W Katowicach odbędzie się X – jubileuszowa – edycja Targów eHandlu. Całe wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym (MCK) obok Spodka. Będzie można odwiedzić ponad 100 wystawców oraz wysłuchać 24 prezentacji prowadzonych na 3 scenach jednocześnie.
Fundacja Polak 2.0 organizuje wydarzenia łączące i rozwijające branżę e-commerce od 2011 roku Targi eHandlu odbędą się już po raz dziesiąty i zgromadzą ponad 100 wystawców, a organizatorzy na bazie doświadczeń z poprzednich edycji oceniają że przybędzie ponad 3000 zwiedzających.
Przedstawiciele sklepów internetowych, agencji interaktywnych oraz oferujący usługi marketingu internetowego zaprezentują nowe rozwiązania w świecie handlu online. Oprócz odwiedzenia stoisk będzie można wysłuchać 24 prezentacji, które są oparte na praktycznych case study dotyczących aktualnych i sprawdzonych rozwiązań w działaniach on-line.
Między innymi tematami prezentacji za zakresu SEM będą:
- Optymalizacja Google Merchant Center – od czego zacząć?
- 10 pomysłów na optymalizację kart produktów w sklepie internetowym pod kątem SEO
- Optymalizacja sklepu pod kątem SEO, którą można wykonać samodzielnie
Wstęp wolny!
Możliwość odwiedzenia stoisk wystawców oraz udział we wspomnianych prezentacjach jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl. Przewidzianych jest około 200 miejsc na każdej z 3 scen prezentacyjnych.
Tematyka wszystkich prezentacji stanowić będzie przekrój zagadnień niezbędnych w branży e-commerce – od SEO / SEM, przez e-mail marketing czy płatności internetowe, po kwestie kart produktów i zagadnienia prawne.
Każdy zwiedzający otrzyma darmowy egzemplarz pierwszego numeru Magazynu EHANDEL – to nowe czasopisma branżowego, wydawane przez Fundację Polak 2.0. Więcej informacji oraz bezpłatny, przedpremierowy artykuł do pobrania dostępny jest na stronie http://www.ehandelmag.pl/
Targi eHandlu to nie tylko okazja do poznania ofert licznych firm z branży ecommerce. Zależy im na stworzeniu przestrzeni dla praktyków, w której będzie można nawiązywać nowe kontakty biznesowe i wymieniać się doświadczeniem. W strefie networkingu można np. porozmawiać bezpośrednio z właścicielem platformy sprzedażowej i dowiedzieć się jak rozwijała się jego działalność. Być może również zawrzeć korzystną umowę? 🙂
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- Festiwal SEO 2025 Katowice - 28 marca 2025
- AI Overviews już w Polsce i Europie: Rewolucja w Wyszukiwaniu Google? - 26 marca 2025
- Czy wiadomości mają znaczenie dla Google? Wnioski z eksperymentu EU 2025 - 25 marca 2025
Byliśmy! Było super 🙂