Zapewne wielu pamięta jak do niedawna Urząd Celny ścigał za wspieranie portali promujących treści bukmacherskie. Zazwyczaj na celowniki Urzędu byli pośrednicy, którzy żyli z afiliacji bukmacherskiej. Okazuje się, że ostatnie zmiany przyniosły odwilż w tym zakresie.
Archiwum kategorii: Artykuły
Kilka słów o problemach na płaszczyźnie Klient vs Dom Mediowy / Agencja SEO
Relacje między działem SEO, a klientami bywają…co tu dużo mówić różne;) Wynika to z wielu czynników, na które sami klienci nie zawsze mają wpływ. Spróbujmy scharakteryzować najbardziej zauważalne z nich, ale będzie to wierzchołek góry lodowej, bo wraz z każdym nowym klientem lista potencjalnych problemów może rosnąć.
Badanie E-commerce w Europie w 100 sklepach z 13 państw
W połowie 2017 roku zespół ShopAlike przeprowadził badanie wśród 100 sklepów partnerskich z 13 państw w Europie. Zapytał ich zdanie na temat obecnego stanu rynku e-commerce we własnym kraju, jego główne trendy i szanse rozwoju. Sprawdźmy jakie są wyniki badania.
Google zmienia geolokalizację wyników – lokalne IP zamiast domeny krajowej
Zaobserwowałem nietypowe pomiary pozycji wyników mierzone za pomocą mojego monitora pozycji. Polskie słowa kluczowe wprowadzane do polskiego google.pl zostały sprawdzone we francuskiej albo niemieckiej wersji Google. Okazuje się, że wczoraj, 27 października 2017, Google zmieniło strategię zwracania wyników wyszukiwania. Jeśli korzystasz z monitora pozycji i proxy rozsianych po całym świecie, to będzie to Ciebie dotyczyć.
Majestic pokazuje dane o linkach wychodzących
Dzisiaj Majestic wprowadził 3 nowe informacje wyświetlane obok informacji o linkach przychodzących. Są to (1)Liczba linków wychodzących ze strony która linkuje, (2)Tytuł strony z której pochodzi link, (3)Język strony z której pochodzi link.
Ostrzeżenia dla domen bez HTTPS od Google
Na początku 2017 roku Chrome w wersji 56 zaczął wyświetlać ostrzeżenia o braku zabezpieczonej strony protokołem HTTPS dla witryn internetowych, które miały na stronie pole z danymi do logowania. Za tym krokiem podążyły kolejne przeglądarki internetowe. Obecnie Google zwiększa swoje restrykcje i brak zabezpieczeń będzie także dotyczył formularzy kontaktowych, w których użytkownicy podają swoje informacje.