Google rozszerza wyniki wyszukiwania o Structured Snippets

structured snippets

Znane wszystkim rezultaty wyświetlania serwowane przez Google przechodzą kolejną metamorfozę. Wśród wyników będzie można znaleźć rezultaty poszerzone o Structured Snippets. Structured Snippets to zestaw faktów dotyczący szukanego obiektu, który pochodzi z Google Knowledge Graph oraz innych źródeł (Freebase, Wikipedia itp). Kilka przykładów takich snippetów obserwowanych od jakiegoś czasu w wynikach wyszukiwania znajdziecie poniżej.

Zwykły Structured Snippet

structured snippetsking of romeMobilny Structured Snippet

structured snippets

Structured Snippets to owoc współpracy pomiędzy Google Research oraz Web Search Team. Wykorzystują techniki uczenia maszynowego aby oddzielić interesujące dane tabelaryczne od tych, które są nieprzydatne, np. służą tylko do formatowania wyglądu strony internetowej. Ponadto korzystają z innych algorytmów, które mają określić jakość i relewantność maksymalnie czterech wyświetlanych faktów obok wyników wyszukiwania, które uda im się znaleźć w układzie tabelarycznym.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *