Jesienne szkolenia z marketingu w Google

Szkolenia Silesia SEM

W dniach 25 do 28 września 2012 w Katowicach odbędzie się już czwarta edycja szkoleń z marketingu w wyszukiwarkach. W programie znalazły się podstawowe i zaawansowane szkolenia z pozycjonowania i Google AdWords oraz szkolenie z Google Analytics. Szkolenia będą prowadzone w ramach cyklicznych warsztatów Silesia SEM i odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Ze szkolenia może skorzystać każdy, które chcą pogłębić swoją wiedzę, o analityce internetowej z wykorzystaniem Google Analytics, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, sposobach i narzędziach pozycjonowania stron oraz dobrych praktykach przy tworzeniu i prowadzeniu kampanii w Google AdWords.

Program szkoleń stoi na bardzo dobrym poziomie merytorycznym, a prowadzący szkolenie posiadają doświadczenie w zagadnieniach, które będą omawiać. Organizowane szkolenia to także czas, gdzie poza wiedzą można zdobyć świetne kontakty podczas rozmów kuluarowych i wieczornych imprezach.

Program został już sprawdzony przez wielu uczestników i jest bardzo dobrze przez nich oceniany. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak było na poprzednich edycjach konieczne zapoznaj się z opinią i komentarzami o zaawansowanym szkoleniu SEO lub z opinią na temat szkolenia zaawansowanego AdWords albo z opinią o szkolenia z Facebooka.

Program szkolenia za każdym razem razem jest uaktualniany, także mówimy tylko o rzeczach sprawdzonych i działających. Nowością jest przebudowanie i podział dwudniowego zaawansowanego szkolenia SEO na dwa podejścia do pozycjonowania. Pierwszy dzień to techniki White Hat SEO, natomiast drugi dzień to techniki Black Hat SEO. Jeśli ktoś rozwija swoje umiejętności tylko w jednym kierunku, to może skorzystać tylko z jednego dnia szkolenia.

Szkolenie z narzędzia Google Analytics

Aktualne i wciąż pożądane na polskim rynku szkoleń będzie szkolenie z narzędzia analitycznego, które oferuję firma Google. Będzie to szkolenie z Google Analytics. Dzięki temu szkoleniu, każdy uczestnik będzie mógł poznać pełny potencjał użytkowników odwiedzających witrynę internetową, źródeł ruchu, najciekawszych treści oraz metod mierzenie konwersji. Odkąd zlikwidowane narzędzie Google Website Optimizer, zostało połaczone w jedno w Google Analytics, przyjrzymy się także jak Google Analytics pomaga prowadzić testy A/B i znaleźć w niej miejsca, których optymalizacja podniesie współczynnik konwersji. Szkolenie z narzędzi analitycznych poprowadzi Artur Strzelecki.

Szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach internetowych

W ramach czterech szkoleń obejmujących tematykę Google AdWords, SEO i pozycjonowania stron internetowych na poziomie podstawowym  oraz zaawansowanym uczestnicy poznają metody i narzędzia jakie wykorzystuję się przy efektywnym pozycjonowaniu oraz zarządzaniu kampaniami linków sponsorowanych. Pierwsze dwa szkolenia przeznaczone są dla osób, które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach i nauczyć się solidnych podstaw.

Szkolenie zaawansowane z pozycjonowania oraz zaawansowane z Google AdWords przeznaczone jest dla osób, które już posiadają wiedzę i doświadczenie w pozycjonowaniu czy pracy z linkami sponsorowanymi, ale nadal szukają nowych i skuteczniejszych rozwiązań. Szkolenie podstawowe z pozycjonowania poprowadzi Artur Strzelecki, znany ze swojej aktywności w krzewieniu wiedzy o wyszukiwarkach, którą realizuje przez prowadzenie szkoleń, wystąpienia na branżowych spotkaniach oraz publikowanie artykułów eksperckich. Do prowadzenia szkolenia na poziomie zaawansowanym dołączą Mateusz Dela oraz Robert Niechciał. Obydwa szkolenia z Google AdWords poprowadzi certyfikowane przez Google Kinga Szydlik.

Głównym celem jesiennych szkoleń Silesia SEM jest poszerzenie wiedzy o możliwościach marketingowych w wyszukiwarkach internetowych oraz stworzenie i ugruntowanie istniejący relacji między osobami z branży. Ciekawostką jest, że w nadchodzącej edycji pojawią się uczestnicy, którzy już wcześniej korzystali, z tych szkoleń, mimo to bardzo sobie je cenią i postanowili znów z nich skorzystać.

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach jako organizator posiada cenne atuty, które pozwolą zorganizować Silesia SEM Szkolenia 2012 z sukcesem. Uniwersytet ma już duże doświadczenie, ponieważ udało się zorganizować dotychczas 7 spotkań, całodniowe warsztaty Silesia SEM, w których łącznie uczestniczyło ponad 100 osób oraz 3 edycje szkoleniowe w których łącznie odbyło się 11 szkoleń. W trakcie szkoleń wykorzystamy też zaplecze merytoryczno-techniczne oraz posiadany dostęp do unikalnych danych i testów prowadzonych z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

5 komentarzy do “Jesienne szkolenia z marketingu w Google

  1. Tradycyjnie wysyłamy Arturze pracowników na szkolenie! Proszę tylko pomyśleć o rozszerzeniu szkoleń na zamknięte dla firm, szkolenia SilesiaSEM są dobrym początkiem dla pracowników którzy wchodzą na profesjonalny pułap 🙂 pozdrawiamy

  2. Akademik AWF Katowice będzie tani i blisko, później apartamenty na Plebiscytowej, ewentualnie Hotel Olimpijski obok Spodka, ale to już jest dalej.

  3. Ok 8 godzin, z dwoma przerwami na kawę i ciastko oraz jedną przerwą obiadową.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *