Archiwum kategorii: Workshops

Mobile Silesia II

Technologie mobilne – relacja z Mobile Silesia II

Ostatnio, na którymś z fanpejdżów pojawiła się ankieta, jakie polskie miasto jest stolicą mobile’a. Oczywiście, wśród odpowiedzi królował Kraków i Warszawa – zapewne z racji wielu konferencji o tematyce „mobile”, odbywających się w tych miastach. Od niedawna na mapie polskich konferencji mobilnych pojawiły się również Gliwice – za sprawą II edycji konferencji Mobile Silesia, która odbyła się w „CKS Mrowisko” 11 marca.

Mobile Silesia

II edycja Mobile Silesia w Gliwicach!

W dniu 11 marca wszyscy zainteresowani mobilnymi technologiami ze Śląska i nie tylko, będą mogli wziąć udział w gliwickim CKS „Mrowisko” w II edycji konferencji pod tytułem Mobile Silesia. W planach tej edycji są wystąpienia specjalistów od technologii mobilnych oraz późniejszy networking.

Marcin Kordowski

Jak przeprowadzić udane lądowanie nie zabijając klienta?

Marcin Kordowski, nieoceniony SEO & Technology Director w K2 Search opowiedział o optymalizacji stron docelowych w programie „Biznes w Sieci” na szklanym ekranie! Marcina widziałem „w akcji” na kilku konferencjach i wiem, że ma niecodzienne podejście do SEO. Przede wszystkim, w zdrowy sposób patrzy na wszystkie techniki i metody pozycjonowania. Jak wiadomo również, K2 Search jest dużą agencją, obsługują wielu klientów i mają ciekawe doświadczenia, na różnych polach optymalizacji i pozycjonowania, dlatego z ciekawością zasiadłem wczoraj, aby posłuchać praktyka o budowie landing page.

Tomasz Frontczak

Tomasz Frontczak gościem programu Biznes w Sieci w TVN

Tomasz Frontczak – założyciel portalu SprawnyMarketing.pl, autor bestsellera „Marketing internetowy w wyszukiwarkach” wydanego w 2006 roku przez Wydawnictwo Helion, który pełni obecnie funkcję prezesa Maxroy.com, a zarazem mój skromny znajomy był wczoraj w telewizji TVN CNBC gościem programu „”Biznes w sieci” prowadzonego przez Grzegorza Mogilewskiego.

W trakcie programu prowadzący pierwszą część poświęcił na omówienie działania Google AdWords, natomiast druga, moim zdaniem o wiele ciekawsza, to był wywiad z Tomkiem. Jeśli ktoś nie oglądał to zapraszam do zapoznania się z wywiadem. Grzegorze w trakcie trwania programu kilkukrotnie wspomniał, że subskrybenci jego bloga, otrzymają materiały rozszerzające omawiany temat.

IV Kongres Online Marketing

IV Kongres Online Marketing – relacja z Warszawy

25 października już po raz czwarty odbył się kongres Marketingu Online w Warszawie. Kolejna edycja odbyła się w Multikinie Ursynów, a nie w hotelu, co pozwoliło na wykorzystanie dużego ekranu i licznych multimediów. Spotkanie rozpoczęła sesja networkingowa. Było to bardzo ciekawe doświadczenie. W ciągu 50 minut można było poznać bardzo wiele internujących osób. Polegało to na wymianie wizytówek z osobami, z którymi chcielibyśmy podjąć współpracę. Na konferencji pojawili się osoby z różnych branż.

SEMcamp nr 11

SEMcamp XI – czyli tam gdzie należało być w środę

Oczywiście jest wiele powodów, dla których należy uczestniczyć w konferencji SEMcamp w Warszawie. Przede wszystkim Mariusz Gąsiewski i Przemek Modrzewski po raz jedenasty zorganizowali event, na którym uczestnicy mogą dowiedzieć się o nowościach w branży marketingu internetowego. Po raz drugi konferencja odbywała się na uczelni Łazarskiego w Warszawie. Chociaż wstęp na konferencję kosztował „aż” 100 złotych to chętnych nie brakowało. Pieniądze zostały przekazane na szczyty cel – wsparcie fundacji „Równe Szanse”.