Pozycjoner został ukarany przez Sąd za to, że nie wypozycjonował 10 fraz, na które zawarł umowę z klientem. Klient zgłosił niekorzystne rozporządzenie kwotą 676 zł i doprowadził do oskarżenia pozycjonera. Prokurator oskarżył pozycjonera o czyn z art. 286§1 Kodeksu Karnego, polegający na nie wywiązaniu się z umowy.
Archiwum kategorii: Artykuły
Google układa się z Komisją Europejską i wpuszcza rywali do SERPów
Komisja Europejska zakończyła negocjacje z Google w sprawie ustąpienia Google z pozycji monopolisty we własnych wynikach wyszukiwania. Google po trzech rundach negocjacji prowadzonych przez okres od marca 2013 do stycznia 2014 zaproponował cztery kluczowe zmiany w swoich usługach, które wychodzą naprzeciw klientom oraz konkurentom Google.
White Autobot – jak szybko usunąć linki z katalogów?
Google zmienia swoje kryteria względem linków w czasie. Linki, które były akceptowane przez Google kiedyś, obecnie mogą być przyczyną nałożonych filtrów na stronę. Pracuję z jedną stroną, która od momentu aktualizacji Google Pingwin 2.1, nie powróciła jeszcze na swoje dawne pozycje. Podjąłem już kilka prób podniesienia domeny z letargu, ale jeszcze nie wydarzyło się nic, co by świadczyło o powrocie na pozycje.
Głęboka analiza działań SEO dla Škody Yeti nie porywa
Wczoraj, dzięki krótkiemu wpisowi Maćka Lewińskiego na Google+ zwróciłem uwagę na małe niedociągnięcia w kampanii dla Škody Yeti prowadzonej w Google. Pierwszy błąd jaki powstał wynika z blokady pliku robots.txt. W załączonym zrzucie ekranu widać, jak indeksuje się domena ze stroną konkursową ale z zablokowanym opisem. W anonimowym komentarzu pod artykułem, ktoś zasugerował, że widoczność Škody Yeti jest normalna i nie ma żadnego błędu. Niestety nie można się z tym zgodzić, bo działania SEO wokół strony konkursu Yeti Porywa!, nie są bynajmniej porywające.
Yeti Porywa! ale Škoda vs Google nadal przegrywa
Škoda stworzyła nową kampanią reklamową dla swojego samochodu pt. Yeti Porywa! To zgrabne tłumaczenie angielskiego sloganu „What did you do last weekend?”. W spocie reklamowym, który można zobaczyć w telewizji lub na YouTube widać jak Škoda Yeti porywa swoich pasażerów na weekendową wyprawę wypełnioną różnymi przygodami. Od początku lutego reklama Yeti Porywa! widoczna jest w różnych mediach telewizyjnych, radiowych i prasowych, niestety nie jest widoczna w Google.
Jak zdobyć Certyfikat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification?
Google wprowadziło nową wersję egzaminu na certyfikat Google Analytics Individual Qualification (GAIQ) 15 stycznia 2014 roku. Update przeszedł bez większego echa i nie był zapowiadany. Co się zmieniło? Jak należy się przygotować do egzaminu?