W zeszłym roku skończyła się era słów kluczowych, które dostarczała wyszukiwarka Google do Google Analytics. Od połowy września 2013 roku zamiast listy tego co szukali użytkownicy jest not provided.
Na początku wszyscy chcieliśmy przywrócić to co nam zabrano. Czasem nawet chwytamy się inżynierii odwróconej słów kluczowych, takiej jaką można otrzymać korzystając z np. Semstorm. Maciek Lewiński w trakcie swojej prezentacji wyniósł nas poza kurczowe trzymanie się słów kluczowych, które zastąpił badaniem tego na jakim etapie zakupowym jest szukający oraz co można mu zaproponować w obrębie strony, aby spełnić jego oczekiwania. Do tego poleca mierzyć mikrocele w Google Analytics. A wszystko to działo się w obrębie Frameworku ABC.
Prezentacja
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki
Teacher w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- Festiwal SEO 2025 Katowice - 28 marca 2025
- AI Overviews już w Polsce i Europie: Rewolucja w Wyszukiwaniu Google? - 26 marca 2025
- Czy wiadomości mają znaczenie dla Google? Wnioski z eksperymentu EU 2025 - 25 marca 2025