Archiwum kategorii: Artykuły

BIMI email

Logotyp w skrzynce odbiorcy poczty elektronicznej – nowy standard BIMI zachwyca marketerów, technologicznych freaków i odbiorców poczty

Codziennie trwa bitwa prowadzona przez wiele marek i nadawców. O co? O uwagę odbiorcy w jego skrzynce e-mailowej. Odbiorca w swojej skrzynce gromadzi wielką liczbę wiadomości a przy zestawieniu ich razem każdy e-mail wygląda identycznie. Tematyka jest podobna i wiele maili reklamowych i newsletterów pojawia się jednocześnie w skrzynce odbiorczej. Zwrócenie wyłącznej uwagi odbiorcy w tej dżungli stało się prawdziwym wyzwaniem dla marketerów.

Średni czas korzystania z aplikacji w godzinach

App Store Optimization w 8 krokach. Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu aplikacji mobilnych w Google Play i App Store?

Rynek aplikacji mobilnych z roku na roku coraz bardziej się rozrasta i nic nie zapowiada zahamowania jego rozwoju. Mało tego, szalejąca w tym roku pandemia COVID-19, odbiła się na jeszcze większym zainteresowaniu aplikacjami mobilnymi. #stayathome oraz przeniesienie się dużej części naszego życia do świata wirtualnego, spowodowało, że czas, który poświęcamy na korzystanie z aplikacji mobilnych, … Czytaj dalej App Store Optimization w 8 krokach. Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu aplikacji mobilnych w Google Play i App Store?

Sieć dystrybucji treści (CDN) w przyspieszaniu transgranicznych sklepów internetowych

Sieć dystrybucji treści (CDN) w przyspieszaniu transgranicznych sklepów internetowych

Transgraniczny handel elektroniczny coraz bardziej rozwija się w ostatnich latach. Zakupy towarów z zagranicy stają się coraz łatwiejsze dzięki globalnym dostawom, popularnym metodom płatności i zmniejszaniu barier językowych. Sieć dystrybucji treści (Content Delivery Network) jest rozwiązaniem technicznym, którego wdrożenie w transgranicznym handlu elektronicznym może poprawić wydajność sklepu i jego postrzeganie przez konsumentów.

W niniejszym opracowaniu przedstawiam analizę czterech grup transgranicznych sklepów internetowych, zawierającą łącznie 57 sklepów internetowych. Każda grupa sklepów internetowych działają na wielu rynkach europejskich z różnymi ustawieniami systemu nazw domen (Domain Name System). Dwie grupy wykorzystują CDN Cloudflare i jego serwery DNS. Pozostałe dwie grupy korzystają z ustawień krajowego serwera DNS bez CDN.

Raport SEO 2019 dla E-commerce

Roczny raport liderów e-commerce w Google

Coroczny raport liderów e-commerce w rożnych branżach został przygotowany przez zespół Mayko. Znajdziecie w nim odpowiedzi na pytania: Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? Jakie sklepy internetowe w Polsce są najczęściej odwiedzane?