Pod koniec października odbyło się już ósme spotkanie Silesia SEM. Zaproszonych zostało czterech gości, którzy podzielili się swoim doświadczeniem ze słuchaczami. Mieliśmy możliwość wysłuchania Sławomira Borowy z tematem „Mikroformaty i Rich Snippets„, Błażeja Abel który przedstawił zagadnienie „Jak przygotować skuteczny Landing Page„, zapalonego w temacie użyteczności Radka Kuberę „Użyteczność stron internetowych – jak zwiększyć konwersję” oraz Karola Dziedzica w temacie „Jak podejść do tematu analizy BL z odpowiedniej strony?”
Relacją którą chcemy się podzielić jest materiał video nakręcony w trakcie trwania spotkania razem wypowiedziami prelegentów i uczestników. Dziękuje serdecznie Kindze za prowadzenie wywiadów.
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Wielkie dzięki za relację, niestety nie mogłem się zjawić osobiście. Widać, że szkolenia Silesia SEM nie zwalniają 🙂 Coraz nowsze i ciekawsze tematy a i organizacja niczego sobie. Oby tak dalej.
Ciekawe spotkanie, no i poruszane tematy również są na Topie 🙂 sam jak mam tylko sposobność bywam na tego typu konferencjach.
Filmik nie działa, pisze coś że jest prywatny 🙂
Film jest prywatny, albo raczej mówiąc niedostępny w związku z szeroko pojętą likwidacją poprzedniego profilu G+ o nazwie Silesia SEM. Google się trochę zapędziło i usunęło też kanał Youtube o tej samej nazwie, mimo że przed kasacją profilu został on od G+ odłączony. Jestem w trakcie czekania na reakcję zespołu Youtube, na szczęście ustalili już że ten przypadek jest skomplikowany.