Netsprint wprowadza na rynek nową usługę – Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to rozbudowany raport, który segmentuje internautów odwiedzających poszczególne domeny internetowe i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.
Adkontekst Audience Report zawiera informacje o zainteresowaniach użytkowników i klientów badanego serwisu WWW oraz o odwiedzanych przez nich kategoriach serwisów internetowych. Ponadto identyfikuje on grupy internautów najlepiej konwertujących i najbardziej zaangażowanych w serwisie, a także odpowiada na pytanie, którzy z nich nie konwertują, mimo iż odwiedzają serwis.
Korzyści z opracowania Adkontekst Audience Report obejmują m.in.
- dokładną identyfikację grupy docelowej i zwiększenie konwersji na serwisie,
- zwiększenie efektywności reklam poprzez precyzyjniejsze dopasowanie ich do zainteresowań odbiorców,
- obniżenie kosztów kampanii poprzez dotarcie do użytkowników, którzy częściej konwertują – m.in. dzięki informacji, na których powierzchniach emisja reklam jest najskuteczniejsza,
- zaplanowanie skutecznych działań content marketingowych i tym samym zwielokrotnienie zaangażowania potencjalnych klientów w serwisie.
Mówi się, że połowa pieniędzy wydawanych na reklamę wyrzucana jest w błoto – nie wiadomo tylko, która połowa. Stworzyliśmy więc usługę analizy zainteresowań użytkowników serwisu, która pomaga optymalizować te wydatki. Adkontekst Audience Report dostarcza informacji o tym, która część budżetu na marketing internetowy jest wydawana nieefektywnie. Rekomendacje zawarte w raporcie mogą być z powodzeniem wykorzystywane do lepszego planowania kolejnych kampanii reklamowych i content marketingowych.” – mówi Iwona Kaźmierczak, Business Development Director w Netsprint.
Analiza Adkontekst Audience Reports jest tworzona za pomocą autorskiej techniki na postawie rzeczywistych danych o zachowaniu użytkowników pochodzących z sieci Adkontekst. Komentarz ekspercki wyjaśnia najistotniejsze informacje o klientach i użytkownikach serwisu oraz podaje wprost rekomendacje dotyczące wykorzystania tej wiedzy. Raport przygotowany jest w czytelnej formie dokumentu pdf.
Kto może skorzystać z raportu?
Raporty może zamówić każdy, kto zarządza stroną internetową – niezależnie, czy jest to wydawca, właściciel sklepu internetowego czy dział marketingu. W ramach Adkontekst Audience Report badani są użytkownicy wskazanego portalu internetowego oraz jego klienci, czyli internauci, którzy w badanym okresie dokonali konwersji. Jako konwersję traktowany jest nie tylko zakup produktu (charakterystyczny dla branży e -commerce), ale także zakup dostępu do treści płatnych (np. w przypadku wydawców prasy) czy też przesłanie zapytania przez formularz na stronie lub założenie konta w serwisie.
Jak zacząć?
Rozpoczęcie korzystania z usługi jest bardzo proste. Wystarczy, że właściciel serwisu wklei na swoje podstrony skrypt (tag). Od tego momentu system Akontekst Audience gromadzi anonimową wiedzę o zachowaniach internautów odwiedzających daną witrynę. Jest to możliwe dzięki unikalnemu identyfikatorowi umieszczonemu w pliku cookie przeglądarki.
Polityka prywatności
Dane używane do wygenerowania raportu są zanonimizowane i wykorzystywane z zachowaniem standardów polityki prywatności (nie obejmują adresów IP, loginów mailowych, nazwisk, itp. zatem nie mogą posłużyć do późniejszej identyfikacji użytkownika).
Informacja prasowa dostarczona przez Adkontekst
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.