Dodanie strony do Google to tylko z pozoru łatwa czynność. Wiele osób nie wie od czego rozpocząć. Są 3 metody dodania strony do Google. Pierwsza metoda, najczęściej stosowana przez wszystkich, to czekać, aż Google sam znajdzie stronę i doda ją do swojego indeksu. Niestety jest ona najwolniejsza. Nie znaczy, że nie jest skuteczna, ale zabierze więcej czasu, średnio ok. 30 dni od założenia nowej nowej domeny internetowej.
Archiwum kategorii: Porady
Komu powierzyć wysyłanie komercyjnych maili? Idealny ESP.
Dostawcy e-maili to coś więcej niż tylko elektroniczni listonosze. Ważne jest, aby przywiązywali wielką wagę do prywatności swoich użytkowników. Zdobądź wiedzę ekspercką podczas bezpłatnego i otwartego dla wszystkich CSA Digital Email Summit 2020.
E-mail marketing i COVID-19 – budowanie zaufania
Więcej ruchu w e-commerce, ale jednocześnie więcej phishingu i spamu – więcej otwarć i kliknięć w czasie pandemii COVID-19. Covid-19 zmienił naszą „normalność” w tym także sposób w jaki komunikujemy się ze sobą, jak dystrybuujemy i przerabiamy wiadomości, jak uzyskujemy potrzebne nam informacje. W czasach społecznego oddalenia i pracy zdalnej z domowego biura coraz ważniejsze … Czytaj dalej E-mail marketing i COVID-19 – budowanie zaufania
Co firmy wysyłające e-maile do klientów muszą brać pod uwagę w czasach pandemii?
Sklepy nieczynne, restauracje zamknięte, puste hotele – pandemia koronawirusa doprowadziła w ostatnich tygodniach wiele państw do wszechobecnego zastoju, a wiele małych i średnich przedsiębiorstw znalazło się w bardzo niepewnej sytuacji finansowej. Jak mówi jednak stare przysłowie: potrzeba jest matką wynalazku, dlatego wiele firm przeniosło swoją działalność tam, gdzie nie ma wirusów – przynajmniej takich, które … Czytaj dalej Co firmy wysyłające e-maile do klientów muszą brać pod uwagę w czasach pandemii?
Bezpieczeństwo przeglądarek internetowych
Upowszechnienie Internetu uprościło nasze życie: zakupy nigdy nie były łatwiejsze, zrobienie przelewu zajmuje sekundę, a w miejscu pracy wiele procesów zostało zautomatyzowanych dzięki aplikacjom i oprogramowaniu. W rzeczywistości jednak Internet kryje w sobie szereg zagrożeń dla bezpieczeństwa i prywatności użytkowników.
Jak pozycjonować stronę internetową notariusza?
Przygotowany poradnik Jak pozycjonować i optymalizować strony internetowe notariuszy zawiera informacje o sposobie przygotowania strony internetowej, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarce Google. Krajowa Rada Notarialna wprowadziła Uchwałę, która ograniczyła możliwości promowania własnej strony internetowej oraz listę elementów możliwych do zamieszczenia na tej stronie.