Wyszukiwarki internetowe stanowią nieodłączny element codziennego życia dla wielu osób, które korzystają z nich do zdobywania informacji na różnorodne tematy. Wielu użytkowników nie zdaje sobie jednak sprawy, że wyniki wyszukiwania mogą być poddane wpływom komercyjnym przez różnorodne podmioty, takie jak reklamodawcy i specjaliści od optymalizacji wyszukiwarek. Artykuł „Public awareness and attitudes towards search engine optimization” … Czytaj dalej Badanie nad świadomością i postawami użytkowników wobec optymalizacji wyszukiwarek
Archiwum kategorii: Artykuły
Black Friday i Cyber Monday w SEO – oferta
W związku z Black Friday 2023 (Czarny Piątek), masz wyjątkową okazję zakupić po atrakcyjnych cenach usługi, z których sam korzystam i które gorąco polecam. Te atrakcyjne oferty będą dostępne do poniedziałku. NeuronWriter – zniżka 50% na roczny pakiet NeuronWriter to zaawansowane narzędzie do optymalizacji treści, które wykorzystuje modele semantyczne (NLP), analizę SERP Google i dane … Czytaj dalej Black Friday i Cyber Monday w SEO – oferta
Skala Świerka – Czyli jaki jest poziom wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w branży SEO?
Wkrótce minie rok od udostępnienia ChatGPT. I chociaż przed jego premierą modele GPT były dostępne przez OpenAI API lub Playground, to dopiero wtedy nastąpiła popularyzacja tego rozwiązania na całym świecie. Początkowo wydawało się, że rozwiązania AI przyczynią się do zastosowania jedynie w copywritingu czy szerzej w marketingu, a jednak możliwości AI rosną z dnia na … Czytaj dalej Skala Świerka – Czyli jaki jest poziom wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w branży SEO?
Recenzja książki „Influencer marketing” autorstwa Anny Łaszkiewicz
„Influencer marketing„, autorstwa Anny Łaszkiewicz, to wszechstronna analiza potencjału cyfrowych twórców i ich roli w zakresie kształtowania relacji konsumentów z markami w dzisiejszym świecie. Wydana dzięki staraniom Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego, książka jest nie tylko efektem gruntownych badań, ale również pasji autorki do tematyki marketingu w erze cyfrowej. Książka stanowi monografię naukową, która z niezwykłą precyzją … Czytaj dalej Recenzja książki „Influencer marketing” autorstwa Anny Łaszkiewicz
Google Bard dostępny już w Polsce
Od wczoraj jest dostępna w wersji beta usługa Google Bard. Google Bard to odpowiednik ChatGPT, z tym że nie firmowana przez Micrsoft, a przez Google. Do bota konwersacyjnego mamy dostęp za pośrednictwem konta Google pod adresem https://bard.google.com/
Wyprzedaż usług i programów SEO w BLACK FRIDAY 2022
Dziś jest ten dzień, kiedy z okazji black friday możesz kupić w świetnej cenie następujące usługi z których korzystam i polecam, bo są świetne. Promocje trwają do poniedziałku.