25 września w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie będzie miała miejsce konferencja Google Analytics User Conference Poland & CEE. To druga edycja spotkania wszystkich osób, które korzystają z analityki internetowej aby poprawić skuteczność swojego biznesu, jak i swoich klientów. Google Analytics User Conference to także miejsce wymiany doświadczeń oraz doskonała okazja do zadania pytań twórcom Google Analytics.
Pierwsza edycja nazywała się Google Analytics Summit i przyciągnęła do siebie ponad 600 osób. Organizatorami wtedy jak i teraz są Marketing Online oraz Bluerank.
Organizują to w ramach programu Certyfikowanych Partnerów Google Analytics we współpracy z centralą Google w Mountain View – będą prelegenci z Google (co najmniej 2 osoby).
Podczas konferencji oficjalni przedstawiciele Google Mountain View opowiedzą o nowych funkcjach w Google Analytics. Wyjaśnią, na jakie zmiany należy się przygotować w najbliższym roku oraz jak można wykorzystać nowe funkcjonalności. Ponadto eksperci Google przez cały dzień będą do dyspozycji uczestników, by udzielać odpowiedzi na indywidualne pytania.
Podczas wystąpią również czołowi eksperci z polskich firm. Ponownie będzie można zobaczyć Floriana Pertyńskiego z Bluerank oraz Piotra Guziura z Marketing Online. W tym towarzystwie „dopiero” debiutuje młody wilk analityki internetowej Paweł Ogonowski.
Ponadto, wszyscy uczestnicy Google Analytics User Conference zaproszeni są na after party, aby w mniej formalnych okolicznościach kontynuować rozmowy i dyskusje na temat analityki internetowej i Google Analytics.
Więcej szczegółów i rezerwacja biletów na stronie: www.GAUCpoland.pl
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.