Positionly, łatwe i przyjazne w obsłudze narzędzie SEO, od dziś będzie wspierać ponad 53 miliony właścicieli stron internetowych w optymalizacji ich biznesów pod kątem widoczności w wyszukiwarkach internetowych.
Positionly, polski startup oferujący zaawansowane narzędzia do optymalizacji pozycji witryn w wynikach wyszukiwania, nawiązał współpracę z popularnym na całym świecie, darmowym kreatorem stron internetowych – Wix. W ramach tej kooperacji aplikacja Positionly została włączona do Wix App Market pozwalając milionom użytkowników na płynne i swobodne korzystanie z zaawansowanych rozwiązań SEO.
Współpraca z Wix jest wynikiem strategii rozwoju polskiego startupu, który chce uczynić swoje narzędzie jeszcze bardziej dostępnym i łatwym w użytkowaniu. W ciągu najbliższych miesięcy narzędzia SEO oferowane przez Positionly będą dostosowywane do potrzeb użytkowników innych popularnych serwisów takich jak: firmy hostingowe czy platformy e-commerce.
Positionly od ponad dwóch lat wspiera właścicieli sklepów internetowych, freelancerów, startupy oraz agencje SEO w zdobyciu lepszych pozycji w wyszukiwarkach i wygenerowaniu większej ilości ruchu na stronach. Użytkownicy Positionly oraz Wix mają do swojej dyspozycji szereg funkcjonalności zwiększających wydajność podejmowanych przez nich działań SEO. Do najważniejszych należą: kompleksowa analiza konkurencji, monitorowanie pozycji w wyszukiwarkach i automatyczna ocena optymalizacji.
Użytkownicy Wix, którzy chcą skorzystać z dodatkowych rozwiązań SEO, mogą wypróbować Positionly za darmo w trakcie 14-dniowego okresu próbnego.
Positionly powstało w marcu 2012 roku z inicjatywy Grzegorza Kazulaka, Oskara Krawczyka i Adriana Dulić, którzy chcieli stworzyć proste w obsłudze i przystępne cenowo narzędzie SEO. Potencjał polskiego startupu został szybko dostrzeżony przez inwestorów: Point Nine Capital, Mariusza Gralewskiego, Protos VC i Alexandra Bruehl’a.
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Kinga Hulewicz
Ostatnie wpisy Kinga Hulewicz (zobacz wszystkie)
- Optymalizacja treści na stronie e-commerce pod kątem SEO – wskazówki i przykłady - 4 marca 2015
- Polski SEO startup oficjalnym partnerem Wix.com - 3 października 2014
- Jak poprawić content marketing w jeden dzień? - 21 lipca 2014