Festiwal SEO 2024

Festiwal SEO 2024 Katowice by WhitePress

Prezentacje – Pobierz wersje PDF

PDF: 13 MB

Festiwal SEO odbędzie się 11 października 2024 roku w Katowicach.

To konferencja SEO, której historia zaczęła się kilkanaście lat temu i nieprzerwanie trwa do dzisiaj. Na scenie Festiwalu SEO gościmy ekspertów, praktyków i specjalistów z branży pozycjonowania i optymalizacja stron internetowych. To Festiwal SEO, który jest obowiązkowym wydarzeniem w kalendarzu każdego specjalisty SEO, copywritera, link buildera, eksperta technicznego SEO i każdego, kto zajmuje się marketingiem w wyszukiwarce internetowej.

To konferencja SEO, na którą każdego roku do Katowic przyjeżdżają setki uczestników. Jedni mówią, że to renoma wypracowana przez lata, inni, że to święto SEO, którego nie można pominąć. To będzie 12-sta edycja konferencji SEO. To Festiwal SEO, gdzie wystąpiło już ponad 100 różnych prelegentów. Większość z nich to nasi krajowi eksperci, ale gościliśmy też Polaków na co dzień pracujących za granicą oraz kilku zagranicznych ekspertów SEO.

To konferencja SEO, gdzie nie ma zbędnych fajerwerków, oprawy muzycznej i innych „atrakcji”. Tu jest wiedza, networking, solidne case study i nowatorskie podejście do tematu pozycjonowania. To Festiwal SEO, gdzie czasem mamy problem z pilnowaniem czasu, bo prezentacji jest za dużo lub prelegenci je przeciągną. Pracujemy nad tym. Ostatnio się udało i jeszcze rozegraliśmy konkurs z nagrodami dla uczestników.

To konferencja SEO, na którą gdy przyjedziesz, spotkasz znajomych, poznasz nowe osoby z branży, posłuchasz interesujących prezentacji oraz miło spędzisz piątkowy wieczór w przyjemnej atmosferze na afterparty. To Festiwal SEO, który będzie gościć kilkunastu prelegentów w tym roku, a część z nich będzie debiutować przed katowicką publicznością. Zobacz pod materiałem wideo, kto już potwierdził swój udział w prelekcji.

Zobacz jak było kiedyś

Zaproszeni prelegenci

Od dwunastu lat w Katowicach pojawia się kilkudziesięciu doświadczonych specjalistek i specjalistów SEO, którzy dzielą się swoją wiedzą, ciekawymi przykładami i niekiedy wizjonerskim spojrzeniem na branżę. W tym roku dwunasta edycja Festiwalu SEO, będzie gościć kilkunastu praktyków, którzy w zdecydowanej większości, będę debiutować przed katowicką publicznością. Poniżej przedstawiam tych, którzy już potwierdzili swoją obecność.

Marcin Zygmunt

MARCIN ZYGMUNT

W branży SEO od 18 lat. Doświadczenie zarówno w afiliacji (branże kasynowe / chwilówki / suplementy / podróbki ) jak i w obsłudze agencyjnej małych i dużych podmiotów. Współwłaściciel międzynarodowej platformy linkbuildingowej TrustLuna.com, właściciel systemu indeksującego www.speed-links.net oraz prywatnej sieci domen (PBN) wspomagającej linkowanie w trudnych branżach. Miłośnik automatyzacji wszelki procesów (Zennoposter lub pokrewne narzędzia).

 
Marcin Żmuda

MARCIN ŻMUDA

Wieloletni specjalista marketingu internetowego oraz założyciel agencji Embasy. Pierwsze kampanie SEO przygotowywał w 2007 roku. Aktualnie jako Head of SEO w Orion Media Group zajmuje się planowaniem link buildingu i content marketingiem oraz rozwojem grupy serwisów wewnętrznych. Specjalizuje się w marketingu prawniczym prowadząc z powodzeniem kampanie dla radców prawnych i adwokatów w całej Polsce. W wolnym czasie buduje Lego MOC-ki oraz interesuje się projektowaniem i budowaniem personal brandingu w Google.

 
Wojciech Szymański

WOJCIECH SZYMAŃSKI

Wojciech Szymański to CEO agencji e-marketingu i e-commerce Ideo Force, a także Wiceprezes w PR Exacto. Doktor w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach. Wykładowca studiów podyplomowych między innymi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na Uniwersytecie Łódzkim. Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.

 
Roman Rozenberger

ROMAN ROZENBERGER

Roman Rozenberger – Search Engine Marketer w Fox Stategy. Skupia się na podnoszeniu rentowności kanałów związanych z wyszukiwaniem. jego misją jest dostarczanie rozwiązań, które nie tylko poprawiają widoczność i rozpoznawalność marki, ale przede wszystkim skupiają się na generowaniu rzeczywistego zysku i zwiększaniu rentowności działalności. Jest fanem automatyzacji oraz nowych technologii, dzięki którym możemy robić dużo więcej, w dużo krótszym czasie.

 
Agata Gruszka

AGATA GRUSZKA

Jako International SEO Manager jest ddpowiedzialna za SEO marki WhitePress® w Polsce i na rynkach zagranicznych. Z branżą związana od ponad 5 lat. Prywatnie miłośniczka roślin egzotycznych, lingwistyki i literatury wschodnioeuropejskiej.

 
Wojciech Urban

WOJCIECH URBAN

SEO RiD Specialist w Delante, gdzie odpowiada za to, by rzeczy robić lepiej, szybciej, prościej lub taniej – co często się łączy. Najlepiej czuje się w obszarze technicznego SEO i analityki internetowej. Uwielbia gromadzić wiedzę i dzielić się nią na wszelkie możliwe sposoby. „

 
Milena Majchrzak

MILENA MAJCHRZAK

Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od ponad 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Jej prelekcje na konferencjach Online Marketing Day, semKRK, SEO i Content Camp zostały wyróżnione przez publiczność. Sędzia semKRK Awards 2022. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, odrozwoju produktu i wdrożenia AI, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

 
Sebastian Heymann

SEBASTIAN HEYMANN

Doświadczony Head of SEO w agencji Rise360. Specjalista od inżynierii odwrotnej w SEO. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Współtwórca narzędzia Link Planner. Twórca jedynego szkolenia z Google Search Console. Uwielbia podważać, kwestionować oraz testować. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.

 
Marcin Opolski

MARCIN OPOLSKI

Specjalista SEO w Sales & More. Pamięta czasy Infoseeka i posiada doświadczenie dziennikarskie. Lubi pracować na e-commerce’ach. Prywatnie pasjonat sportów wytrzymałościowych, zwłaszcza tych na dystansach ultra. W czasie wolnym pisze opowiadania.

 

Tematy

W tym roku będą przedstawione następujące tematy:

1. Romans SEO z no-code, low-code i AI

Podczas prelekcji przedstawię pomysły i praktyczne rozwiązania no-code, low-code oraz AI na wsparcie procesów SEO. Od prostych przepływów prac do generowania tekstów i wytycznych. Skończmy wykonywać prace, którą mogą zamiast zrobić programy i uwolnijmy naszą kreatywność i nasz czas.


2. Życie jest jak pudełko czekoladek czyli co znajduje się w update’ach Google

Kontynuacja prezentacji z 2023 o przekazywaniu reputacji czyli co znajduje się w pudełku o nazwie update. Tym razem opowiem o tym jak działają aktualizację w Google. Dlaczego tyle trwają, co się zmienia, jak patrzeć na te zmiany oraz czym jest kondycja domeny.


3. Treści, które starzeją się jak wino, czyli jak zadbać o wartość w erze inflacji contentu

Podaż contentu rośnie szybciej niż popyt, dlatego treści są coraz mniej warte. A treści to rdzeń wielu strategii SEO. W prezentacji pokażę, jak zmierzyć wartość contentu i od czego zależy (i będzie bardziej konkretnie, niż w wytycznych Google) oraz jak tworzyć treści, które starzeją się jak wino.


4. SEO bez filtra: co naprawdę myślą o sobie klienci i agencje?

Podczas prezentacji przedstawiony będzie bezpośredni wgląd w relacje klient-agencja w SEO, opierając się na wynikach przeprowadzonych ankiet. Pokażemy autentyczne opinie obu stron, wskażemy najczęstsze problemy w komunikacji i realizacji projektów, a także podzielimy się praktycznymi wskazówkami, jak unikać błędów i usprawnić współpracę. Zdobędziecie wiedzę o aktualnych trendach i wyzwaniach branży SEO oraz narzędzia do lepszego zrozumienia drugiej strony.

5. Jak zrobiłem 10 mln wejść w ciągu 3 miesięcy – case study parasite

W trakcie prezentacji omówione zostaną główne założenia metody Parasite, jej mechanizm działania oraz korzyści wynikające z poprawy widoczności w wynikach wyszukiwania. Ponadto, skupimy się na praktycznych przykładach wdrożenia tej techniki, możliwych zagrożeniach oraz etycznych aspektach jej stosowania. Celem prezentacji jest zrozumienie, jak skutecznie i bezpiecznie korzystać z tej metody w ramach strategii SEO.


6. SEO ubija dostępność, ale dostępność może pomóc SEO i konwersji

Dostępność pada czasem ofiarą SEO, gdy dzięki temu można trochę podkręcić optymalizację. Robimy swoje z nagłówkami, title’ami, altami i jeszcze paroma elementami strony. Czasem jednak warto spojrzeć na temat od strony accessibility i sprawdzić, czy uwzględnienie potrzeb osób z różnymi dysfunkcjami nie przyniesie konkretnych korzyści. Kojarzy się to z SXO? Całkiem słusznie!


7. Wszystkie końce świata SEO, czyli ile razy się bałem przez ostatnie 20 lat

SEO to dynamiczna branża, której koniec wieszczono już wiele razy. Każda zmiana algorytmu rodzi strach o wyniki i niepewność celów. Tak jest również, teraz gdy zapowiedziano SGE. Tego rodzaju „końców świata SEO” doświadczyłem już wielu. Jak sobie z nimi radzić, aby racjonalnie wykonywać korekty strategii pozycjonowania?

8. Sekretne życie linków i projektów link buildingowych

Prezentacja będzie o ciekawostkach dotyczących linków wyciągniętych z bazy WhitePress. Czego szukają reklamodawcy i co mogą znaleźć.

9. Czy kamień może być autorytetem?

Na ciekawym przykładzie omówione zostaną kluczowe elementy Brand SEO, które odgrywają decydującą rolę w pozycjonowaniu stron internetowych. W prezentacji skupimy się na takich aspektach jak autorytet marki, waga kliknięć oraz algorytmy twiddlers, które dynamicznie wpływają na pozycję stron w wynikach wyszukiwania. Pokażemy, jak budowanie silnej, rozpoznawalnej marki może zapewnić trwałą obecność w Google i podnieść autorytet w oczach zarówno użytkowników, jak i algorytmów wyszukiwarki.

Ramowy plan

11 października 2024 – Katowice

13:00 – 14:45 – Rejestracja
14:45 – 15:00 – „Powitanie” – Sławomir Borowy

15:00 – 16:30 – Sesja I

Sebastian Heymann – Życie jest jak pudełko czekoladek czyli co znajduje się w update’ach Google?
Wojciech Urban – Treści, które starzeją się jak wino, czyli jak zadbać o wartość w erze inflacji contentu.
Roman Rozenberger – Romans SEO z no-code, low-code i AI

16:30 – 17:15 – I Przerwa

17:15 – 18:45 – Sesja II

Milena Majchrzak – SEO bez filtra: co naprawdę myślą o sobie klienci i agencje?
Wojciech Szymański – Wszystkie końce świata SEO, czyli ile razy się bałem przez ostatnie 20 lat.
Marcin Opolski – SEO ubija dostępność, ale dostępność może pomóc SEO i konwersji

18:45 – 19:30 – II Przerwa

19:30 – 21:00 – Sesja III

Agata Gruszka – Sekretne życie linków i projektów link buildingowych
Marcin Żmuda – Czy kamień może być autorytetem?
Marcin Zygmunt – Jak zrobiłem 10 mln wejść w ciągu 3 miesięcy – case study parasite

21:00 – Afterparty

Sponsor tytularny

WhitePress®

Platforma WhitePress® wspiera działania content marketingowe, SEO oraz influencer marketingowe. Dostarczamy partnerom narzędzia automatyzujące proces zamawiania, dystrybucji oraz analityki treści. Działamy na 30 rynkach, oferując publikację na ponad 70 tysiącach portali. Dzięki połączeniu z Senuto w platformie szczegółowo przeanalizujesz widoczność swoich publikacji. Ponad 50 parametrów wyszukiwania oraz integracja z SEMSTORM, Senuto, Majestic i Ahrefs pozwalają wybrać najlepsze miejsca na publikację contentu.

Nasze usługi są skierowane przede wszystkim do działów marketingu, agencji interaktywnych, SEO i PR oraz domów mediowych. Łączymy reklamodawców z wydawcami, copywriterami i dziennikarzami, a także influencerami. Nie konkurujemy z partnerami i działamy na jasnych zasadach. Wraz z Senuto uruchomiliśmy innowacyjne i rewolucyjne narzędzie automatyzujące proces publikacji – AI Media Planner. Link building i Digital PR nigdy nie był prostszy! Co to oznacza? 10-krotnie szybszą dystrybucję contentu, wybór optymalnych portali, większa kontrola linkowania oraz generowanie wytycznych dla copywriterów przez sztuczną inteligencję.

 

Sponsor przerwy kawowej

semstorm

SEMSTORM jest zaawansowaną platformą analityczną służącą do optymalizacji wyszukiwarek internetowych (SEO) i marketingu treści, która zyskała zaufanie 68 000 użytkowników. Platforma wyposażona jest w pięć narzędzi, które pomagają określić strategię działań marketingowych, zoptymalizować widoczność w wyszukiwarkach i usprawnić codzienną pracę z zawartością strony.

W ramach SEMSTORM dostępny jest Asystent Contentu – zaawansowany edytor SEO oparty na analizie języka naturalnego (NLP) i algorytmach sztucznej inteligencji. Sztuczna inteligencja pomaga ustalić optymalne parametry treści, identyfikuje kluczowe frazy z witryn konkurencji i może nawet wspomagać w generowaniu treści. Narzędzia SEMSTORM dostarczają również kluczowych danych do głębokiej analizy i audytów witryn, co jest nieocenione w procesie optymalizacji zarówno on-site, jak i off-site.

Sponsorzy

Marketin9

marketin9.com to nowoczesna platforma stworzona z myślą o osobach i firmach, które pragną skutecznie zarządzać swoimi kampaniami link buildingowymi i content marketingowymi. Dzięki dostępowi do ponad 50 000 portali i blogów na całym świecie marketin9 umożliwia łatwą publikację artykułów w kilku prostych krokach. Proces rozpoczyna się od dodania lub zamówienia treści artykułu, następnie użytkownik wybiera odpowiednią witrynę za pomocą intuicyjnej wyszukiwarki i zaawansowanych filtrów, a całość kończy się szybkim zleceniem publikacji.

Platforma marketin9 to kompleksowe rozwiązanie, które wspiera działania mające na celu budowanie wizerunku marki, dotarcie do nowych klientów oraz zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach. Nasze narzędzia umożliwiają efektywne zarządzanie kampaniami reklamowymi, jednocześnie oferując właścicielom serwisów możliwość monetyzacji przestrzeni reklamowej.

marketin9 to idealne miejsce dla reklamodawców i wydawców, którzy chcą tworzyć skuteczne kampanie i generować realne zyski. Dołącz do marketin9 i zacznij budować swoją obecność online w sposób efektywny i zyskowny!

contentation.

Platforma Link Buildingowa Contentation to zaawansowana platforma do budowania linków, oferująca możliwość zamieszczania artykułów sponsorowanych z linkami typu follow na ponad 1000 serwisów. Charakteryzują się one wysoką jakością, oparte są na domenach z historią i zachowują optymalny stosunek linków przychodzących do wychodzących. Platforma dostosowuje się do różnorodnych budżetów, oferując atrakcyjne warunki współpracy dla każdego klienta.

