Archiwum kategorii: Porady

Google Analytics

103 pytania i odpowiedzi do egzaminu Google Analytics

Planujesz się bardzo dobrze przygotować do egzaminu na kwalifikację indywidualną Google Analytics. Sprawdź poniżej zebrane pytania, które z pewnością pojawiają się na teście. Czas trwania testu to 90 minut. W tym czasie do rozwiązania jest 70 pytań. To test jednokrotnego wyboru, więc tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Aby zdać test, trzeba mieć wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.

Kwalifikacja indywidualna Google Analytics to podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z analityką internetow, takie jak planowanie i zasady, wdrożenie i zbieranie danych, konfiguracja i administracja, konwersja i atrybucja, oraz także raporty, dane i wymiary.

follow.it

Follow.it – alternatywa dla Feedburnera, którą warto rozważyć

W kwietniu tego roku Google ogłosiło wycofanie subskrypcji e-mailowych z FeedBurnera. Wielu właścicieli witryn i blogerów, którzy od lat korzystali z tej usługi, zastanawia się teraz, co dalej. Znalezienie alternatywnego narzędzia może nie być łatwe, jednak z pewnością jest kluczowe dla wszystkich tych, którym zależy na stałym kontakcie z czytelnikami. Jeśli jesteś jedną z tych osób, koniecznie zapoznaj się z ofertą follow.it.

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?

Dodanie strony do Google to tylko z pozoru łatwa czynność. Wiele osób nie wie od czego rozpocząć. Są 3 metody dodania strony do Google. Pierwsza metoda, najczęściej stosowana przez wszystkich, to czekać, aż Google sam znajdzie stronę i doda ją do swojego indeksu. Niestety jest ona najwolniejsza. Nie znaczy, że nie jest skuteczna, ale zabierze więcej czasu, średnio ok. 30 dni od założenia nowej nowej domeny internetowej.

E-mail covid-19

E-mail marketing i COVID-19 – budowanie zaufania

Więcej ruchu w e-commerce, ale jednocześnie więcej phishingu i spamu – więcej otwarć i kliknięć w czasie pandemii COVID-19. Covid-19 zmienił naszą „normalność” w tym także sposób w jaki komunikujemy się ze sobą, jak dystrybuujemy i przerabiamy wiadomości, jak uzyskujemy potrzebne nam informacje. W czasach społecznego oddalenia i pracy zdalnej z domowego biura coraz ważniejsze … Czytaj dalej E-mail marketing i COVID-19 – budowanie zaufania