Najwięksi gracze w wynikach Google [INFOGRAFIKA]

Najwięksi gracze w wynikach Google

Bazując na danych zebranych z systemu WebPozycja.pl przygotowali infografikę dotyczącą zmian jakim podlegały strony w wynikach Google.pl w II kwartale 2014 roku. Infografika jest zbudowana wokół tematu „Najwięksi gracze w wynikach Google”.

Najwięksi gracze w wynikach Google

Infografika dostępna jest pod adresem: https://webpozycja.pl/infografika.html


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

5 komentarzy do “Najwięksi gracze w wynikach Google [INFOGRAFIKA]

  1. Szkoda, że nie ma nic o potencjale fraz. Wyniki takiego „badania” będą inne dla każdego zestawu fraz testowych.

  2. Czyli zmiana w algorytmie 20 maja sprawiła, że ludzie mniej wykupywali reklam w AdWords? Czyżby google było w tej kwestii obiektywne? Ciekawe:-)

  3. Głównie giganci i nikt więcej, ciekawe ile z nich zainwestowało w to aby tutaj pojawili się 😀

  4. Szczerze mówiąc zabrakło mi tutaj gazeta.pl
    Bardzo często pojawiają się w wynikach wyszukiwania a w infografice nie zostało to odnotowane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *