linkbird to CRM dla branży SEO. Uwalnia od stosowania plików Excel lub arkuszy z Google Docs. Oferuje także monitorowanie obecności linków oraz tworzenie contentu. Pozwala zaplanować kampanie, wyszukać potencjalne strony i skontaktować się z ich właścicielem. Wspiera budowę własnej sieci kontaktów, pomaga wykonywać codzienne czynności w SEO, zarządza linkami, analizuje konkurencję i monitoruje ranking. Jednym słowem kombajn, którego brakowało na polskim rynku.
Archiwum kategorii: Artykuły
Jak uniknąć odszkodowania za zerwanie umowy o pozycjonowanie – precedens
Zakończyła się potyczka w Sądzie Okręgowym pomiędzy firmą SEO a klientem o zapłatę odszkodowania. Firma SEO zawarła z klientem umowę, na mocy której zobowiązała się do wykonywania usługi w postaci pozycjonowania wyrażeń kluczowych związanych z serwisem internetowym klienta. W sądzie żądała od klienta odszkodowania, które wynikało z zapisów umowy za wcześniejsze jej rozwiązanie, jednak przegrała sprawę.
Google ogranicza dostęp do stron z filmami, serialami i plikami
Wyszukiwarka Google walczy z pirackimi treściami nie tylko poprzez usuwanie ich ze swojego indeksu, ale także obniżając widoczność w wynikach wyszukiwania witryn internetowych, które często publikują treści naruszające prawa autorskie jako materiały video, muzykę oraz inne pliki.
Google Pingwin 3.0 przyczyny i wnioski dla webmasterów
Google Pingwin to nazwa własna aktualizacji algorytmu wyszukiwarki Google. Poprawka algorytmu pojawia się cyklicznie od ponad dwóch lat. Po ponad rocznej przerwie od ostatniej aktualizacji, kolejna wersja Pingwina 3.0 została wydana 18 października 2014 roku. Z wielu miejsc na całym świecie docierają informacje o sporych zmianach w wynikach wyszukiwania.
Netsprint uruchomił Spółdzielnię Danych, platformę wymiany danych o użytkownikach
Już ponad 18 mln internautów analizuje Spółdzielnia Danych – platforma, która zbiera dane o zachowaniach użytkowników z wielu serwisów internetowych, segmentuje je i udostępnia reklamodawcom. W efekcie przystąpienia do Spółdzielni wydawcy lepiej poznają swoich użytkowników i zwiększają przychody. Marketerzy zacierają ręce, bo to cenne dane do kampanii reklamowych.
Jakie formy płatności są oferowane w europejskich sklepach internetowych?
Najczęściej oferowaną metodą płatności w europejskich sklepach internetowych jest karta kredytowa. W Polsce często można płacić gotówką, zaś obciążenie konta bankowego i zakup na rachunek są typowe dla Niemców. Francuzi wciąż chętnie akceptują stary dobry czek, zaś Brytyjczycy oferują najmniej możliwości płatności w e-handlu – tak w skrócie można podsumować wyniki badań przeprowadzonych przez porównywarkę cen idealo.pl dotyczących płatności w europejskich sklepach internetowych.