Archiwum kategorii: Artykuły

Reklamy Google

Google korzysta z nazw i zdjęć użytkowników w swoich reklamach

Dziś wchodzi w życie nowa polityka wykorzystywania przez Google nazw i zdjęć użytkowników zarejestrowanych w Google+. Taka zmiana powodowana jest tym, że Google uważa, iż rekomendacje od ludzi, których znamy, okażą się pomocne. Z tego też powodu, osoby z najbliższego otoczenia w Google+ mogą zobaczyć nazwę profilu, oraz zdjęcie, a także treści, takie jak opinie lub kliknięcia +1 przy reklamach.

Godło Rzeczypospolitej Polskiej

Wyroki sądów apelacyjnych w sprawie nieuczciwego pozycjonowania

Wygląda na to, że pozycjonowanie stron weszło na kolejny etap swojego rozwoju i zawitało na wokandę do polskich sądów.

Pierwsza sprawa, której się przyjrzymy zakończyła się w tym roku w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach z sygn. V ACa 652/12, w której powód zarzucił pozwanemu wykorzystanie przez niego znaku słownego, zarejestrowanego jako znak towarowy powoda do oznaczenia własnej firmy, uruchomienia witryny internetowej przedsiębiorstwa pozwanego po wpisaniu w wyszukiwarkę internetową wskazanego hasła. Działanie pozwanego naruszyło przepisy art. 153 i 154 prawa własności przemysłowej oraz art. 3 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

web.gov.pl

Jak zdobyć link dofollow z domeny gov.pl – krok po kroku

Jak pozyskać dobry link z domeny gov.pl. Dobry link to taki, który przyniesie wartościowy ruch i jest zorientowany tematycznie. Domeny gov.pl nie można zarejestrować dla osoby prywatnej, dlatego Google bardzo ufa treściom, które się na nich znajdują, ponieważ są one autoryzowane przez różne instytucje państwowe.

Google Partner Badge

Certyfikowany specjalista Google Adwords – 7 zmian w egzaminie

Google nie próżnuje. Utrudnia zadania pozycjonerom, a czemu marketerów Google AdWords miałby zostawić w spokoju. Po ciągłych zmianach w algorytmie wyszukiwarki, aktualizacji Pingwin i nowym silniku Koliber, przyszedł czas także na egzaminy certyfikacyjne Google AdWords. O czym powinniście wiedzieć zanim do niego przystąpicie? Poniżej znajdziecie siedem zmian w egzaminie AdWords, które mogą ułatwić Wam jego zdanie.

Google+ logo

Wybierz niestandardowy URL dla swojej strony Google+

„Wybierz niestandardowy URL dla swojej strony Google+” – Tak brzmiał nagłówek listu, który dziś zawitał na skrzynkę pocztową związaną ze stroną na Google+. Opłacił się wysiłek włożony w tworzenie strony i jej prowadzenie. Google wynagrodził go właśnie niestandardowym adresem URL dla Silesia SEM.