Właśnie zakończył się Śląski Kongres Marketingu Internetowego, w którym miałem przyjemność uczestniczyć jako jedna z występujących osób. Oprócz mojego, ostatniego wystąpienia na liście, w Kongresie wzięli udział Natalia Hatalska, znawca branży mediowo-reklamowej, Maciej Mazurek „Zuch” – bloger i rysownik, Tomasz Karwatka z Divante oraz Krzysztof Winnik odpowiedzialny za Social Media w OS3 multimedia.
Temat, który przedstawiłem brzmiał White SEO i zmiany w standardach pozycjonowania. Powiedzmy, że został mi on trochę narzucony, ale specjalnie nie protestowałem, nawet ułatwiło mi to zadanie. Przygotowałem prezentację, która jest opublikowana poniżej. Z jednej strony jest ona dosyć łagodna, bowiem, oparta jest o przykłady, które można łatwo sprawdzić. Z drugiej jednak strony, zastosowanie się do wszystkich wskazówek, które zostały pokazane, powinno skutecznie pomóc pozycjonowanej stronie.
Jeśli chodzi o White Hat SEO, to jest to nic innego jak działanie w zgodzie z regulaminem i wymaganiami Google. Prezentacja przedstawia rozłożone na czynniki pierwsze wytyczne Google, dotyczące tworzenia i prowadzenia stron internetowych wraz z przykładami. W niektórych miejscach możemy też zobaczyć, jak wygląda złamanie takich wytycznych na rzeczywistych przykładach. Prezentacja jest dostępna dla stałych czytelników Silesia SEM.
Organizatorem Kongresu jest Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w im. Wojciecha Korfantego w Katowicach. Organizacja kongresu wiąże się bezpośrednio z uruchomieniem od października 2013 r. przez GWSH specjalności Marketing Internetowy na kierunku studiów Zarządzanie. Program studiów wygląda obiecująco a lista przedmiotów obowiązkowych na specjalności zawiera m.in.;
- Projektowanie serwisów internetowych
- Internetowe kampanie reklamowe
- Psychologia internetu i zachowań użytkowników
- Technologie mobilne
- Media społecznościowe
- SEO/SEM – pozycjonowanie treści
- Prawo w internecie
- Handel elektroniczny
Śląsk zagłębiem imprez SEO i SEM !
Nie ma jeszcze prezentacji:/
Prezentacja jest dostępna, dla subskrybentów newslettera. Prosty mechanizm oparty o ciasteczka pozwala odczytać prezentacje. Zachęcam do zapisania się. Informujemy tylko o tematach związanych z Silesia SEM.
Z tym Google Alerts to fajny pomysł. Taki prosty temat na zdobywanie miejsc na linki a ja tylko nim monitoruje markę. Rewelacja bym rzekł:)