Dobra treść nie jest kosztem. Jest inwestycją. Każdy, kto zajmuje się w Internecie tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem, katalogowaniem, czy choćby blogowaniem, wie, że receptą na przyciągnięcie klientów lub czytelników jest zainteresowanie ich treścią strony internetowej. Interesującą, unikalną, zachęcającą do dalszej lektury. Nie każdy potrafi ją stworzyć, każdy jednak może zamówić jej napisanie. W portalu Textbookers.com.
Archiwum kategorii: Artykuły
Czy i jak promować sklep internetowy na Facebooku?
Każdy, kto chciałby odnieść sukces w sieci, nie może dziś przejść obojętnie obok Social Media. Według badań przeprowadzonych przez agencję We Are Social ponad połowa polskich internautów posiada swoje profile na portalach społecznościowych, a 31% z nich jest ich aktywnymi użytkownikami. Dla e-sklepów oznacza to ogromny zasięg – internetowe ścieżki są bowiem krótkie, zaś żeby przebyć drogę z Facebooka lub Twittera do sklepu internetowego wystarczy tylko jedno kliknięcie.
Google Panda – przyczyny i wnioski na przykładzie
Dwie duże aktualizacje w algorytmie Google zostały dziś wprowadzone. To Google Panda 4.0 oraz osobny algorytm, niezwiązany z Pandą ani z Google Pingwinem, odpowiedzialny za ustalanie rankingów w najbardziej dochodowych branżach, czyli szybkich pożyczkach pieniężnych. Przyjrzyjmy się przyczynom i wnioskom, jakie można wyciągnąć z tej aktualizacji.
Google ma usuwać dane osobowe – orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE
Google jest odpowiedzialny za dokonywane przetwarzanie danych osobowych, które pojawiają się na stronach internetowych publikowanych przez osoby trzecie. Zatem w sytuacji, gdy na liście wyników wyszukiwania po wpisaniu imienia i nazwiska danej osoby wyświetlany jest link do strony internetowej zawierające informacje o tej osobie, może ona zwrócić się bezpośrednio do operatora wyszukiwarki o usunięcie tego linku z tej listy wyników wyszukiwania. Jeżeli ten operator nie nada dalszego biegu złożonemu wnioskowi, osoba, której dotyczą dane, może zwrócić się do właściwych organów o nakazanie tego usunięcia linku.
Google pomyliło się przy płatnych linkach i farmach treści
Główny rzecznik Google, Matt Cutts bije się w pierś i przyznaje, że poczynania Google mogą być i były błędne. Matt udzielił odpowiedzi na pytanie czy w czasie walki Google ze spamem, były sytuacje, których Google może żałować, że się wydarzyły.
Google będzie używać linków jeszcze kilka lat do oceny stron
W latach 90 Google zmienił rynek, ponieważ dotychczasowe wyszukiwarki pokazywały strony na podstawie treści, a Google je oceniał na podstawie linków. Jednak aktualizacje jak Panda i Pingwin, uwydatniają znaczenie treści. Czy czasem nie zachodzi powrót do wyszukiwania na podstawie zawartości?