W zeszłym roku skończyła się era słów kluczowych, które dostarczała wyszukiwarka Google do Google Analytics. Od połowy września 2013 roku zamiast listy tego co szukali użytkownicy jest not provided.
Archiwum kategorii: Spotkania
Jak wykorzystać Google News w strategii SEO?
Google News to usługa Google polegająca na agregowaniu aktualnych wiadomości z różnych wiarygodnych źródeł w możliwie jak najkrótszym czasie. Wyniki Google News dostępne są w serwisie News.Google.pl oraz w zakładce „Wiadomości” w wynikach wyszukiwania Google. Najważniejsze jednak, że wyniki z Google News często pojawiają się w domyślnym widoku wyników wyszukiwania Google. Tę mało popularną usługę przybliżył podczas Festiwalu SEO w Katowicach Paweł Rabinek.
Lokalne wyniki wyszukiwania w Yandex
„Nie samym Google marketer żyje, ale każdym linkiem i narzędziem jakie zdoła go przybliżyć do celu.” Jest tylko 5 państw na świecie gdzie Google nie ma większości na rynku wyszukiwarek. Jednym z nich jest Rosja, w której wiodącą wyszukiwarką jest Yandex.
SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks
Prezentacja „SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks” miała na celu pokazanie w pigułce czym charakteryzuje się współpraca z klientami korporacyjnymi oraz działania SEO dla witryn o zasięgu globalnym. Przedstawił ją Przemek Sztal z Performance Media. Tematem przewodnim były ograniczenia jakie pojawiają się przy takiej współpracy, ale także sposoby rozwiązywania wybranych problemów.
Co to są naturalne linki i jak je zdobywać? Co zrobi Google, aby dopaść Twoją stronę i jak się przed tym bronić?
„Kiedy spadają akcje Google wiedz, że będzie update.” – w ten oto przezabawny sposób na jednej z prezentacji w Katowicach zobaczyliśmy ciekawe podejście do tworzenia linków i dbania o to by Google ich nie znalazło. Pod koniec prezentacji Rafał wspomniał o „systemie” i pokazał kilka slajdów, natomiast w poniższym wywiadzie przeczytacie jak działa system i jakie posiada możliwości.
Festiwal SEO 2014 Katowice
Festiwal SEO to największe w kraju spotkanie specjalistów SEO, na które składają się prezentacje oglądane na wielkim ekranie oraz nawiązanie kontaktów w branży i wymiana własnych doświadczeń. Festiwal SEO 2014 będzie miał miejsce 30 maja.