Użyteczność stron internetowych – jak zwiększyć konwersję strony?

Radosław Kubera

Radosław Kubera, właściciel Ad-Media, jednocześnie jeden z najlepszych ekspertów użyteczności w skali naszego kraju, przedstawił temat Użyteczność stron internetowych – jak efektywnie zwiększyć konwersję na stronie. Kto zna Radka, oczywiście wie, że jest też autorem różnych programów wspomagających pozycjonowanie stron, m.in. LinkSystem Stealth2.

Prezentacja liczyła sobie zaledwie kilkanaście slajdów, jednak w oparciu o nie przez ponad 40 minut Radek wyłożył gruntowne podstawy jednego aspektu użyteczności strony internetowej, jaką jest strona produktowa.

Niemożliwe jest powtórzenie wszystkiego co pokazał, powiedział, czy przytoczył z własnej praktyki. Z ciekawszych wypowiedzi, to nie kasujmy wypowiedzi niezadowolonych klientów na naszej stronie. Komentarze krytyczne potwierdzają prawdziwość produktu. Próba skasowania, może skończyć się tym, że niezadowolony użytkownik, ten sam rodzaj komentarza zamieści w 30 innych miejscach internetu gdzie nie mamy już nad tą treścią kontroli. Inna ciekawostka, to instalacja captchy przy formularzu kontaktowym pozbawia nas 60% wiadomości, które by chcieli wysłać do nas kontrahenci.


PS.

Co do pewności, kto jest autorem LinkSystem Stealth, nikt wątpliwości z nas nie ma, to jednak samo Google nie jest tego takie pewne. Pozdrowienia dla Sławka za jego „hack” rich snippetów.
LinkSystem Stealth
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *