Na początku września została wydana interesująca książka autorstwa Katarzyny Ryfki-Cygan pt. „Kobieta wkracza w e-commerce”. Czytałem już wiele książek na temat e-biznesu, ale ta przykuła moją uwagę szczególnie.
Archiwum kategorii: Artykuły
Archiwalne numery SEM Specialist w PDF
Od października 2010 do stycznia 2012 był wydawany magazyn SEM Specialist. Dystrybuowany był w formie elektronicznej PDF. Nawet jeden numer, doczekał się druku, ale tylko w niewielu egzemplarzach. Wszystkie wydane numery zostały zgromadzone w jednym miejscu wraz z listą artykułów w nich opublikowanych.
Najwięksi gracze w wynikach Google [INFOGRAFIKA]
Bazując na danych zebranych z systemu WebPozycja.pl przygotowali infografikę dotyczącą zmian jakim podlegały strony w wynikach Google.pl w II kwartale 2014 roku. Infografika jest zbudowana wokół tematu „Najwięksi gracze w wynikach Google”.
Aktualizacje Google. Panda, Pingwin, Koliber i Gołąb – jak prowadzić strony w trakcie ciągłych zmian algorytmu?
W najnowszym numerze magazynu Online Marketing Polska, który jest poświęcony tematowi SEO ukazał się artykuł mojego autorstwa, dotyczący głównych aktualizacji w algorytmie wyszukiwarki Google. Zapraszam do lektury: Aktualizacje Google. Panda, Pingwin, Koliber i Gołąb – jak prowadzić strony w trakcie ciągłych zmian algorytmu?
Błąd w GWT pozwala zweryfikować wygasłe domeny
Google coraz mocniej stawia na bezpieczeństwo Internetu. Kilka dni temu ogłoszono, że jednym z czynników rankingu Google będzie posiadanie certyfikatu SSL i obsługa stron po protokole https. Jednak czasem szewc bez butów chodzi, bowiem zabezpieczenia w narzędziach Google mają swoje luki. Wygląda na to, że odkryłem błąd w Narzędziach dla Webmasterów, który przyznaje dostęp do domen, które już wygasły. Nie liczę że ta informacja trafi na pierwsze strony zagranicznych stron o SEO, ale może ktoś się zainteresuje.
Adkontekst Audience Report pomaga zrozumieć użytkowników
Netsprint wprowadza na rynek nową usługę – Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to rozbudowany raport, który segmentuje internautów odwiedzających poszczególne domeny internetowe i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.