Praktyczna wiedza, sympatyczni ludzie, imprezy towarzyszące do białego rano. To wszytko czekało na uczestników Marketing Festival w Brnie. Druga edycja odbyła się od 31.10-02.11.2014 w teatrze Janackovo, w samym centrum miasta.
Archiwum kategorii: Workshops
SEO Hangout X w Krakowie – konferencja dla specjalistów SEM
Wczoraj – 23 października odbyła się dziesiąta edycja SEO Hangout tym razem offline, czyli w sali wykładowej Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Organizatorami byli tradycyjnie Tomasz Stopka oraz Karol Dziedzic (brandman.pl). Spotkanie, dzięki zaproszeniu ciekawych prelegentów było mocno merytoryczne, a wiedza była przedstawiona w sposób przystępny nawet dla osób początkujących.
BrightonSEO 2014 Presentation Slides
Wczoraj miała miejsce konferencja BrightonSEO w Brighton. Oprócz mnie wzięło w niej udział kilka osób, które przyjechały na nią specjalnie z Polski. Poniżej znajduje się lista wszystkich prelegentów, którzy występowali oraz prezentacje, które przedstawili.
Marketing Festival ujawnił kolejnych mówców i ciekawe prelekcje
Przedstawiciele z 18 krajów, 50 nadesłanych studiów przypadków, które będą przedstawione w trakcie Festivalu oraz tylko ostatnich 120 biletów do kupienia. Oto obecne statystyki trzydniowej konferencji w Brnie, która zapowiada się na światowym poziomie. „Wraz z tymi liczbami odkrywamy nowych mówców”, mówi organizator Jindřich Fáborský: „Jednego z najciekawszych czeskich linkbuilderów Filipa Podstavcę, eksperta w modelach attribution Sandrę Camacho i amerykańskiego eksperta w dziedzinie affiliate i e-mailingu Briana Deana.”
Google Analytics User Conference Poland & CEE 2014
25 września w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie będzie miała miejsce konferencja Google Analytics User Conference Poland & CEE. To druga edycja spotkania wszystkich osób, które korzystają z analityki internetowej aby poprawić skuteczność swojego biznesu, jak i swoich klientów. Google Analytics User Conference to także miejsce wymiany doświadczeń oraz doskonała okazja do zadania pytań twórcom Google Analytics.
Power of Content Marketing
21 maja w warszawskim teatrze Kamienica odbyła się konferencja mająca na celu przedstawienie siły dopasowanego i ciekawego contentu w nowoczesnym świecie oraz w pozyskiwaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Co ciekawe aspekt contentu jako narzędzia SEO nie był omawiany w sposób dogłębny, tylko jeden mówca poruszył tą tematykę, był to jeden z czterech prelegentów z zagranicy. W konferencji uczestniczyli polscy mówcy oraz Clemens Koob, Christian Graf-Simson, Laurens Mauquoi oraz Attila Dankowics.