Twórcy stron internetowych często dołączają do nich linki do obrazków, plików CSS i JavaScript aby posiadały większą funkcjonalność. Jeżeli te zasoby są zablokowane przed indeksowaniem, wtedy Googlebot nie potrafi wykorzystać ich przy renderowaniu tych stron dla wyszukiwarki. Narzędzia dla Webmasterów Google zawierają teraz nowy raport Zablokowane zasoby, który pomaga znaleźć blokowane pliki przed indeksowaniem.
Archiwum kategorii: Artykuły
Pozycjonowanie płatne za efekt? Wyrok Sądu gdy nie ma efektu
Za frazę „oferty pracy” wynagrodzenie miało wynosić 1.400 zł brutto, za frazę „praca za granicą” 500 zł brutto, za „praca w Anglii” 290 zł brutto, za „praca Anglia” 200 zł, za „praca w Norwegii” 180 zł brutto, a za frazę „praca Norwegia” 220 zł brutto za pozycje od 7 do 10.
Optymalizacja treści na stronie e-commerce pod kątem SEO – wskazówki i przykłady
Optymalizacja treści na stronie zalicza się do tzw. technik on-page SEO, które – jak sama nazwa wskazuje – skupiają się tylko na elementach znajdujących się w obrębie danej witryny internetowej. Oprócz publikowanych treści do elementów on-page zaliczamy m.in.: adres URL, strukturę strony (w tym linki wewnętrzne), tytuł i opis strony, słowa kluczowe czy atrybut ALT (alternatywny opis zdjęć).
Politykacookies.pl zawirusuje strony na których jest ich skrypt
Jeden z serwisów ułatwiających obsługę komunikatów o korzystaniu z cookies – politykacookies.pl został zainfekowany złośliwym oprogramowaniem. Efektem tego, każda witryna korzystająca ze skryptów dostępnych w tym serwisie jest narażona na zablokowanie w popularnych przeglądarkach – Chrome i Firefox.
Wersja mobilna strony już czynnikiem rankingowym w Google
Zgodnie z tym co Google sugerowało od dłuższego czasu, już wkrótce posiadanie wersji mobilnej strony internetowej będzie brane jako czynnik rankingowy w wynikach wyszukiwania.
Orange, Play, Plus, T-Mobilne – kto jest liderem? [INFOGRAFIKA]
Internet już dawno stał się kanałem reklamowym produktów i usług telekomunikacyjnych. Z roku na rok zainteresowanie reklamą w sieci wzrasta. Nic dziwnego, bo jak wskazują statystyki, 81% badanych uważa internet za główne źródło informacji o produktach i usługach telefonii komórkowej.