Książka pt. „Marketing internetowy w Google” to bardzo ważna pozycja, która pomaga uporządkować wiedzę na temat pozycjonowania, reklam sponsorowanych oraz analityki internetowej. Helion właśnie wydał drugą edycję tej książki, która została poszerzona o aktualne zagadnienia. Zobacz dlaczego warto ją kupić!
Archiwum kategorii: Porady
50 pytań i odpowiedzi do certyfikatu Google Analytics 4
Certyfikat Google Analytics 4 pokazuje, że wiesz, jak wykorzystać Google Analytics 4 do uzyskiwania przydatnych statystyk i podejmowania decyzji marketingowych. Aby zdobyć certyfikat, użytkownicy muszą wykazać się wiedzą o Google Analytics obejmującą między innymi konfigurowanie usługi i tworzenie jej struktury oraz korzystanie z różnych narzędzi i funkcji do raportowania.
Błąd adresów kanonicznych w All in One SEO dla WordPressa
Wtyczka All in One SEO dla WordPressa jest cenionym narzędziem do optymalizacji SEO, której używam od wielu lat. Niedawno zauważyłem problem, który zgłosili również inni użytkownicy tej wtyczki, z nieprawidłowymi adresami kanonicznymi na stronicowanych stronach kategorii i tagów. Jeśli używasz tej wtyczki, to w jej obecnej wersji zapewne masz złe adresy kanoniczne dla stron kategorii i tagów.
103 pytania i odpowiedzi do egzaminu Google Analytics
Planujesz się bardzo dobrze przygotować do egzaminu na kwalifikację indywidualną Google Analytics. Sprawdź poniżej zebrane pytania, które z pewnością pojawiają się na teście. Czas trwania testu to 90 minut. W tym czasie do rozwiązania jest 70 pytań. To test jednokrotnego wyboru, więc tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Aby zdać test, trzeba mieć wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.
Kwalifikacja indywidualna Google Analytics to podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z analityką internetow, takie jak planowanie i zasady, wdrożenie i zbieranie danych, konfiguracja i administracja, konwersja i atrybucja, oraz także raporty, dane i wymiary.
Praca w podróży, czyli kilka słów o cyfrowych nomadach
Pandemia koronawirusa rozpowszechniła możliwości pracy zdalnej. Istnieją jednak ludzie, dla których praca na odległość – i to w połączeniu z koncepcją przemieszczania się – od dawna już stanowi całą filozofię życia. Kim są cyfrowi nomadzi?
Follow.it – alternatywa dla Feedburnera, którą warto rozważyć
W kwietniu tego roku Google ogłosiło wycofanie subskrypcji e-mailowych z FeedBurnera. Wielu właścicieli witryn i blogerów, którzy od lat korzystali z tej usługi, zastanawia się teraz, co dalej. Znalezienie alternatywnego narzędzia może nie być łatwe, jednak z pewnością jest kluczowe dla wszystkich tych, którym zależy na stałym kontakcie z czytelnikami. Jeśli jesteś jedną z tych osób, koniecznie zapoznaj się z ofertą follow.it.