W dniach od 17 do 20 września 2013 w Katowicach odbędzie się już szósta edycja szkoleń z marketingu w Internecie. W programie znajdują się podstawowe i zaawansowane szkolenia Google AdWords i pozycjonowania oraz szkolenie z Google Analytics. Szkolenia będą prowadzone w ramach warsztatów Silesia SEM i odbędą się w Katowicach.
Szkolenia są przeznaczone dla każdej osoby, które planuje pogłębić swoją wiedzę o analityce internetowej z wykorzystaniem Google Analytics, marketingu w wyszukiwarce Google, sposobach, narzędziach i efektach pozycjonowania stron w działaniach promocyjnych oraz bardzo dobrych praktykach przy tworzeniu i prowadzeniu kampanii w Google AdWords.
Program szkoleń od zawsze znajduje się na bardzo dobrym poziomie merytorycznym, a trenerzy którzy prowadzą szkolenie posiadają bogate doświadczenie w zagadnieniach, które będą przedstawiać. Organizowane szkolenia to także miejsce i okazja, gdzie poza umiejętnościami można zdobyć świetne kontakty biznesowe i towarzyskie podczas rozmów kuluarowych i wieczornych spotkaniach.
Jeśli jesteś zainteresowany jak było na poprzednich edycjach szkoleń, przede wszystkim zapoznaj się z opiniami i komentarzami o zaawansowanym szkoleniu SEO z drugiej i trzeciej edycji lub z opinią na temat szkolenia zaawansowanego AdWords albo z opinią o szkolenia z Facebooka. W galerii zdjęć na stronie Facebook, możesz zobaczyć jak wyglądały poprzednie szkolenia.
Program szkolenia za każdym razem razem jest uaktualniany, także mówimy tylko o rzeczach sprawdzonych i działających. Szczególnie zwracamy uwagę na ostatnie aktualizacje Google i pokazujemy jak pozycjonować przy nieustannych zmianach w algorytmie Google być zawsze TOP1. W tej edycji szczególny nacisk położony zostanie na rozwój i dywersyfikację metod White Hat oraz ich automatyzację, która jest akceptowana przez Google.
Szkolenie z platformy Google Analytics
Aktualne i stale pożądane na naszym lokalnym rynku jest szkolenie z narzędzia analitycznego, które oferuję firma Google. To szkolenie z Google Analytics. Dzięki temu szkoleniu, każdy uczestnik zobaczy pełny potencjał odwiedzających witrynę internetową, odczytywania źródeł ruchu, najlepszych treści oraz sposobów mierzenia konwersji oraz pracy z e-commerce. Przyjrzymy się także jak Google Analytics pomaga prowadzić testy A/B i postaramy się znaleźć miejsca na stronie internetowej, których optymalizacja podnosi współczynnik konwersji. Szkolenie z narzędzi analitycznych poprowadzi Artur Strzelecki, który posiada certyfikat Google Analytics Individual Qualification.
Szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach internetowych
W ramach czterech szkoleń obejmujących tematykę Google AdWords i pozycjonowania stron internetowych na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym uczestnicy poznają metody i narzędzia jakie są wykorzystywane przy skutecznym pozycjonowaniu oraz zarządzaniu strukturami kampanii linków sponsorowanych. Pierwsze dwa szkolenia przeznaczone są dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją pracę z marketingiem w Google i chcą nauczyć się solidnych podstaw. Szkolenie podstawowe z pozycjonowania poprowadzi Tomasz Wieliczko, od lat pracujący w branży SEO.
Szkolenie zaawansowane z pozycjonowania przeznaczone jest dla osób, które już posiadają doświadczenie i wiedzę w pozycjonowaniu, są specjalistami w firmach lub sami prowadzą firmy pozycjonujące, ale stale szukają nowych i skuteczniejszych rozwiązań. Szkolenie pierwszego dnia poprowadzi Artur Strzelecki znany ze swojej aktywności w rozszerzaniu wiedzy o wyszukiwarkach, którą realizuje przez prowadzenie szkoleń, wystąpienia na branżowych spotkaniach oraz publikowanie specjalistycznych artykułów. Do prowadzenia szkolenia na poziomie zaawansowanym drugiego dnia dołączy Robert Niechciał, współwłaściciel dwóch serwerowni przeznaczonych wyłącznie na świadczenie wysoce specjalizowanych usług SEO w Krakowie i ekspert SEO pracujący dla kilku dużych podmiotów finansowych. Szkolenie z Google AdWords poprowadzi certyfikowana przez Google Kinga Gołębiewska, obecnie na stanowisku SEM Managera w SMSapi.
Głównym celem jesiennych szkoleń Silesia SEM jest poszerzenie wiedzy o możliwościach marketingowych w wyszukiwarkach internetowych oraz stworzenie i ugruntowanie istniejących relacji między osobami z z różnych firm a zajmujących się marketingiem w Google. Ponownie w nadchodzącej edycji pojawią się osoby, które już wcześniej uczestniczyły w poprzednich edycjach, mimo to bardzo sobie cenią szkolenia i postanowili znów z nich skorzystać.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach jako organizator posiada cenne atuty, które pozwolą zorganizować Silesia SEM Szkolenia 2013 z sukcesem. Uniwersytet ma już duże doświadczenie, ponieważ udało się zorganizować dotychczas 8 spotkań, całodniowe warsztaty Silesia SEM oraz Festiwal SEO w których łącznie uczestniczyło ponad 1400 osób oraz 5 edycji szkoleniowych w których łącznie odbyło się 20 szkoleń. W trakcie szkoleń wykorzystamy też zaplecze merytoryczno-techniczne oraz posiadany dostęp do unikalnych danych i testów prowadzonych z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego.
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Będzie można kupić gdzieś te szkolenia on line?
Bardzo dobre pytanie Budo! Czy w ogóle nagrywane są te szkolenia dla użytkowników? Przeglądniecie materiałów ze szkoleń, które trwają dobre kilka godzin zawsze dużo daje.
1. Szkolenie płatne/bezpłatne?
2. Miejsca noclegowe (w miarę blisko i dobrej cenie) coś polecacie? 🙂
Nie nagrywa szkoleń, zbyt duże zmiany są za każdym razem, aby taki materiał aktualny. Miejsca noclegowe są w pobliżu, najtańsze są akademiki przy AWF.