Level up for Google Maps

Sławomir Chojnacki

Prezentacja Sławka Chojnackiego opiera się na wielu empirycznych przypadkach pozycjonowania stron dla klientów BIZZIT, oraz obserwacjach, jak zmiany wokół Google Maps (Google Miejsca), mogą wpływać na widoczność klienta w Mapach Google… ALE nie tylko!

Sławek wystawia tezę, że „czyste” wyniki organiczne są bardziej niż się wydaje, powiązane z Google Map, czego dowodem może być przesuwanie fraz w wynikach organicznych (bez mapek) w górę, wykorzystując samą optymalizację wizytówki Google Map, i cytowanie jej, bez dodawania linków! Może to kolejny dowód, że Google będzie bardziej patrzył na G+, Google Map, czyli czerpał bardziej ze swojej bazy ustawiając wyniki wyszukiwania ?

Temat bardzo zawiły, ale warto powtórzyć co działa w Google Maps oraz spróbować nawiązać prezentacje do swoich doświadczeń w tym temacie. Sławek to SEO magik i „producent” różnych teorii na temat Google, ale ciężko go nie wysłuchać jego spółka akcyjna BIZZIT obsługuje znanych klientów, marki z bardzo dobrymi efektami.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

3 komentarze do “Level up for Google Maps

  1. TR strony też się liczy przy pozycji strony w Mapkach. Więc dobre linki mają znaczenie.

  2. Prezentacja bardzo kontrowersyjna bym powiedział, czego nie widać w samej prezentacji bez słów autora. Ale do odważnych świat należy i jeszcze jak idzie w parze z wynikami to fajnie. Lepiej iść węższą scieżką niż jak wszyscy.

    dziekujemy tez organizatorom, bardzo fajne spotkanie, liczymy na więcej,

  3. Sławek spozycjonował moją domenę po mało i średniokonkurencyjnych frazach na wysokie miejsca 1-2.Ma dużą wiedzę, którą zwykle nie chce się za darmo dzielić z kolegami, jednak w przypływie pozytywnych wibracji czasem w gratisie poda w 2 zdaniach esencję pozycjonowania. Współpracujemy na tej zasadzie, że moja firma pomaga mu w tłumaczeniu np. różnych artykułów pod SEO i tekstów specjalistycznych, a jego firma pozycjonuje organicznie mój serwis. Dzięki naśladowaniu jego metod i doczytywaniu na własną rękę o technikach pozycjonowania wyciągnąłem własnymi siłami wiele fraz na miejsca 1-3 po jego wstępnym pozycjonowaniu. Na codzień jesteśmy kolegami od turniejowych partyjek szachowych. Pozdrowienia Sławku! Żałuję tylko, że nie było mnie na tej konferencji, choć mapy Google już mam od dawna zoptymalizowane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *