30 raportów niestandardowych Google Analytics (Made in Poland)

Raporty niestandardowe Google Analytics

Zebrany zbiór raportów niestandardowych w Google Analytics to wynik pracy studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. W semestrze letnim 2014 roku w czasie realizacji ćwiczeń z przedmiotu „Narzędzia analityczne e-biznesu” studenci przez cztery miesiące poznawali program Google Analytics i jego możliwości. W ramach zaliczenia przedmiotu drugim z trzech wymaganych elementów było stworzenie własnego raportu dostosowania w Google Analytics oraz uzasadnienie doboru miar i wymiarów w raporcie.


Festiwal SEO 2025 Katowice

W tym dokumencie znajduje się 30 niestandardowych raportów Google Analytics. Każdy raport posiada swój opis oraz przykładowe wycinki ekranu z wykresami. Każdy raport można skopiować do własnego konta Google Analytics przy użyciu zamieszczonych linków do szablonu z raportem.

Powstałe raporty to wynik kreatywnej myśli studentów. Znajdziecie tu wiele ciekawych propozycji zestawień rożnych raportów oraz próbę wyjaśnienia dlaczego ten zestaw został właśnie tak dobrany. Naturalnie jest to trudniejsze zadanie od stworzenia własnego panelu, którego budowa ogranicza się do wyboru maksymalnie 12 widżetów. W przypadku raportów niestandardowych widać większą bądź mniejszą kreatywność przy ich tworzeniu. Szczególnie zachęcam do obejrzenia raportów pod numerami 5, 10 i 12.

Studenci pracowali na własnych stronach internetowych, które były skryptami klasycznych sklepów internetowych. Sklepy pełniły wyłącznie rolę demonstracyjną, bez możliwości składania komercyjnych zamówień. Wiele raportów zawiera zestawienia miar i wymiarów, dostosowane do charakterystyki sklepów internetowych.

W tym dokumencie znajdują się raporty dostosowania, które stanowiły drugą część zaliczenia przedmiotu „Narzędzia analityczne e-biznesu”. Część pierwsza zawiera panele informacyjne.

Pobierz wersję PDF

PDF: 5.3MB, 116 stron, 145 ilustracji,

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *