Przedstawiciele z 18 krajów, 50 nadesłanych studiów przypadków, które będą przedstawione w trakcie Festivalu oraz tylko ostatnich 120 biletów do kupienia. Oto obecne statystyki trzydniowej konferencji w Brnie, która zapowiada się na światowym poziomie. „Wraz z tymi liczbami odkrywamy nowych mówców„, mówi organizator Jindřich Fáborský: „Jednego z najciekawszych czeskich linkbuilderów Filipa Podstavcę, eksperta w modelach attribution Sandrę Camacho i amerykańskiego eksperta w dziedzinie affiliate i e-mailingu Briana Deana.”
Studia przypadków
Liczba ekspertów, która była zainteresowana przedstawieniem swojego case study w trakcie Marketing Festivalu, przekroczyła oczekiwania organizatorów. „Otrzymaliśmy 50 przypadków i jesteśmy z tego faktu bardzo zadowoleni. Mimo, że niektóre z nich trącą trochę autopromocją, większość z nich jest bardzo ciekawa„, mówi Fáborský dodając, „Musimy spróbować wydobyć z nich maksimum i pomoc nam w tym może prosty model:
- Wyjaśnienie problemu, który trzeba było rozwiązać.
- Podejście do rozwiązania wraz z dokładnymi liczbami i wytłumaczenie poprawności rozwiązania.
- Instrukcje do dalszej pracy.
Wierzymy, iż w takim warunkach mówcy będą w stanie podać jak najwięcej pożytecznych informacji.”
Uczestnicy z 18 krajów
„Festiwal jest promowany w 24 krajach, w związku z tym nadal brakuje 6 państw by można stwierdzić, że się udało,” mówi z przesadą Fáborský. Kiedy pod koniec października i na początku listopada zawitasz do Teatru im. Janáčka w Brnie, będzie okazja do zapoznania się z Czechami, Słowakami, Polakami, Niemcami, Austriakami, Bułgarami, Szwajcarami, Amerykanami, Grekami, Litwinami, Węgrami, Łotyszami, Chorwatami, Rumunami, Turkami, Rosjanami, Kanadyjczykami i Szwedami.
Program i bilety
Podstawową ósemkę ekspertów, która została przedstawiona kilka miesięcy temu, uzupełniły jeszcze trzy nazwiska (końcowa liczba prelegentów będzie bliska dwudziestu).
Czeski linkbuilder Filip Podstavec, który dotrzymuje kroku najlepszym linkbilderowym fachowcom na świecie, pracuje z dużą liczbą narzędzi internetowych i w razie braku funkcji w niektórych z nich, rozwija własne rozwiązanie.
Sandra Camacho pracuje we francuskim oddziale firmy Google. Specjalizuje się w modelach atrybucji w zakresie analityki internetowej. Swoją wiedzę zilustruje podczas Marketing Festivalu na podstawie danych jednego z uczestników.
Brian Dean – zapaleniec w dziedzinie wdrożeń oraz ekspert affiliate, linkbildingu i e-mailingu będzie rozmawiał o budowaniu bazy email marketingowej i strategiach w emailingu.
Wybór wyżej wymienionych osób i tematów określa ogólną wizję festiwalu. „Chcemy zajrzeć głęboko. Nie jesteśmy już początkujący w świecie online marketingu i będzie rzeczą naturalną, gdy uczestnicy konferencji nie zrozumieją wszystkiego, gdy usłyszą to pierwszy raz” – wyjaśnia Fáborský. Również z tego powodu, wszyscy uczestnicy otrzymają wraz ze swoim biletem wszystkie nagrania wideo z prezentacji. Można je również zakupić w cenie 1000Kcz, jesli ktoś nie zdąży kupić biletu na konferencję. „Mamy ostatnich 120 miejsc, a ich liczba maleje w przybliżeniu o pięć sztuk każdego dnia. Uważamy, że na początku października miejsca będą wyprzedane. Na pewno temu pomoże fakt, iż na jednym z afterparty wystąpi także zeszłoroczny ulubieniec publiczności, ekspert marketingu i muzyk Mike King, który zabierze ze sobą z Londynu DJ Flipa” – podsumowuje Fáborský.
Podstawowe informacje o Marketing Festivalu
- Strona konferencji: www.marketingfestival.cz
- Data: 31 października do 2 listopada 2014 roku
- Miejsce: Teatr Janáčka, Brno, Czechy
- Liczba biletów: ponad tysiąc
- Główny program: 1 i 2 listopada – dwa dni wykładów i około 18 prelegentów
- W dniu 31 października odbędzie się około 20 warsztatów (opłata za wstęp) skupiających się głównie w wąskich dziedzinach. Będą one prowadzone zarówno przez prelegentów konferencji oraz innych specjalistów
- Będą trzy imprezy. Główna odbędzie się w sobotę w klubie Fléda, podczas której wystąpią zespoły Tata Bojs, Doctor Victor oraz Kate Boy a także rzesza różnych DJów:
- DJ OptimiseOrDie – Craig Sullivan – mówca
- DJ Gyd aka Linki – Zdeněk Dvořák – linkbuilder
- DJ Squib
- Mike King z DJ Flipem z Londynu.
- Festival jest promowany w 24 państwach na całym świecie
Prelegenci
Pierwsza jedenastka mówców to: (następnych, jak i program towarzyszący będziemy przedstawiali na bieżąco)
AVINASH KAUSHIK
To imię mówi samo za siebie. Było to cichym marzeniem organizatorów Festivalu, by udało się zaprosić Avinasha do Czech. Natomiast marzeniem wielu zapewne jest zobaczenie go na żywo w Brnie. Obecnie na stanowisku Evangelist w Google. Autor bestsellerów jak Godzina dziennie z Web Analytics oraz Web Analytics 2.0. Poprzez swój blog Occam’s Razor wyrobił sobie imię w świecie analityki internetowej.
DR. PETER MEYERS
Szanowany naukowiec oraz wyjątkowy specjalista SEO w zespole MOZ. Dr. Pete, tak jest nazywany, studiował psychologię kognitywną oraz mawia, że ma obsesję na punkcie rozszyfrowywania algorytmów. Bez wątpienia, należy do najlepiej wykwalifikowanych marketerów na świecie.
JULIE JOYCE
Pierwsza z dwóch przedstawicielek płci pięknej wśród listy ogłoszonej dotychczas, znana jest z umiejętności link buildingu. Jej artykuły można znaleźć na Search Engine Journal, a jej prezentacja z pewnością będzie pożądana przez mistrzów SEO.
MARTIN ROETTGERDING
Według opublikowanej przez PPC Hero listy, Martin jest jednym z 25 najbardziej wpływowych umysłów w reklamie PPC na świecie. Jest autorem o dobrej reputacji bloga PPC-Epiphany.com, a podczas Festival zajmie się tematem Google AdWords. Organizatorzy postawili już zakłady, jak profesjonalny i głęboki będzie jego wykład!
RUSSEL SAVAGE
Organizatorzy festiwalu zapraszają osoby o uznanej reputacji. Russel Savage jest jedną z nich. Jeśli nie spotkaliśmy się z nim do tej pory, to z pewnością w świecie AdWords znana jest jego strona FreeAdwordsScripts.com.
JAN ŘEZÁČ
Jan jest jednym z dwóch reprezentantów Czech i nawet nie jest czystej krwi marketerem. Jednak na jego stronach internetowych ma miejsce Big Game i jest to jeden z powodów, dla którego jego prezentacja na temat web designu będzie użyteczna dla marketereów.
SIMO AHAVA
Niewątpliwie jest nowo-błyszczącą gwiazdą w analityce internetowej. Simo jest menedżerem SEO w Netbooster, fińskiej agencji i specjalizuje się głównie w łączeniu danych offline z danymi web analytics.
CRAIG SULLIVAN
Jeden z najbardziej interesujących mówców na polu optymalizacji konwersji. Pochodzi z Londynu, a jego prelekcje nie tylko są pomocne, ale również zabawne. Ponadto Craig będzie jednym z DJów podczas zamykającej imprezy w klubie Fléda.
FILIP PODSTAVEC
Czech, który dotrzymuje kroku światowej elicie w linkbildingu. Zajmuje się zaawansowanymi szczegółami oraz programowaniem. Filip stale poszukuje nowych możliwości i funkcji narzędzi internetowych. Jeżeli ich nie znajdzie, wymyśla własne. Temat, który przedstawi, nie istnieje jeszcze publicznie w sieci.
SANDRA CAMACHO
Sandra nosi kolumbijskie nazwisko, ma amerykańskie obywatelstwo i mieszka w Paryżu. We francuskim oddziale Google specjalizuje się w modelach atrybucyjnych analityki internetowej. Jej wiedzę na ten temat (nieocenzurowane) przedstawi na festiwalu na przykładzie jednego z uczestników.
BRIAN DEAN
Amerykanin mieszkający w Berlinie. Fachowiec w affiliate, linkbuidlingu oraz e-mailingu. Szaleniec (w dobrym słowa znaczeniu) w zakresie szczegółowych implementarnych realizacji. Prosimy odwiedzić blog Briana z instrukcjami – Backlinco, który zabierze Państwa krok po kroku przez możliwości marketingu online.
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- Festiwal SEO 2025 Katowice - 28 marca 2025
- AI Overviews już w Polsce i Europie: Rewolucja w Wyszukiwaniu Google? - 26 marca 2025
- Czy wiadomości mają znaczenie dla Google? Wnioski z eksperymentu EU 2025 - 25 marca 2025
Obsada budzi wrażenie, każdy zaangażowany w branżę powinien w tym uczestniczyć, bo z pewnością wiele się na takim festiwalu dowie 🙂