Co się działo podczas XIX SEMcampu w Warszawie

Prawie 400 słuchaczy, sympatyków i ludzi związanych zawodowo z reklamą i promocją w wyszukiwarkach internetowych spotkało się wczoraj w Warszawie na Uczelni Łazarskiego na 19. spotkaniu SEMCamp.

Organizatorzy tym zaraz zapewnili 7 wykładów, w których można było znaleźć cały przekrój wiedzy z zakresu SEM.

Najlepsze praktyki stron mobilnych. Optymalizacja stron mobilnych

Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie) – jeden z organizatorów całego spotkania przedstawił dobre zasady tworzenia stron mobilnych, zależnościach czasu ładowania strony to współczynnika konwersji. Wykład opatrzony był także w realne przedstawienie zachowania użytkowników na danych stronach.

Wszystko o integracji danych i mierzeniu zachowań odwiedzających w Google Analytics

Łączenie danych z różnych źródeł, to coś na czym analityka internetowa będzie bazować w najbliższym czasie. Przemysław Modrzewski (autor bloga MarketingLab, jeden z organizatorów spotkania SEMCamp) w prosty i przejrzysty sposób przedstawił możliwości łączenia danych i korzyści z tego wynikających. W kontekście biznesowym przedstawił cel całych tych operacji i przewagi jaką można dzięki temu uzyskać.

Rasy, krzyżówki, hodowle, ewolucja. O poszukiwaniach Świętego Graala i sensu wstawania z łóżka

Grzegorz Mogilewski (Iconaris.com) jest pierwszym Polakiem wyróżnionym Złotym Lwem w kategorii Cyber (marketing cyfrowy) na największym światowym festiwalu reklamowym w Cannes. W bardzo ciekawy sposób przedstawił proces zwiększenia współczynnika konwersji w życiowy i praktyczny sposób. Współczynnik konwersji na poziomie 30% jest realny!

Email marketing automation w praktyce

Właściciel Freshmail’a Paweł Sala przedstawił w kilku krokach w jaki sposób odpowiednio rozdzielać własną bazę subskrybentów, zbadać jakich informacji szukają na stronie usługi oraz finalnie wzbudzić zainteresowanie produktem w poszczególnych grupach.

Wyniki wyszukiwania Google w 2016 roku

Cezzy, a właściwie Cezary Glijer z  K2 Search w bardzo zabawny sposób zaprezentował nowości jakie można zobaczyć w wynikach wyszukiwania. Szczególną uwagę zwrócił na takie elementy jak Google Cards, Google Answer Box oraz graf wiedzy Google. Przyszłość SEO jest naprawdę ciekawa!

https://www.slideshare.net/cezzy/wyniki-wyszukiwania-google-w-2016-xix-semcamp-cezary-glijer

Dać Sobie Alternatywę – dynamicznie o DSA

Dawid Prokopowicz jako pracownik Google dość mocno gimnastykował się by przekazać praktyczną wiedzę nie zdradzając tajemnic przedsiębiorstw które na co dzień obserwuje. Przedstawił praktyczne aspekty Dynamic Searcg Ads, metody dobrej optymalizacji tego typu kampanii oraz przyszłości z nią związaną.

Pozyskiwanie leadów w Display. Na przykładzie obido.pl w branży nieruchomości

Karol Dziedzic reprezentujący Brandman.pl to prawdziwy rzemieślnik, który swoją ogromną wiedzę wprowadza w życie. Na podstawie case study obido.pl przedstawił cały proces optymalizacji kampanii tekstowych oraz graficznych wykorzystując najnowsze formy reklamy Adwords.

SEMCamp to coś więcej niż spotkanie specjalistów branży SEM

SEMCamp to nie tylko wartościowe wykłady, kulisowe rozmowy czy towarzyskie spotkanie po spotkaniu, ale także pomoc dla potrzebujących. Warto zaznaczyć, że impreza skupia się na charytatywnej pomocy potrzebującym. W ramach wykupienia tak zwanej „wejściówki” wszyscy uczestnicy mogli wspomóc leczenie Leona i Liliany.

My również zachęcamy do pomocy i wsparcia:

  • Leczenia Leona Bałtruszewicza, dziecka dotkniętego niedorozwojem lewej części serca.

Fundacja Serce Dziecka im. Diny Radziwiłłowej
Narbutta 27 lok.1, 02-536 Warszawa
Nr konta: 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843
z dopiskiem: „Semcamp dla Leona”

  • Leczenia Liliany Borkowskiej, 6-miesięczna Lilianka po operacji usunięcia guza mózgu, obecnie przebywa na onkologii, czeka na chemioterapię. Potrzebna wszelka pomoc na leczenie i walkę o dalsze życie dziecka.

Fundacja Avalon-Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym,
Michała Kajki 80/82 lok.1, 04-620 Warszawa
Nr rachunków odbiorcy: Złotowy PLN 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
W tytule wpłaty: „Borkowska,4892”

Kolejna jubileuszowa XX edycja SEMCamp’u już na początku 2016 roku!


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Michał Barczyk

SEO & Analyst Team Leader w x-kom
Niezależny specjalista SEO. Freelancer w MediaWIN. Od 2006 roku testuje, bada i obserwuje rozwój algorytmiki wyszukiwarek internetowych. Po godzinach sportowiec z pasją.

Jeden komentarz do “Co się działo podczas XIX SEMcampu w Warszawie

  1. Wartościowe, szybkie podsumowanie. Mam prośbę o korektę dotyczącą mojej osoby. Nie jestem bowiem „jedynym Polakiem, który został wyróżniony Złotym Lwem na największym, światowym festiwalu reklamowym w Cannes”, lecz co najwyżej „pierwszym Polakiem wyróżnionym Złotym Lwem w kategorii Cyber (marketing cyfrowy) na największym światowym festiwalu reklamowym w Cannes”. Z góry dziękuję za korektę / Grzegorz Mogilewski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *