Śląski Kongres Marketingu Internetowego

Śląski Kongres Marketingu Internetowego

Właśnie zakończył się Śląski Kongres Marketingu Internetowego, w którym miałem przyjemność uczestniczyć jako jedna z występujących osób. Oprócz mojego, ostatniego wystąpienia na liście, w Kongresie wzięli udział Natalia Hatalska, znawca branży mediowo-reklamowej, Maciej Mazurek „Zuch” – bloger i rysownik, Tomasz Karwatka 
z Divante oraz Krzysztof Winnik odpowiedzialny za Social Media w OS3 multimedia.

Temat, który przedstawiłem brzmiał White SEO i zmiany w standardach pozycjonowania. Powiedzmy, że został mi on trochę narzucony, ale specjalnie nie protestowałem, nawet ułatwiło mi to zadanie. Przygotowałem prezentację, która jest opublikowana poniżej. Z jednej strony jest ona dosyć łagodna, bowiem, oparta jest o przykłady, które można łatwo sprawdzić. Z drugiej jednak strony, zastosowanie się do wszystkich wskazówek, które zostały pokazane, powinno skutecznie pomóc pozycjonowanej stronie.

Jeśli chodzi o White Hat SEO, to jest to nic innego jak działanie w zgodzie z regulaminem i wymaganiami Google. Prezentacja przedstawia rozłożone na czynniki pierwsze wytyczne Google, dotyczące tworzenia i prowadzenia stron internetowych wraz z przykładami. W niektórych miejscach możemy też zobaczyć, jak wygląda złamanie takich wytycznych na rzeczywistych przykładach. Prezentacja jest dostępna dla stałych czytelników Silesia SEM.

Organizatorem Kongresu jest Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w im. Wojciecha Korfantego w Katowicach. Organizacja kongresu wiąże się bezpośrednio z uruchomieniem od października 2013 r. przez GWSH specjalności Marketing Internetowy na kierunku studiów Zarządzanie. Program studiów wygląda obiecująco a lista przedmiotów obowiązkowych na specjalności zawiera m.in.;

  • Projektowanie serwisów internetowych
  • Internetowe kampanie reklamowe
  • Psychologia internetu i zachowań użytkowników
  • Technologie mobilne
  • Media społecznościowe
  • SEO/SEM – pozycjonowanie treści
  • Prawo w internecie
  • Handel elektroniczny
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

4 komentarze do “Śląski Kongres Marketingu Internetowego

  1. Prezentacja jest dostępna, dla subskrybentów newslettera. Prosty mechanizm oparty o ciasteczka pozwala odczytać prezentacje. Zachęcam do zapisania się. Informujemy tylko o tematach związanych z Silesia SEM.

  2. Z tym Google Alerts to fajny pomysł. Taki prosty temat na zdobywanie miejsc na linki a ja tylko nim monitoruje markę. Rewelacja bym rzekł:)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *