Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak małe firmy mogą skutecznie mierzyć swoją wydajność SEO? Nowe badanie pt „A novel Cumulative Indicator score using Indicator averaging for optimizing local business websites of enterprise systems” przedstawia innowacyjne podejście, które może zrewolucjonizować sposób, w jaki małe firmy oceniają i poprawiają swoją widoczność online.
Archiwum kategorii: Spotkania
Festiwal SEO 2023 Katowice
Festiwal SEO odbędzie się 13 października 2023 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Jest to konferencja SEO o najdłuższej historii, największym zasięgu i najwyższym znaczeniu w branży. Podczas tego wydarzenia eksperci prezentują ciekawe studia przypadków, dzielą się najnowszymi informacjami na temat marketingu w Google oraz prezentują własne analizy i wyniki. Konferencja przyciąga setki uczestników … Czytaj dalej Festiwal SEO 2023 Katowice
Polskie eventy, wydarzenia SEO, SEM, których nie możesz przegapić!
Branżowe konferencje to świetny sposób na nowe znajomości i kontakty w biznesie, ale też dobry sposób na poszerzenie swojej wiedzy z zakresu marketingu. Przygotowaliśmy listę najciekawszych eventów SEO i SEM, które pozwolą ci trzymać rękę na pulsie. Sprawdź, w jakich wydarzeniach warto wziąć udział . Lista najważniejszych wydarzeń SEO i SEM
Google, zindeksuj mnie proszę (na zawsze)
Praktyczną prezentacją podczas SEO Poland Conference dotyczącą obecności w indeksie Google treści zawierających linki do expirek przedstawił Szymon Słowik, reprezentujący Tarantula SEO i takaoto.pro. Całość ujął w temacie: Google, zindeksuj mnie proszę (na zawsze)
Dwóch SEOwców – trzy opinie… O tym co tak naprawdę jest najważniejsze w SEO?
Czwartą prezentację podczas SEO Conference Poland przedstawiła Katarzyna Baranowska z Fox Strategy zatytułowaną “Dwóch SEOwców – trzy opinie… O tym co tak naprawdę jest najważniejsze w SEO?”.
Link Planner – narzędzie do link buildingu od Linkhouse
Trzecia prezentacja podczas SEO Poland Conference w Krakowie została przedstawiona przez Sebastiana Heymanna. Do czasu wystąpienia, tytuł nie był podany, być może, jak się później okazało, z częściowego sprzedażowego charakteru tej prezentacji albo być może z powodu premiery narzędzia do link buildingu.