Contentation zapewnia kompleksową obsługę, w tym tworzenie treści i ich automatyczne zgłaszanie do wyszukiwarek w celu indeksacji. Użytkownicy mają dostęp do własnej bazy witryn stale rozwijanej i zarządzanej przez platformę. Prace nad zleceniami są wykonywane błyskawicznie, często tego samego dnia. Co więcej, platforma gwarantuje wszechstronną pomoc w doborze odpowiednich domen oraz wsparcie w strategii link building wykorzystując ich zasoby.

 
Senuto

Senuto to innowacyjna platforma wspierająca SEO i marketing treści, która została stworzona w Polsce i rozwijana jest nieprzerwanie od roku 2015. Obecnie platforma oferuje sześć kluczowych modułów i szereg narzędzi, które codziennie wykorzystywane są przez dziesiątki tysięcy użytkowników zarówno w kraju, jak i za granicą. Narzędzia Senuto zapewniają ekspertom SEO cenne informacje do efektywnego pozycjonowania stron internetowych, a także umożliwiają copywriterom oraz menedżerom treści planowanie, tworzenie i śledzenie contentu w celu osiągnięcia najlepszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google.

Senuto wprowadziło nową bazę słów kluczowych w Analizie Widoczności Senuto. Dzięki temu użytkownicy będą mieli dostęp do jeszcze bardziej precyzyjnych fraz. Analiza Widoczności Senuto to jeden z podstawowych modułów narzędzia, który pozwala na śledzenie pozycji domeny, fraz, na które jest widoczna dana witryna oraz zajmowanych pozycji.

Senuto

Trust Luna specjalizuje się w link buildingu i content marketingu, tworząc innowacyjne strategie contentowe i SEO link buildingowe. Cel? Poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu na stronach internetowych oraz przyciąganie, angażowanie i budowanie trwałych relacji z grupą docelową potencjalnych klientów marek.

Trust Luna to nie tylko działania link buildingowe prowadzone w języku polskim. Agencja tworzy również treści i strategie pozyskania linków kierowane do odbiorców posługujących się takimi językami jak m.in.: czeski, słowacki, niemiecki, węgierski, angielski, ukraiński, czy rumuński. Firma nieustannie się rozwija, poszerzając swoje portfolio o rynki i usługi odpowiadające na zmieniające się potrzeby partnerów i rynku.

Zespół Trust Luna to praktycy zaangażowani w stały rozwój branży SEO w Polsce, organizujący cykliczną konferencję Projekt SEO, podczas której prelegenci dzielą się swoją wiedzą i analizują różne praktyki podejmowane podczas optymalizacji stron internetowych – własnych lub swoich klientów.

Partnerzy marketingowi

Delante

Delante jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO w Krakowie oraz w Małopolsce. Jest międzynarodową agencją SEO / SEM. Współpracuje z firmami na całym świecie, aby ich strony internetowe były widoczne i zapewniały wysoką konwersję. Przez ostatnie 10 lat pracowali z wieloma różnymi branżami i realizowali strategię dla rynków w ponad 25 krajach.

Priorytetem we wszystkim, co robią, jest korzyść ich klientów. Zależy im, żeby zrozumieć biznes, nad którym będą pracować i opracować strategię dostosowaną do jego potrzeb, która zapewni najlepsze możliwe wyniki.

Ich działania są doceniane podczas międzynarodowych nagród branżowych: Global Search Awards 2024, European Search Awards 2024, Global Agency Awards 2024, Global Digital Excellence Awards 2024 a to tylko tegoroczne sukcesy!

 
Semgence

Semgence jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO w Warszawie oraz na Mazowszu. Ta renomowana firma marketingowa wykorzystuje swoją głęboką wiedzę i praktyczne doświadczenie, aby zwiększać widoczność witryn internetowych i e-commerce w sieci. Dzięki ich profesjonalnym usługom, strony internetowe zyskują wyższe pozycje w wyszukiwarkach, przekładając się na większy ruch i przyciąganie potencjalnych klientów.

Zespół Semgence koncentruje się na dostarczaniu ekspertyz w zakresie audytów SEO, poprawie jakości stron dla lepszego rankingowania oraz strategiach na długi ogon kluczowych fraz. Organizują również edukacyjne warsztaty SEO dla przedsiębiorców i ich zespołów, umożliwiając im rozwój umiejętności w tym kluczowym segmencie marketingu cyfrowego. Dostępne są także indywidualne konsultacje strategii marketingowych, co pozwala na skuteczne planowanie i realizację celów biznesowych. Zdobywając zaufanie przez transparentność i adaptacyjność w swoich usługach, Semgence wspiera firmy w budowaniu silnej obecności online.

 
Publikacja.com

Publikacja.com jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO w Gdańsku i Pomorskim. Publikacja.com to butikowa sieć kilkudziesięciu portali contentowych, które generują 7 milionów ruchu organicznego rocznie. Wyróżniają się na tle konkurencji nieprzerwanie rosnącą widocznością, dużym ruchem i bogatym oraz stale rozwijanym profilem linków.

Publikacja.com oferuje możliwość publikacji artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portalach, które wzmocnią linkowane strony i pozwolą zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

 
Vertical SEO

Vertical SEO Product-led SEO agency. Łączymy kompetencje product ownera z wiedzą SEO zapewniając elastyczność i niestandardowe podejście do budowania ruchu organicznego. Product-led SEO to odpowiedź na rosnącą konkurencję w Twoim segmencie rynku. W VerticalSEO stawiamy na bezpośrednią pracę ze specjalistami SEO – zapewnia to lepsze zrozumienie roli SEO w firmie oraz wysoką elastyczność w planowaniu i realizacji wdrożeń.

Współpracujemy ze sklepami internetowymi chcącymi zwiększyć sprzedaż, wydawcami szukającymi nowych sposobów budowania zasięgu (odsłon) w serwisie oraz ze startupami i SaaSami chcącymi zyskać rozpoznawalność na rynku. Obsługujemy klientów z całej Europy – także agencje w modelu whitelabel.

 
Linko.io

Linko.io partner w działaniach link buildingowych opartych o dane i technologię AI. W Linko.io dane łączą się z doświadczeniem i kreatywnością, dzięki czemu realizacja kampanii linkowych, przynosi nie tylko wysokie pozycje, ale również ruch do Twoich stron.

Autorski system pomiaru skuteczności serwisów pozwala wyselekcjonować tylko te, które mają znaczenie dla wzrostu widoczności stron. Linko świadczy działania parasite SEO i linkowanie w istniejących artykułach oraz specjalizuje się we współpracy z agencjami SEO w modelu Whitelabel.

 
Vestigio Agency

Vestigio to nie tylko agencja SEO – to strategiczny partner biznesowy, który bazuje na twardych danych i unikalnych, autorskich narzędziach, aby zapewnić swoim Klientom wybitne rezultaty. Twarde dane, technologia AI i ludzie to składowe naszych sukcesów.

Misja Vestigio wykracza poza zwykłą optymalizację i pozycjonowanie – łączymy głębokie zrozumienie specyfiki Twojego biznesu z naszym bogatym doświadczeniem i ekspercką wiedzą, aby tworzyć spersonalizowane strategie SEO, przynoszące realne sukcesy. Nasz zespół to prawdziwi weterani branży SEO, którzy swoją wiedzę i umiejętności zdobywali przez lata pracy nad różnorodnymi projektami. W 2024 roku zostaliśmy finalistami prestiżowego konkursu European Search Awards z kampanią sklepu internetowego z branży oponiarskiej – jednej z najtrudniejszych branż. Jako jedni z najlepszych ekspertów, swoją wiedzą dzielimy się na polskich i zagranicznych konferencjach oraz podczas autorskich szkoleń SEO.

 
Localo

Localo wspiera agencje SEO i freelancerów, umożliwiając skuteczne pozycjonowanie wizytówek Google dla większej liczby klientów jednocześnie, bez kompromisów w jakości świadczonych usług, dostarczając kompletny audyt. Dzięki zaawansowanej automatyzacji i sztucznej inteligencji, Localo automatyzuje kluczowe procesy, takie jak tworzenie i publikowanie postów, odpowiadanie na opinie oraz weryfikacja jakości zdjęć i ich automatyczna publikacja.

Narzędzie pozwala również na monitorowanie pozycji wizytówek Google oraz śledzenie działań konkurencji, co umożliwia szybkie reagowanie na zmiany na rynku i bieżące dostosowywanie strategii. Dzięki temu firmy mogą zwiększać efektywność swoich działań, oszczędzając czas i obsługując większą liczbę klientów jednocześnie. Dodatkowo, Localo wspiera działy sprzedaży, oferując narzędzia do generowania leadów i zwiększania konwersji, co przyspiesza rozwój biznesu i osiąganie wyznaczonych celów.

 

Akredytacja DIMAQ

dimaq
Udział w tym wydarzeniu pozwala na zdobycie punktów w ramach procesu recertyfikacji DIMAQ, zatem osoby posiadające odpowiednie certyfikaty zyskają 10 punktów do swojego konta. DIMAQ jest pionierskim programem w Polsce, który ocenia i potwierdza umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego, a zarządzany jest przez Interactive Advertising Bureau Polska. Więcej informacji TUTAJ.
 

Dojazd i parking

Parking MCK Katowice
Katowice są dobrze skomunikowane z innymi miastami w Polsce. Przebiegają tędy dwie autostrady A1 i A4, które przecinają aglomerację śląską wzdłuż i wszerz, są także drogi ekspresowe S1, S81, S86 i Drogowa Trasa Średnicowa, która przebiega obok Spodka i MCK Katowice. Jeśli jedziesz samochodem to możesz zaparkować go na jednym z kilku parkingów otaczających MCK Katowice. Zobacz obok mapę parkingów wokół MCK. Parkingi SK1, SK2 i SK3 są dostępne dla uczestników. Przy wjeździe należy pobrać bilet i przed wyjazdem opłacić go w parkometrze, następnie przy wyjeździe zeskanować opłacony bilet, by szlaban parkingu podniósł się automatycznie. Parking jest płatny do godziny 17:00 w piątek. Opłata parkingowa wynosi: 5 zł/h dla posiadaczy Katowickiej Karty Mieszkańca, 10 zł/h dla pozostałych użytkowników.
 
 

Hotele

Na hasło „festiwalseo” w następujących hotelach w Katowicach, uczestnicy Festiwalu SEO otrzymają zniżkę.

Hotele Diament

(rezerwacja telefonicznie i mailowo):

Hotel Monopol

Hotel Monopol 5*

  • 20% zniżki od cen standardowych, rezerwację można dokonać mailowo: monopol@hotel.com.pl oraz telefonicznie: 32 782 82 82

HRG Hotels

Vienna House Easy by Wyndham Katowice 4*

  • 15% zniżki od cen standardowych, rezerwację można dokonać mailowo: Reservation.Easy-Katowice@hrg-hotels.com oraz telefonicznie 32 783 81 00

Festiwal SEO 2024 Katowice

Festiwal SEO 2024 Katowice

Festiwal SEO odbędzie się 11 października 2024 roku, w obiekcie Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach, obok Spodka (Plac Sławika i Antalla 1, 40-166 Katowice). Sala Audytorium, wejście główne od strony Spodka. Program wystąpień rozpocznie się o godzinie 14:45, obiekt będzie otwarty od 13:00. Do biletu jest wystawiana faktura VAT. Jeśli nie przychodzi email z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź folder SPAM.

  • Pierwsza pula – 200 biletów w cenie 397 zł netto (488,31 z VAT) WYPRZEDANE
  • Druga pula – 200 biletów w cenie 497 zł netto (611,31 z VAT)
  • Trzecia pula – 100 biletów w cenie 597 zł netto (734,31 z VAT)

* W ramach przerwy kawowej będzie do dyspozycji kilka typów kawy z ekspresu, herbaty czarne, zielone, owocowe oraz suszone zioła, woda mineralna gazowana i niegazowana oraz kanapki na bagietce przebite szpadką (1. z łososiem wędzonym, serkiem Philadelphia, rukolą i pomidorkiem koktajlowym, 2. z sałatą radicho podawana z grillowanym kurczakiem i majonezem, 3. z sałatą rukolą wypchana serem brie, pomidorami i zielonym ogórkiem).