Zbliża się kolejna duża zmiana w reklamach linków sponsorowanych. Od 31 stycznia 2017 będzie można już tylko tworzyć reklamy, łudząco przypominające naturalne wyniki wyszukiwania.
Archiwum kategorii: Artykuły
Efekt pamięci profilu linków – coś czego nie wiesz o Google
Od kilku dni obserwuję ciekawy przypadek zachowania Google. Nazwałem to efekt pamięci linków. To będzie szybkie case study, z tego, czego Google nie wie o samym sobie.
Gary Illyes: Kara ręczna za linki z katalogów
Kilka dni temu pracownik Google Gary Illyes podał informację, że często linki wstawiane w katalogach nie są dobrym sposobem na zdobywanie linków oraz, że grozi za to kara ręczna ze strony Google.
Opinie z internetu – nowy element firm i miejsc w Grafie Wiedzy
Od poniedziałku Google rozpoczęło zbieranie i wyświetlanie zewnętrznych opinii z internetu w Grafie Wiedzy. Do tej pory w tym miejscu były podstawowe dane na temat miejsca lub firmy, a opinie wyłącznie pochodziły od użytkowników Google. Teraz mamy nowe źródła danych.
Zakładka „Zakupy” w polskiej wersji Google
Kolejny milowy krok Google w Polsce za nami. Google uruchamia w Polsce zakładkę Zakupy, na której można wyszukiwać produkty dostępne w sklepach internetowych.
Lista TOP100 lokalnych katalogów firmowych – rynek US 2016
Pozycjonowanie lokalne coraz bardziej opiera się o właściwe i dobre katalogi prezentujące dane lokalne. W katalogach lokalnych umieszczane są prawidłowa nazwa, adres i telefon do firmy. Często też znajduje się link do strony firmowej, ale możne mieć różne atrybuty follow/nofollow lub być realizowany przez przekierowanie.