Który kapelusz jest lepszy? Biały czy Czarny? Który samochód jest lepszy do przewiezienia 20 ton dziennie? Ciężarówka czy Porsche? W zależności od zdefiniowanego celu, należy wybrać taką strategię, która do niego doprowadzi. Nie ma złych strategii SEO, są tylko te, które zostały źle zastosowane. Jarek Miszczak pokazał na 3 przykładach jak wygląda realizacja wyznaczonego celu, zarówno drogą białego kapelusza oraz czarnego.
Archiwum kategorii: Spotkania
Chroń swoich klientów – jak Google wykrywa zaplecze pozycjonerów
Radek Kubera, właściciel w firmie Ad-Media przedstawił nowatorskie podejście do wykrywania stron wykonanych wyłącznie pod SEO. Tytuł prezentacji „Chroń siebie i swoich klientów – jak Google wykrywa zaplecze pozycjonerów” okazał się być bardzo trafny. Radek w ciekawy sposób rozwinął algorytm desynonimizacja tekstu na stronach, które wyłącznie służą do celów SEO. Nazwał je MFS – Made For SEO.
Panele informacyjne SEO w Google Analytics
Każde działania marketingowe w internecie powinny być śledzone i badane pod względem skuteczności. Tyczy się to nie tylko SEO, ale również np. działań w Social Media, PPC, e-mail marketingu, zmian na stronie WWW. Badamy nie tylko ruch jaki kampanie przysparzają serwisowi ale przede wszystkim ROI, abyśmy wiedzieli jakie zyski nam przynoszą poszczególne czynności.
Różnice w wynikach spowodowane Google Global Cache
Robert Niechciał, współwłaściciel specjalistycznej serwerowni GodModeHost, która posiada dwie lokalizacje w Krakowie oraz twórca kilku wyrafinowanych systemów do automatyzacji procesu pozycjonowania przedstawił prezentację „Różnice w wynikach wyszukiwania spowodowane wprowadzeniem Google Global Cache”. Robert poprzez dostęp do technologii i zasobów jakie posiada, jest znacznie bliżej wielu elementów działania wyszukiwarki Google, o których w zdecydowanej większości nikt nie wie. Jedną z takich rzeczy jest Google Global Cache.
Dobre praktyki w optymalizacji stron docelowych samodzielny audyt
Prezentacja Damiana Sałkowskiego podejmowała temat optymalizacji stron docelowych ze szczególnym uwzględnieniem podstron, które taką funkcję mogą pełnić. Na co dzień Damian pracuje w warszawskiej agencji seo K2Search, ale także prowadzi własną markę pod nazwą Easysucces. Damian w czasie swoje wystąpienia omówił trzy główne zagadnienia:
Level up for Google Maps
Prezentacja Sławka Chojnackiego opiera się na wielu empirycznych przypadkach pozycjonowania stron dla klientów BIZZIT, oraz obserwacjach, jak zmiany wokół Google Maps (Google Miejsca), mogą wpływać na widoczność klienta w Mapach Google… ALE nie tylko!