Codziennie trwa bitwa prowadzona przez wiele marek i nadawców. O co? O uwagę odbiorcy w jego skrzynce e-mailowej. Odbiorca w swojej skrzynce gromadzi wielką liczbę wiadomości a przy zestawieniu ich razem każdy e-mail wygląda identycznie. Tematyka jest podobna i wiele maili reklamowych i newsletterów pojawia się jednocześnie w skrzynce odbiorczej. Zwrócenie wyłącznej uwagi odbiorcy w tej dżungli stało się prawdziwym wyzwaniem dla marketerów.
Archiwum kategorii: Artykuły
App Store Optimization w 8 krokach. Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu aplikacji mobilnych w Google Play i App Store?
Rynek aplikacji mobilnych z roku na roku coraz bardziej się rozrasta i nic nie zapowiada zahamowania jego rozwoju. Mało tego, szalejąca w tym roku pandemia COVID-19, odbiła się na jeszcze większym zainteresowaniu aplikacjami mobilnymi. #stayathome oraz przeniesienie się dużej części naszego życia do świata wirtualnego, spowodowało, że czas, który poświęcamy na korzystanie z aplikacji mobilnych, … Czytaj dalej App Store Optimization w 8 krokach. Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu aplikacji mobilnych w Google Play i App Store?
Sieć dystrybucji treści (CDN) w przyspieszaniu transgranicznych sklepów internetowych
Transgraniczny handel elektroniczny coraz bardziej rozwija się w ostatnich latach. Zakupy towarów z zagranicy stają się coraz łatwiejsze dzięki globalnym dostawom, popularnym metodom płatności i zmniejszaniu barier językowych. Sieć dystrybucji treści (Content Delivery Network) jest rozwiązaniem technicznym, którego wdrożenie w transgranicznym handlu elektronicznym może poprawić wydajność sklepu i jego postrzeganie przez konsumentów.
W niniejszym opracowaniu przedstawiam analizę czterech grup transgranicznych sklepów internetowych, zawierającą łącznie 57 sklepów internetowych. Każda grupa sklepów internetowych działają na wielu rynkach europejskich z różnymi ustawieniami systemu nazw domen (Domain Name System). Dwie grupy wykorzystują CDN Cloudflare i jego serwery DNS. Pozostałe dwie grupy korzystają z ustawień krajowego serwera DNS bez CDN.
Roczny raport liderów e-commerce w Google
Coroczny raport liderów e-commerce w rożnych branżach został przygotowany przez zespół Mayko. Znajdziecie w nim odpowiedzi na pytania: Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? Jakie sklepy internetowe w Polsce są najczęściej odwiedzane?
Huawei Search jako alternatywna dla Google na smartfonach Huawei
Jedną z najbardziej podstawowych aplikacji, której brakuje obecnie na urządzeniach Huawei bez dostępu do usług Google, jest dedykowana aplikacja do wyszukiwania. To może się zmienić, ponieważ obecnie Huawei testuje aplikację Huawei Search w wersji beta.
Google Medical Update w 10 europejskich krajach – wyniki badania
Google codziennie odpowiada na wiele pytań dotyczących zdrowia i informacji medycznych. Ludzie przyzwyczaili się do szukania tego typu informacji. W niniejszym artykule przedstawiono badanie, w ramach którego zbadano widoczność stron internetowych zawierających informacje zdrowotne i medyczne. Celem badania było ustalenie, dlaczego Google zmniejsza widoczność takich stron internetowych i jak można zmierzyć ten spadek. Od sierpnia 2018 r. Google bardziej rygorystycznie ocenia te strony internetowe, ponieważ mogą one potencjalnie wpływać na zdrowie ludzi. Ten rygor powszechnie znany jest pod nazwą Google Medic Update.
Pełne wyniki badania są dostępne w artykule: