Marketing Festival 2014 – zróżnicowany, atrakcyjny i profesjonalny

Marketing Festival

W ubiegłym roku Marketing Festival zmienił sposób w jaki postrzega się profesjonalne konferencje marketingowe w Czechach. Dokonał tego dzięki swojemu wysokiemu poziomowi profesjonalizmu, świetnym prelegentom, wartościowym informacjom jakie były prezentowane oraz poprzez swój koncept tak dużej konferencji. Festival sprowadził światowe gwiazdy marketingu internetowego oraz ponad tysiąc czeskich i zagranicznych gości do Teatru Janáčka w Brnie.

W listopadzie tego roku chcielibyśmy pójść dalej i głębiej – mówi Jindřich Fáborský, główny organizator konferencji, oraz opisuje swoją wizję. Dalej w znaczeniu lepszej obsługi gości oraz jakości after party, a głębiej w stosunku do doświadczenia, które już zdobyliśmy. Dzięki temu, Festival powinien dostać się do grona trzech najlepszych konferencji na świecie, a pomoże w tym sam Avinash Kaushik na scenie festiwalu.

W porównaniu do poprzedniego roku, program ramowy konferencji pozostanie taki sam. Niektóre z głównych tematów obecnych w zeszłym roku pozostały, jak Analityka, PPC, SEO oraz inne reklamy on-line. Pojawią się także nowe jak webdesign, Smart TV oraz reklama mobilna. Ponadto zostanie położony jeszcze większy nacisk na zawartość poszczególnych wystąpień. W zeszłym roku razem z wszystkimi prelegentami przećwiczyłem wszystkie ich prezentacje oraz rozmawialiśmy przez Skype z mówcami zza oceanu a nawet w Indiach. Jednak w tym roku będę jeszcze bardziej dokładny – wyjaśnia Fáborský i dodaje.

Mam świadomość, że to pociąga za sobą konsekwencje, ponieważ Festival w zeszłym roku, można potraktować jako otwarcie, wejście do świata marketingu online dla osób które przyszły z zewnątrz lub zajmują się marketingiem od czasu do czasu. Tegoroczny Festival będzie skierowany do osób, które są profesjonalistami i zarabiają na życie zajmując się marketingiem. Takie podejście bazuje na opinii Fáborskýego, że dobry marketer potrzebuje się edukować codziennie i regularnie weryfikować swoje umiejętności z innymi profesjonalistami. Przeczytaj relację z pierwszego lub drugiego dnia Marketing Festivalu w 2013 roku lub zobacz podsumowanie video.

Przygotowania do tegorocznego Festivalu rozpoczęły się 6 grudnia 2013, kiedy to pierwszy prelegent został zaproszony do wygłoszenia prezentacji. Zespół zajmujący się organizacją pracowicie odwiedzał konferencje na całym świecie aby zebrać doświadczenie w organizacji takiego przedsięwzięcia i podołać zadaniu jakie przed sobą postawili i nazwali – World-Class Digital Marketing Event.

Wynika to z rozpoznania jakie zrobiliśmy jeśli chodzi o pozyskanie najlepszych, światowej klasy prelegentów, obecnych na konferencjach zaliczanych do grona najlepszych. Wniosek taki również wynika z faktu, że bardzo rozpoznawalni speakerzy konferencyjni jak Avinash Kaushik czy Dr. Peter Meyers zmniejszyli liczbę eventów na których wygłaszają swoje prezentacje i tak na przykład w tym roku będzie można usłyszeć ich tylko trzy razy, gdzie tym jednym z nich będzie Marketing Festival w Brnie. To dla nas wielki honor i zarazem spore zadanie do podołania – mówi Fáborský.

Wyjątkowość Festivalu jest również wspierana przez jego unikalny program kulturalno-towarzyski, który można by nazwać odrębnym mini-festiwalem. Od czwartku wieczora, kiedy to organizatorzy zapraszają uczestników na pokaz filmowy do Kino Art, aż do sobotniej nocy w klubie muzycznym Fléda, gdzie zespoły takie jak Tata Bojs, Doctor Victor (zespół, który ostatnio zajął drugie miejsce w Global Battle of the Bands) oraz spora rzesza DJ’ów uprzyjemni zabawę, uczestnicy Festiwalu będą mogli poznać jak wygląda czeska gościnność i organizacja czasu wolnego. Wśród występujących na koncertach muzycznych będą prelegenci z poprzedniego roku oraz tegoroczni, dobrze znani w czeskim świecie marketingu internetowego jak Łukasz Żelezny, Craig Sullivan czy Zdeněk Dvořák aka @linkicz.

Podstawowe informacje o Marketing Festivalu

  • Strona konferencji: www.marketingfestival.cz
  • Data: 31 października do 2 listopada 2014 roku
  • Miejsce: Teatr Janáčka, Brno, Czechy
  • Liczba biletów: ponad tysiąc
  • Cena: pierwsze 100 biletów w cenie €179 + VAT (~746PLN + VAT), następnie cena będzie stopniowo rosła (podobny mechanizm jest na konferencjach na całym świecie, tylko że tam cena zaczyna się od 1 000 €uro)
  • Główny program: 1 i 2 listopada – dwa dni wykładów i około 18 prelegentów
  • W dniu 31 października odbędzie się około 20 warsztatów (opłata za wstęp) skupiających się głównie w wąskich dziedzinach. Będą one prowadzone zarówno przez prelegentów konferencji oraz innych specjalistów
  • Będą trzy imprezy. Główna odbędzie się w sobotę w klubie Fléda, podczas której wystąpią zespoły Tata Bojs, Doctor Victor (oraz inne, które poznamy później) a także rzesza różnych DJów (zebranych wśród zeszło- i tegorocznych prelegentów konferencji)
  • Festival będzie promowany w 24 państwach na całym świecie
  • Organizatorzy spodziewają się, że połowa uczestników będzie z Czech, natomiast druga połowa zjedzie się z całego świata. Z pewnością osoby przylatujące z najdalszych krańców świata, zrobią to aby wysłuchać wykładu Avinasha Kaushika

Zaproszenie do wystąpienia

Chcesz wygłosić wystąpienie podczas Marketing Festivalu? Podobnie jak w zeszłym roku, organizatorzy nie będą wysyłać zaproszeń do wygłoszenia referatów, jednak oferują pewną przestrzeń do prezentacji. Szukają 10 świetnych studium przypadków z Czech, Słowacji i innych państw. Jeśli Cię wybiorą, to masz okazję przedstawić swój temat na głównej scenie. Warunki udziału będą podane w kwietniu 2014.

Prelegenci

Poniżej znajduje się lista pierwszej ósemki prelegentów. Następni będą ujawniani stopniowo.

Avinash KaushikAVINASH KAUSHIK

To imię mówi samo za siebie. Było to cichym marzeniem organizatorów Festivalu, by udało się zaprosić Avinasha do Czech. Natomiast marzeniem wielu zapewne jest zobaczenie go na żywo w Brnie. Obecnie na stanowisku Evangelist w Google. Autor bestsellerów jak Godzina dziennie z Web Analytics oraz Web Analytics 2.0. Poprzez swój blog Occam’s Razor wyrobił sobie imię w świecie analityki internetowej.

Dr. Peter MayersDR. PETER MEYERS

Szanowany naukowiec oraz wyjątkowy specjalista SEO w zespole MOZ. Dr. Pete, tak jest nazywany, studiował psychologię kognitywną oraz mawia, że ma obsesję na punkcie rozszyfrowywania algorytmów. Bez wątpienia, należy do najlepiej wykwalifikowanych marketerów na świecie.

Julie JoyceJULIE JOYCE

Jedyna przedstawicielka płci pięknej wśród listy ogłoszonej dotychczas, znana jest z umiejętności link buildingu. Jej artykuły można znaleźć na Search Engine Journal, a jej prezentacja z pewnością będzie pożądana przez mistrzów SEO.

Martin RoettgerdingMARTIN ROETTGERDING

Według opublikowanej przez PPC Hero listy, Martin jest jednym z 25 najbardziej wpływowych umysłów w reklamie PPC na świecie. Jest autorem o dobrej reputacji bloga PPC-Epiphany.com, a podczas Festival zajmie się tematem Google AdWords. Organizatorzy postawili już zakłady, jak profesjonalny i głęboki będzie jego wykład!

Russel SavageRUSSEL SAVAGE

Organizatorzy festiwalu zapraszają osoby o uznanej reputacji. Russel Savage jest jedną z nich. Jeśli nie spotkaliśmy się z nim do tej pory, to z pewnością w świecie AdWords znana jest jego strona FreeAdwordsScripts.com.

Jan RezacJAN ŘEZÁČ

Jan jest do tej pory jedynym reprezentantem Czech i nawet nie jest czystej krwi marketerem. Jednak na jego stronach internetowych ma miejsce Big Game i jest to jeden z powodów, dla którego jego prezentacja na temat web designu będzie użyteczna dla marketereów.

Simo AhavaSIMO AHAVA

Niewątpliwie jest nowo-błyszczącą gwiazdą w analityce internetowej. Simo jest menedżerem SEO w Netbooster, fińskiej agencji i specjalizuje się głównie w łączeniu danych offline z danymi web analytics.

Craig SullivanCRAIG SULLIVAN

Jeden z najbardziej interesujących mówców na polu optymalizacji konwersji. Pochodzi z Londynu, a jego prelekcje nie tylko są pomocne, ale również zabawne. Ponadto Craig będzie jednym z DJów podczas zamykającej imprezy w klubie Fléda.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *