Ponad 200. uczestników, 9. prelegentów, 10 wystąpień. Wszystko okraszone piękną, słoneczną pogodą oraz bezpośrednim widokiem na morze. Tak w największym skrócie można określić konferencję Search.conference w Sopocie. Dużym nietaktem byłoby jednak zakończyć relację na tak lakonicznym podsumowaniu. Ciekawi szczegółów? Przeczytajcie dalej.
Archiwum kategorii: Workshops
European Search Awards w Krakowie
To już szósty rok gdy zostają przyznane europejskie wyróżnienia za kampanie i najlepsze zespoły podejmujące się działań w marketingu w Google. W tym roku nagrody zostaną przyznane w 29 kategoriach wiodącym europejskim agencjom, a gala finałowa będzie miała miejsce w Krakowie 27 kwietnia 2017 roku.
Błąd 404 – jak zoptymalizować stronę i zyskać na SEO?
Co zrobić z błędami niedostępności treści, kiedy one powstają i jak dzięki nim można poprawić optymalizację całej domeny internetowej? Te i inne pytania niedawno adresowałem w prezentacji „A imię jego czterdzieści i cztery” podczas semKRK#2 w Krakowie.
Marketing Festival 2016 w Ostrawie
Know-how najlepszych światowych specjalistów w dziedzinie digital marketingu ma do Polski bliżej niż kiedykolwiek wcześniej. Droga z Katowic na Marketing Festival będzie w tym roku trwała jedynie godzinę, zaś półtorej godziny z Krakowa, dwie i pół z Wrocławia a cztery godziny z Warszawy.
Targi eHandlu w Katowicach – 6 kwietnia 2016
W Katowicach odbędzie się X – jubileuszowa – edycja Targów eHandlu. Całe wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym (MCK) obok Spodka. Będzie można odwiedzić ponad 100 wystawców oraz wysłuchać 24 prezentacji prowadzonych na 3 scenach jednocześnie.
Klucz do promocji Twojego biznesu – czyli krótka relacja z konferencji Key-Words
W dość kameralnym gronie około 30. osób odbyła się 3 lutego w Katowicach konferencja Key-Words. Organizatorzy (Silence! oraz MOMA Marketing) za miejsce spotkania obrali świeżą sale konferencyjną w Muzeum Śląskim. Konferencja określona jest spotkaniem specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i tradycyjnego, której celem poszerzenie wiedzy z zakresu rozwiązań marketingowych i e-marketingowych oraz dyskusja o najnowszych trendach w tym zakresie.