PostLinksArtykuł mówi o narzędziu, które stoi w sprzeczności ze wskazówką dla Webmasterów o nie kupowaniu linków, zatem jeśli przestrzegasz regulaminu Google, zaprzestań czytania w tym miejscu. Pozostałym czytelnikom przedstawiam program, który jest platformą, gdzie spotykają się właściciele stron, opartych o Wordpress, chcących wynająć swoje strony pod linki oraz reklamodawcy, którzy zainteresowani są publikacją swoich linków na tych stronach. Na koniec dowiesz się jak dzięki PostLinks pozyskać za darmo 1000 linków do swoich stron.
Archiwum kategorii: Artykuły
Facebook Ads – Nowoczesna reklama w serwisie social network
Reklama w serwisie Facebook jest dobrą, nienachalną formą zaistnienia w Internecie, która trafia do konkretnych użytkowników i tylko do nich. Podstawowym założeniem Facebook Ads jest tzw. targetowanie. To my określamy osoby, do których trafia nasza reklama. Facebook Ads sam dobiera użytkowników, którym tą reklamę przekazać. Jak podaje serwis Facebook na swojej stronie usługa Facebook Ads jest „sposobem na znalezienie swoich klientów zanim oni zaczną Cie szukać”. Co to znaczy i jak to interpretować? Tak, że w usłudze Facebook Ads określamy naszą grupę docelową. Użytkowników, którzy naszym zdaniem zainteresują się firmą bądź usługą którą oferujemy.
Ofensywa Binga
Mówiąc „wyszukiwarka internetowa” większość z nas ma na myśli Google. Warto jednak przyjrzeć się jego najnowszemu (i największemu) konkurentowi – silnikowi decyzyjnemu Bing, stworzonemu przez Microsoft. Ma on zamiar w krótkim czasie powiększyć udział w rynku wyszukiwarek, co przy 100 mln dolarów wydanych przez koncern wydaje się być całkiem możliwe.
Darmowy ebook „Facebook jako narzędzie dla e-marketerów”
Facebook jako narzędzie dla e-marketerów to zbiór informacji przydatnych przy osobistym prowadzeniu kampanii marketingowych na Facebooku. W ebooku zamieszczono podstawowe porady w kwestii budowania zaangażowania fanów oraz duża część publikacji poświęcona jest statystykom Facebook Insights. Pomiar działań na Facebooku jest bardzo istotny w kreowaniu wizerunku własnego biznesu.
Obrazek autora w wynikach wyszukiwania, czyli Kaspar przejął bloga
Na wiosnę tego roku Google ujednoliciło metody dodawania obrazka autora do wyników wyszukiwania. Element znany od zeszłego roku z zachodnich portali nareszcie zawitał do Polski. Nie byłoby w tym nic nowego ani dziwnego, gdyby nie to, że mechanizm nie działa do końca tak, jak Google by chciało, a najlepszym tego przykładem jest zdjęcie po lewej stronie, które ilustruje jak algorytm przypisywania autorstwa treści do konkretnego autora zawiódł i wyświetlił twarz innej osoby dla strony, którą tworzy ktoś inny. Zacznijmy jednak od początku, czyli jak poprawnie zweryfikować autorstwo treści, a następnie zobaczymy jakie są problemy i odstępstwa od tego mechanizmu.
Test indeksacji i wydajności skryptu Seokatalog
W artykule przeczytacie o funkcjach, wydajności i indeksacji bardzo popularnego w Polsce skryptu do tworzenia katalogów pod nazwą Seokatalog. Autor skryptu, to Generał na forum PiO, który już wcześniej nabrał doświadczenia i pomysłów przy współtworzeniu skryptu katalogu otwarty mini. Niedawno seokatalog skończył 2 lata, a jego popularność wciąż rośnie. Obecnie w Polsce istnieje kilka tysięcy aktywnych Seokatalogów w wersjach darmowych i płatnych. Wydaję się, że tylko sam autor zna dokładną liczbę postawionych katalogów, ponieważ każda jedna licencja jest przypisana do konkretnej domeny.