Pozycjonowanie lokalne coraz bardziej opiera się o właściwe i dobre katalogi prezentujące dane lokalne. W katalogach lokalnych umieszczane są prawidłowa nazwa, adres i telefon do firmy. Często też znajduje się link do strony firmowej, ale możne mieć różne atrybuty follow/nofollow lub być realizowany przez przekierowanie.
Amerykański i brytyjski rynek są bardzo dobrze rozwinięte jeśli chodzi o dostęp do różnych katalogów i portali, które przyjmują dane o firmach lokalnych. Poniżej znajdziecie listę 100 najlepszych katalogów i portali, do których można podać dane firmy lokalnej. Ich kolejność została ułożona według częstości cytowań podawanych przez WhiteSpark.
Dodatkowo katalogi zostały oznaczone jaki reprezentują typ, czy przyjmują na przykład adresy samych restauracji lub usług medycznych. Tak prezentuje się rozkład katalogów na liście.
Lista katalogów lokalnych US 2016
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Wpuszczają domeny z pl ?
Same zagraniczne miejscówki.. to nie dla lokalnych biznesów z PL. Chyba że jakieś katalogi przyjmują domeny z pl ?