SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks

Przemek Sztal i Paweł Rabinek

Prezentacja „SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks” miała na celu pokazanie w pigułce czym charakteryzuje się współpraca z klientami korporacyjnymi oraz działania SEO dla witryn o zasięgu globalnym. Przedstawił ją Przemek Sztal z Performance Media. Tematem przewodnim były ograniczenia jakie pojawiają się przy takiej współpracy, ale także sposoby rozwiązywania wybranych problemów.

Trudności jakie pojawiają się we współpracy z klientami korporacyjnymi to m.in. ograniczony dostęp do danych i możliwości wprowadzania zmian w witrynie, skomplikowany i rozciągnięty w czasie proces decyzyjny oraz błędy popełniane na etapie wdrażania rekomendacji optymalizacyjnych.

Druga część prelekcji dotyczyła konkretnych rozwiązań stosowanych przy pozycjonowaniu witryny dużych marek o zasięgu globalnym, a konkretnie:

  • prawidłowego rozdzielania wersji językowych i regionalnych serwisu,
  • optymalizacji SEO onsite witryny przy narzuconych ograniczeniach zmian zawartości
  • oraz odzyskiwaniu mocy linków prowadzących do stron błędów, jako sposobie na pozyskiwanie „link juice” przy zakazanych przez klienta innych formach link buildingu.

Morał był taki, że przy raportowaniu działań dla klientów korporacyjnych często ważniejszy od efektów jest sposób ich prezentacji.

Prezentacja

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

3 komentarze do “SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks

  1. Coś o pracy w korpo wiem 😉 A prezentacja będzie załaczona ? czy NDA ?

  2. Wydaje mi się, że nie działają poprawnie ciasteczka potrzebne do odblokowania prezentacji. Przynajmniej ja mam u siebie z tym problem. A jak u was?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *