Karty rozszerzone w Google

Karty rozszerzone

Karty rozszerzone to nowy sposób na przekazanie do wyszukiwarki Google danych o wydarzeniach, produktach lub okazjach dostępnych na własnej stronie internetowej. Dane z karty rozszerzonej mogą być wyświetlane w różnych formatach oraz na różnych urządzeniach i ciekawiej prezentują treści pochodzące ze strony. Dostępne będą dla wyników mobilnych.

Jako pierwsze na produkcję wchodzą karty rozszerzone dla dwóch kategorii: przepisy kulinarne i filmy. Będą one dostępne dla wyników mobilnych, w języku angielskim i tylko w google.com. Spodziewane są jeszcze karty rozszerzone dla produktów, wydarzeń i opinii.

Karty rozszerzone

W Konsoli Wyszukiwania pojawił się już raport, który informuje, czy i ile kart rozszerzonych zostało już wprowadzonych do strony internetowej.

Raport jest pod adresem: https://www.google.com/webmasters/tools/rich-cards

Na ten moment nic tam nie ma, oprócz komunikatu, że trzeba to wdrożyć, natomiast po wdrożeniu przykładowy raport może prezentować się następująco:

Raport karty rozszerzoneZ pewnością skorzystają z tego strony internetowe, które szybko wdrożą nowe rozwiązanie. Kolejny już raz Google podkreśla jak ważne jest posiadanie mobilnej wersji  strony internetowej.

Źródło: https://webmasters.googleblog.com/2016/05/introducing-rich-cards.html


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *