Archiwum kategorii: Workshops

Mobile Silesia 3

Marketing mobilny – jak na nim zarobić?

Promocja marek za pomocą programów lojalnościowych, targetowanie w reklamie mobilnej, tajniki e-mail marketingu, technologia RWD w e-commerce i augmented reality to tematy, które zdominowały 3 edycję Mobile Silesia. Drugie w tym roku śląskie spotkanie branży mobilnej odbyło się 17 czerwca w gliwickim „Mrowisku”, a jego główną oś stanowiła edukacja, bez której rozwój mobile w Polsce okazuje się być niemożliwy.

Tydzień bezpłatnych warsztatów z marketingu na koniec czerwca

Marketing Automation, SEMcamp oraz Offline Plaja Party to trzy imprezy, które w ostatnim tygodniu czerwca 2013 odbywają się w Katowicach, Krakowie i Warszawie, a udział w nich jest całkowicie bezpłatny. Wśród tych wydarzeń, każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ są one na temat różnych obszarów marketingu internetowego. Warto zaplanować sobie w nich udział jeszcze przed rozpoczynającym się sezonem urlopowym. W wakacje zwykle brakuje takich spotkań. Te imprezy są również bardzo dobrą alternatywą dla płatnych konferencji, które odbywają się w tym samym czasie, a nie każdego stać na uczestnictwo w nich.

Śląski Kongres Marketingu Internetowego

Śląski Kongres Marketingu Internetowego

Właśnie zakończył się Śląski Kongres Marketingu Internetowego, w którym miałem przyjemność uczestniczyć jako jedna z występujących osób. Oprócz mojego, ostatniego wystąpienia na liście, w Kongresie wzięli udział Natalia Hatalska, znawca branży mediowo-reklamowej, Maciej Mazurek „Zuch” – bloger i rysownik, Tomasz Karwatka 
z Divante oraz Krzysztof Winnik odpowiedzialny za Social Media w OS3 multimedia. Temat, który … Czytaj dalej Śląski Kongres Marketingu Internetowego

Freelance Camp

Freelance Camp – konferencja dla freelancerów i firm MŚP

Freelance Camp to spotkanie przedsiębiorców z sektora MŚP, mikroprzedsiębiorców i freelancerów, którzy szukają praktycznych informacji oraz wskazówek dotyczących prowadzenia innowacyjnego biznesu. To szereg wystąpień znanych i lubianych prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą w ciekawej formie, zachęcając do aktywnego uczestnictwa oraz dyskusji na tematy związane z IT, marketingiem, PR a także budowaniem strategii i ścieżek sukcesu biznesowego.

Silesia SEM - wersja mobilna

Mobilne SEO – 5 aspektów optymalizacji

Mobilne SEO to aspekt pracy ze stronami internetowymi, który w ciągu kilku miesięcy bardzo dobrze się rozwinie. Ma na to wpływ coraz większa liczba użytkowników smartphonów i tabletów w naszym kraju. Z tych urządzeń, nie tylko korzystamy gdy jesteśmy w drodze, ale także często w domu. Przedstawione poniżej materiały dotyczą wyłącznie technicznych aspektów identyfikowania i tworzenie mobilnych wersji stron internetowych. W Polsce brakuje jeszcze dobrych badań, z których moglibyśmy czerpać rzetelne informacje o użytkownikach mobilnych i ich zachowaniach. Stąd też o takie dane najlepiej zadbać samemu analizując własne strony.