Relacja z piątego spotkania

Silesia SEM #5

W dniu 12 kwietnia śląska (i nie tylko) branża przybyła na piąte spotkanie Silesia SEM. Uczestnicy dopisali i w kameralnym gronie ponad 130 osób zasiedliśmy do wysłuchania 3 prezentacji.

W programie wystąpili Jarosław Mutwil z tematem „Google Analytics – powrót do podstaw. Rzut oka na „podstawowe” miary„, Paweł Ogonowski z firmy Conversion z tematem „(Nie)właściwe przypisanie konwersji do ostatniego źródła odesłania – wyzwanie czy nie?” oraz Artur Strzelecki z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach omawiający „Statystyki stron na Facebooku – studium przypadków„.

Kolejne spotkanie jak zawsze wywołuje mniejsze lub większe dyskusje, te pozytywne i negatywne. Tym razem padło wiele pytań w stronę prezentujących tematy, być może niektórzy zachęcili się możliwością otrzymania kubków z logo uniwersytetu oraz drukowanej wersji SEM Specialist. Więcej szczegółów znajduje się w relacjach wskazanych powyżej, natomiast dla osób które nie dotarły a z ciekawości chciałyby zobaczyć jak było, polecam obejrzeć poniższą relację.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

3 komentarze do “Relacja z piątego spotkania

  1. Fajnie, że dostępne jest video z relacją – to chociaż trochę rekompensuje mi samą obecność na spotkaniu. Dzięki za relację i również dołączam się do pytania – kiedy następne spotkanie 🙂 ?

  2. Troszkę krótki ten filmik, przydała by się obszerniejsza relacja. Mam nadzieję, że na następnym spotkaniu uda mi się być.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *