Festiwal SEO 2022 Katowice

Festiwal SEO 2022 Katowice

Prezentacje – Pobierz wersje PDF

PDF: 45 MB

Festiwal SEO odbędzie się 14 października 2022 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. To najstarsza, największa i najważniejsza konferencja branży SEO. Prelegenci pokazują interesujące studia przypadków, wymieniają się nowościami w marketingu w Google, prezentują własne analizy i wyniki. To tu można spotkać kilkaset uczestników, którzy interesują się SEO.

Jubileuszowa – dziesiąta edycja Festiwalu SEO, odbędzie się w nowoczesnym kompleksie kongresowym w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego Spodka. Każdego roku setki osób odwiedzają Festiwal SEO, a w tym obiekcie będzie można usłyszeć i zobaczyć program w komfortowej sali.

Od dziesięciu lat, każdego roku gościmy kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów i specjalistek, którzy dzielą się swoją wiedzą, ciekawymi przykładami i niekiedy wizjonerskim spojrzeniem na SEO. W tym roku specjalna, jubileuszowa edycja Festiwalu SEO, będzię sceną dla kilkunastu praktyków. Przede wszystkim zostali zaproszeni uczestnicy, którzy w poprzednich latach mieli fantastyczne prezentacje, a wiele z nich pamiętanych jest do dzisiaj. Poniżej przedstawiam tych, którzy już potwierdzili swoją obecność.

Zaproszeni goście

Katarzyna Baranowska

KATARZYNA BARANOWSKA

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych dla e-commerce i dużych serwisów internetowych oraz przygotowuje i wdraża strategie umożliwiające wzrost popularności w wyszukiwarce Google. W Fox Strategy koordynuje i odpowiada za działania związane z projektowaniem i prowadzeniem kampanii w wyszukiwarce Google oraz poprawą konwersji dla serwisów i sklepów internetowych.

Michał Herok

MICHAŁ HEROK

Absolwent studiów MBA na GFKM i RSM Erasmus University oraz studiów podyplomowych marketing internetowy na SGH. Od 2001 roku działa w branży internetowej, swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak huevo czy engine. Były wykładowca na SGH, PJATK i WSB. Od 2008 r. właściciel, a od 2018 r. również Prezes Zarządu SEOgroup Interactive SA. Prywatnie pasjonat motoryzacji, zwłaszcza japońskiej, muzyki elektronicznej, fan „Gwiezdnych wojen” oraz klocków LEGO (szczególnie serii Star Wars, Castle i Pirates).

Lorin Sandulachi

LORIN SANDULACHI

Od około 9 lat jest kierownikiem projektu w Seroxy 23. Firma ma siedzibę w Rumunii i posiada dobrze rozwijające się filie w kilku krajach UE: Polsce, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Rumunii. Swoje doświadczenie zawdzięcza dużemu zaangażowaniu na każdym z rynków i testowaniu rozwiązań, które udowadniają, że można tworzyć i zarabiać prowadząc witryny w całej UE (prezentacja będzie w języku angielskim).

Milena Majchrzak

MILENA MAJCHRZAK

Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od ponad 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Jej prelekcje na konferencjach Online Marketing Day, semKRK, SEO & Content Camp zostały wyróżnione przez publiczność. Sędzia semKRK Awards 2022. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, odrozwoju produktu i wdrożenia AI, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

Paweł Sokołowski

PAWEŁ SOKOŁOWSKI

Współtwórca CONTADU i Clusteric. Pasjonat analityki i semantyki. Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu. Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.

Filip Janczak

FILIP JANCZAK

Filip jest współwłaścicielem Creatos Media. Był marketing managerem w Bluebella Ltd przez ponad 7 lat. Specjalizuje się w marketingu afiliacyjnym, reklamie w mediach społecznościowych (Meta, Tiktok, Pinterest) i SEO. E-commerce, media społecznościowe i technologia to jego pasja. Rozwija swoją wiedzę i umiejętności wokół obszarów, które mają wpływ na klientów w świecie wirtualnym i realnym. Pomaga dużym i małym firmom rozwijać się lokalnie i międzynarodowo.

Izabela Wiśniewska

IZABELA WIŚNIEWSKA

Iza obecnie jest dyrektorem zarządzającym i Head of SEO w Creatos Media. Iza pracuje w marketingu internetowym od 2013 roku. Pracowała zarówno po stronie agencji jak i klienta. Zanim stworzyła Creatos Media, pracowała jako Head of Outreach w Bootcamp Media UK, oraz zajmowała się realizacją kampanii SEO w Re:signal (wcześniej BlueGlass London). Iza była prelegentką na różnych konferencjach branżowych na arenie międzynarodowej m.in BrightonSEO, StateofSearch, SEMKRK, SearchLondon itp,. Jest też jednym z ekspertów współtworzących ksiażkę SEO in 2022 pod patronatem Majestic.
Poza pracą, jest ogromną entuzjastką sportu, najbardziej sztuk walki, tańca i biegania. Jest licencjonowanym instruktorem zumby i fitness.

Jakub Lisiecki

JAKUB LISIECKI

Ekspert SEO, strateg marketingu internetowego ze szczególnym wskazaniem na e-commerce, programista pasjonat. Od początku kariery zawodowej, czyli od roku 2013, związany z firmą EACTIVE. Obecnie zajmuje się wdrażaniem innowacji i tworzeniem oprogramowania na potrzeby wewnętrzne oraz komercyjne, a także obsługą wymagających klientów. Prelegent m.in. na Internet Beta 2020, Targach e-handlu 2020, e-Handluj z tym #1 eCommerce Meetup, Festiwalu SEO 2018… W latach 2016 – 2018 gościnny wykładowca i prowadzący warsztaty o pozycjonowaniu na UMCS w Lublinie.

Jarosław Miszczak

JAROSŁAW MISZCZAK

Jarosław Miszczak – Co Managing Director w Bluerank. Zarządza zespołami realizującymi projekty dla klientów agencji wspierając je swoim doświadczeniem zdobywanym w branży digital od 2005 roku. Wcześniej prowadził własną agencję SEO a także zarządzał działami SEO oraz Client Service. Pasjonat marketingu online, chętnie dzieli się wiedzą na wydarzeniach branżowych.

Paweł Gontarek

PAWEŁ GONTAREK

Od wielu lat aktywnie uczestniczy w życiu społeczności SEO. Ukończył Politechnikę Warszawską oraz Uniwersytet SWPS na kierunku User Experience Design. Z wykształcenia informatyk, z zamiłowania seowiec. W pracy skupia się przede wszystkim na audytach seo. Interesuje się UX. Chętnie dzieli się wiedzą. Od 2010 r. prowadzi blog zgred.pl. Obecnie pracuje jako freelancer oraz prowadzi małą agencję Semgence.

Monika Goszczycka

MONIKA GOSZCZYCKA

Od kwietnia 2018 roku jest związana z Fabryką Marketingu, gdzie obecnie obejmuje stanowisko Content Manager. Autorka publikacji internetowych oraz prasowych. Specjalizuje się w tworzeniu i analizie treści content marketingowych oraz dopasowywaniu komunikacji do kanału dystrybucji treści. Doświadczenie zdobywała w planowaniu i realizowaniu działań content marketingowych dla ponad 100 klientów, takich jak: E. Wedel, Substral, Blue Media czy Apaczka.

Sebastian Heymann

SEBASTIAN HEYMANN

SEO Data Scientist w Surfer oraz SEO R&D Partner w Linkhouse. SEO w jego życiu istnieje od 2011 roku. Przygotowywał i realizował strategie widoczności dla marek tj. e-podróżnik.pl, woblink.com czy biletyna.pl. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Uwielbia podważać, kwestionować, testować oraz kreować publiczne debaty. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.

Paweł Pawluk

PAWEŁ PAWLUK

Chief Revenue Officer w Contentation, grupie wydawniczej wyspecjalizowanej w tworzeniu i rozwijaniu platform contentowych na potrzeby własne oraz partnerów zewnętrznych, a także w budowie prywatnych sieci blogów w celach linkbuildingowych. Z SEO zawodowo związany od 7 lat. Prywatnie fan stołecznej drużyny piłkarskiej. Dzień zaczyna od filiżanki kawy na dobry rozruch w ciągu dnia.

Tematy

Większość tematów jeszcze jest dopracowywanych (mamy sporo czasu) a kilka czeka na zgody biznesowe, zatem pełny opis pojawi się wkrótce. Tymczasem to co jest już ustalone, znajduje się poniżej:

1. Wykorzystaj moc Inspection API oraz Indexing API dla lepszych rezultatów indeksacji w serwisie

Podczas prezentacji dowiesz się jak przygotować się oraz jak wdrożyć u siebie wykorzystanie dwóch API w Google Search Console – Inspection API oraz Indexing API dla serwisów które mają problem z indeksowaniem stron. Zobaczysz efekty wykorzystania połączenia tych API, a także gotowe, w pełni automatyczne rozwiązanie, które pracuje dla naszych klientów oraz jego kod źródłowy.

2. Jak odnieść sukces w Cross Border SEO w UE. Stwórz efektywną stronę internetową w obcym języku.

Polska liczy obecnie 38 milionów ludzi, z czego około 80% to użytkownicy Internetu. UE zamieszkuje prawie 450 milionów ludzi, a około 95% to użytkownicy Internetu. Dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału i wykorzystać swoją wiedzę z zakresu SEO poza granicami Polski? Poza Polską są większe możliwości, jest więcej osób, do których można dotrzeć i tym samym można wygenerować o wiele większe przychody. W tej prezentacji zostanie przedstawionych kilka przydatnych wskazówek, które mogą zwiększyć Twoje szanse na sukces w każdym kraju UE, w którym zdecydujesz się rozpocząć projekt.

3. Jak afiliować w e-commerce z sukcesami?

Affiliate marketing to ogromny potencjał na wzrost firmy, ale jak to działa? W prezentacji zobaczymy podstawy afiliacji w pigułce, czyli jak budować strukturę i stworzyć system, który wyniesie firmę na szczyt.

4. Core Update – problemem jest offsite czy content?

Od 2020 roku Google co jakiś czas informuje o aktualizacja algorytmu typu „core”. Jak jest „na zielono” to się cieszysz. Ale jak jest „na czerwono” szukasz przyczyny i rozwiązania. Przedstawię kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, gdy kolor „czerwony” przyprawia Cię o zawrót głowy.

5. Jak ukryć przed Google’m treści pisane przez AI i czy to ważne

Coraz częściej wspieramy się sztuczną inteligencją, aby przyspieszyć tworzenie treści na strony i do sklepów. Od samego początku zastanawiamy się czy Google rozpoznaje i karze w jakikolwiek sposób tego typu content. Podczas wystąpienia dowiesz się, jak rozpoznać teksty AI. Poznasz szybkie i proste, a także bardziej skomplikowane, ale lepsze sposoby na ukrywanie, że to sztuczna inteligencja pomagała Ci pisać artykuły. Dowiesz się też, co o tym wszystkim sądzi (oficjalnie lub nie) Google.

6. Ile Twojego ruchu z SEO to nie SEO? Odkrywamy ukryte dane w GSC

Podczas prezentacji dowiemy się o tym jak wyciągnąć wnioski z GSC. Kliknięcia to nie sesje, a wyświetlenia  Dlaczego porównanie dat może wprowadzać w błąd i czemu w niektórych przypadkach 95% ruchu to nie SEO. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak często pokazujesz dwa wykresy z czego jeden dotyczy domeny, a drugi adresów URL w Twoim serwisie. Wszystko poparte realnymi przykładami.

7. Nie twórz ofert, twórz strategie

Czyli jak zwiększyć sprzedaż i jednocześnie zyskać szacunek oraz zadowolenie Klienta jeszcze przed rozpoczęciem właściwej współpracy, poprzez dostarczanie mu wartości w postaci strategii na nadchodzące działania, a nie tylko oferty.

8. Po pierwsze… Klient!

4 ważne cele każdej agencji i 4 podpowiedzi dotyczące tego jak badać i realizować oczekiwania oraz cele biznesowe Klienta z poszanowaniem wartości, jak budować relacje i długofalową współpracę, jak rozwijać w zespole orientację biznesową i nastawienie na sukces Klienta oraz jak dbać o asertywność i zdrowe podejście do współpracy?!

9. 3w1 – czyli o maksymalizacji potencjału działań brandingowych, PR-owych i SEO

Trudno walczyć z faktami – inwestycja w działania SEO jest często dla firm definicją kosztów, które się ponosi tylko po to, aby być wysoko w wynikach wyszukiwania. Dobrze prowadzone działania i szersze spojrzenie na temat, pozwala jednak osiągnąć o wiele więcej. Przecież pozycjonowanie może być elementem wspierającym działania brandingowe i PR-owe, nie tracąc przy tym na skuteczności. Dowiesz się, co musisz zrobić, aby działania SEO były dla klienta czymś więcej niż tylko SEO i stały się ważnym elementem strategii marki. A Twoim – jako specjalisty – wyróżnikiem na tle konkurencji.

10. Jak pogodzić ze sobą SEOwca, accounta i specjalistę od Google Ads?

Prawie 3 lata temu wdrożono w Bluerank Zespoły Partnerskie – interdyscyplinarne zespoły, składające się z osób z różnych działów (SEO, Client Service, Paid Search, Social Media itp.), które pracują na wspólnym portfolio klientów i na wspólnych celach. Ustalono też, że przez minimum 3 dni w tygodniu członkowie zespołów powinni siedzieć razem, a nie w swoich działach, pod ten setup przygotowano też nowe biuro. Po 3 miesiącach przyszła pandemia i lockdown. W 20 minut dowiemy się co z tego wyszło i jakie są efekty dla pracowników, firmy oraz klientów.
elementem strategii marki. A Twoim – jako specjalisty – wyróżnikiem na tle konkurencji.

11. AI and I – jak zbudować prawdziwą relację ze sztuczną inteligencją?

2022 to rok niezwykle dynamicznego rozwoju AI i wykorzystywania sztucznej inteligencji w wielu obszarach, w tym również w strategiach marketingowych. W naszej branży to nie tylko jeden z najgorętszych tematów omawianych w kuluarach, ale także motyw przewodni wielu prezentacji i konferencji. Na ile AI jest teraźniejszością, a na ile stanowi fantazję bez pokrycia w liczbach? Czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w SEO to Yeti, o którym wszyscy mówią, a nikt nie wdrożył na poważnie? Z perspektywy grupy wydawniczej, posiadającej kilkadziesiąt własnych serwisów zobaczymy, jak wykorzystują AI w codziennych działaniach i osiągają przewagę konkurencyjną w obszarze kreacji i redagowania contentu oraz realizacji strategii link buildingu. Na konkretnych przykładach i co najważniejsze, domenach udowodnią, że współpraca ze sztuczną inteligencją może być udana i owocna.

12. Jak Google ocenia treści i czy warto się martwić “Helpful Content” update

W prezentacji zostanie przedstawiony sposób w jaki Google analizuje dane, co wpływa na ocenę semantyczną i jakiego typu działania są rekomendowane w budowaniu “topical authority”. Poznamy również mechanizmy związane ze sztuczną inteligencją i ich wpływem na przyszłość (nie tylko) SEO.

13. Współpraca z klientem SEO w Wielkiej Brytanii.

Opis niebawem

Ramowy plan

13:00 – 14:45 – Rejestracja
14:45 – 15:00 – Sławomir Borowy „Powitanie”

15:00 – 16:30 – Sesja I

Katarzyna Baranowska – Po pierwsze… Klient!
Michał Herok – Nie twórz ofert, twórz strategie
Iza Wiśniewska – Współpraca z klientem SEO w Wielkiej Brytanii.
Jarosław Miszczak – Jak pogodzić ze sobą SEOwca, accounta i specjalistę
od Google Ads?

16:30 – 17:15 – I Przerwa kawowa i bufet przekąsek*

17:15 – 18:45 – Sesja II

Paweł Sokołowski – Jak Google ocenia treści i czy warto się martwić “Helpful Content” update
Paweł Pawluk – AI and , czyli jak zbudować prawdziwą relację ze sztuczną inteligencją?
Milena Majchrzak – Jak ukryć przed Google’m treści pisane przez AI i czy to ważne
Lorin Sandulachi – Jak odnieść sukces w Cross Border SEO w UE. Stwórz efektywną stronę internetową w obcym języku.
Filip Janczak – Jak afiliować w e-commerce z sukcesami?

18:45 – 19:30 – II Przerwa kawowa i bufet przekąsek

19:30 – 21:00 – Sesja III

Jakub Lisiecki – Wykorzystaj moc Inspection API oraz Indexing API dla lepszych rezultatów indeksacji w serwisie
Monika Goszczycka – 3w1 – czyli o maksymalizacji potencjału działań brandingowych, PR-owych i SEO
Paweł Gontarek – Core Update – problemem jest offsite czy content?
Sebastian Heymann – Ile Twojego ruchu z SEO to nie SEO? Odkrywamy ukryte dane w GSC

21:00 – Afterparty – City Pub Katowice

City Pub Katowice, ul. 3 Maja 23. Do wejścia do pubu będzie uprawniała opaska konferencyjna. W klubie będą czekały darmowe drinki Tarantula Shots oraz powitalne napoje dla uczestników.

Sponsor główny

Orion Media Group

ORION MEDIA GROUP to dom mediowy kompleksowo zajmujący się content marketingiem. Planowanie i zakup mediów w wersji premium. ORION MEDIA umożliwia publikacje zarówno na czołowych polskich serwisach internetowych jak i niszowych blogach i witrynach. Dokonując akwizycji międzynarodowej platformy content marketingowej marketin9.com zapewnili swoim klientom dostęp również do publikacji w serwisach internetowych z całego świata.

Sponsor Przerwy Kawowej

semstorm

SEMSTORM to kompleksowa platforma do SEO i content marketingu, z której korzysta już 68 000 użytkowników. Dzięki 5 narzędziom ustalisz kierunek działań, poprawisz wyniki w wyszukiwarce oraz ułatwisz sobie codzienną pracę z treścią.

Znajdziesz tu Asystenta Contentu – edytor SEO, którego działanie bazuje na analizach NLP oraz sztucznej inteligencji. AI określi dla Ciebie najlepsze parametry dla publikacji, wyciągnie frazy z konkurencyjnych stron, a nawet wygeneruje teksty.

Dodatkowo w analizach stron, raportach słów kluczowych oraz audytach znajdziesz strategiczne informacje, potrzebne do lepszej optymalizacji strony on-site i off-site.

Sponsor

WhitePress®

Platforma WhitePress® wspiera działania content marketingowe, SEO oraz influencer marketingowe. Dostarczamy partnerom narzędzia automatyzujące proces zamawiania, dystrybucji oraz analityki treści. Działamy na 20 rynkach, oferując publikację na ponad 30 tysiącach portali. Ponad 40 parametrów wyszukiwania oraz integracja z SEMSTORM, Senuto, Majestic i Ahrefs pozwalają wybrać najlepsze miejsca na publikację contentu.

Nasze usługi są skierowane przede wszystkim do działów marketingu, agencji interaktywnych, SEO i PR oraz domów mediowych. Łączymy reklamodawców z wydawcami, copywriterami i dziennikarzami, a także influencerami. Nie konkurujemy z partnerami i działamy na jasnych zasadach.

Contadu

CONTADU platforma Content Intelligence, pozwalająca na planowanie i tworzenie treści w oparciu o modele semantyczne, dane z wyników wyszukiwania oraz analizę konkurencji. W kilka minut określ w jaki sposób konkurencja zdobywa ruch, na jakich tematach się koncentruje i jak możesz zaplanować działania które dostarczą lepsze wyniki.

CONTADU zawiera 2 podstawowe moduły do pracy z tekstami: “Content Strategy” i “Content Writer” oraz moduły do zarządzania i raportowania. Synchronizacja z Google Analytics i Google Search Console, współpraca zespołu na poziomie projektów i zadań oraz raportowania czynią z CONTADU narzędzie które oszczędza godziny pracy.

Moneteasy

MONETEASY to innowacyjna platforma pozyskująca dla sklepów internetowych użytkowników zainteresowanych zakupem. Wspiera wydawców i twórców treści w monetyzacji ich ruchu. Częścią Moneteasy jest Skąpiec.pl druga co do wielkości porównywarka cen w Polsce. Moneteasy jest natomiast częścią grupy Ringier Axel Springer Polska – wiodącego wydawcy na rynku cyfrowym. Do grona naszych wydawców dołączają serwisy o różnorodnej tematyce: modowej, lifestylowej, biznesowej, technologicznej, parentingowej, rozrywkowej. Skutecznie współpracujemy również z serwisami dla bardzo niszowych, specyficznych grup odbiorców oraz twórcami treści na YouTube i w mediach społecznościowych.

seo 360

SEO360® to pierwsza i jedyna tego typu usługa w Europie, zapewniającą najwyższą skuteczność działań SEO niezależnie od rynku, na którym działa Twój biznes. W odróżnieniu od pobieżnego podejścia, SEO360® to synergia wszystkich tradycyjnych działań SEO skoncentrowana na pełnym i ciągłym customer journey. To prawdziwy game-changer w stosunku do „zwykłego SEO”! Dzięki rozległej sieci partnerów w całej Europie, SEO360® gwarantuje najskuteczniejsze działania SEO w każdym europejskim kraju zarówno na poziomie indywidualnej strategii, planu content marketingowego, realnych estymacji, trwałości linków, optymalizacji treści jak i w zakresie SEO technicznego i UX + CRO. Wszystkie działania w ramach SEO360® są na bieżąco monitorowane, raportowane i działają w ramach jednej umowy. Mają przy tym jeden cel: zwiększenie ruchu oraz przychodów!

TextBookers

TextBookers to platforma dostarczająca unikalne, sprawdzone i atrakcyjne treści SEO w kilku językach. Łączy Zamawiających z Autorami, dzięki czemu w ekspresowym tempie dostarcza teksty skrojone idealnie na miarę potrzeb klientów indywidualnych i biznesowych. W oparciu o klarowne warunki współpracy, z dbałością o bezpieczeństwo i swobodę zarządzania treścią, oferuje teksty w wielu wariantach jakościowych z realizacją już w 48 godzin!
Serwis zapewnia dostęp do autorskich narzędzi umożliwiających kompleksowe zautomatyzowanie systemu zamawiania i publikacji treści, co sprawia, że jest zaufanym partnerem na rynku content marketingu.

Tarantula SEO

Tarantula SEO oferuje skuteczny link building oparty na wykorzystaniu siły domen z historią. Twórcom od początku przyświecało, aby sprzedawane klientom linki nie tylko były skuteczne, ale i możliwie bezpieczne. Wszystkie mikroserwisy w Tarantula SEO są testowane przed komercyjnym wykorzystaniem. Na siłę emitowanych z nich odnośników wpływają autorskie rozwiązania pozwalające wyciągnąć maksimum z zastanego profilu linkowego domeny. Ponadto zgromadzony w ten sposób autorytet każdego mikroserwisu jest rozdzielany na maksymalnie trzy linki wychodzące. Oprócz linków z mikroserwisów oferowanych na rynku polskim niebawem Tarantula SEO będzie oferować także linki dla projektów zagranicznych oraz publikacje w bardziej rozbudowanych serwisach tematycznych.

Senuto

Senuto to aplikacja do SEO i content marketingu, tworzona i rozwijana w Polsce od 2015 roku. Dziś Senuto składa się z 6 głównych modułów i kilkunastu narzędzi, z których na co dzień korzystają dziesiątki tysięcy użytkowników w Polsce i na świecie. Specjalistom SEO Senuto dostarcza bezcennych danych do pozycjonowania stron, a copywriterom i content managerom pomaga planować, pisać i monitorować treści – tak, aby przedostały się na topowe pozycje w Google.

Linkhouse

Linkhouse to platforma link buildingu i content marketingu, na której możesz zakupić artykuły sponsorowane. Głównym obszarem działalności jest wsparcie współpracy pomiędzy wydawcami internetowymi, a reklamodawcami która przekłada się na poprawę pozycji witryn w wyszukiwarkach internetowych. Ci pierwsi otrzymują oferty publikacji na swoich stronach, zaś ci drudzy mogą je przeglądać i zakupić publikacje, które spełniają ich wymagania.

Linkhouse to jednak znacznie więcej niż zwykła platforma z ofertami. Klienci otrzymują także dostęp do regularnie aktualizowanych statystyk, pozwalających na weryfikację opłacalności i atrakcyjności oferty, a także dostęp do wielu narzędzi umożliwiających im codzienną pracę. Zaczynali jako sklep SEO, a obecnie oferują wszystkie usługi, które wiążą się z link buildingiem.

Trustluna

TrustLuna to platforma pomagająca klientom w procesie link buildingu oraz content marketingu. Potrzebujesz artykułów sponsorowanych lub profesjonalnej kampanii link buildingu? Trafiłeś w dobre miejsce! Znajdziesz tu szeroki wybór portali lub samemu umieścisz swoją stronę, aby ta mogła zacząć zarabiać na materiałach partnerskich.

Jeśli nie wiesz, jakich linków potrzebujesz, odezwij się do Trustluna. Chętnie doradzą i zaplanują strategię skrojoną na Twój budżet. Specjaliści posiadają ponad 15 letnie doświadczenie w działaniach off-site. Pracowali z największymi markami w Polsce, jak i na świecie. Promuj się sprytnie z TrustLuna!

Ranktracker

Ranktracker to platforma typu „wszystko w jednym” do skutecznego pozycjonowania. Badanie słów kluczowych, analiza konkurencji, sprawdzanie i monitorowanie backlinków oraz śledzenie rankingu w wyszukiwarkach – wszystko to za pomocą jednej, potężnej platformy. Ranktracker wykorzystuje światowej klasy źródła danych, aby pomóc Ci osiągnąć przewagę w SEO, niezależnie od tego, czy jesteś małym startupem, czy dużą agencją.

Partner Marketingowy

Pozycjonowanie stron

EACTIVE jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO we Wrocławiu oraz na Dolnym Śląsku. Agencja SEO & Performance Marketingu, której misją jest skalowanie biznesów klientów. Oferuje skuteczne SEO i SXO, prowadzi wydajne kampanie (m.in. Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads) w obszarze performance marketingu oraz zapewnia efektywne działanie stron dzięki analityce internetowej i UX. Firma posiada status Google Partner Premier 2022, Partnera Allegro Ads oraz Meta Business Partner, co świadczy o wysokiej jakości prowadzonych kampanii, a także skuteczności realizowanych działań. #wiemyjak

Link building

Off-site jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO w Katowicach oraz na Śląsku. To pierwsza w Polsce Agencja Link Buildingowa z prawdziwego zdarzenia. Weryfikują, edukują, sprawdzają, planują, prowadzą i dowożą. Powierz im swój Off-site.

Akredytacja DIMAQ

dimaq
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymają punkty recertyfikacyjne. Uczestnik otrzyma 10 punktów DIMAQ. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ.

Festiwal SEO 2022 Katowice

Festiwal SEO odbędzie się 14 października 2022 roku, miejsce to Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, obok Spodka (Plac Sławika i Antalla 1, 40-166 Katowice). Sala Audytorium, wejście C od ulicy Olimpijskiej. Program wystąpień rozpocznie się o godzinie 14:45, obiekt będzie otwarty od 13:00. Do biletu jest wystawiana faktura VAT. Jeśli nie przychodzi email z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź folder SPAM.

  • Ostatnia pula biletów w cenie 447 zł netto (549,81 z VAT)

* W ramach przerwy kawowej będzie do dyspozycji kilka typów kawy z ekspresu, herbaty czarne, zielone, owocowe oraz suszone zioła, woda mineralna gazowana i niegazowana oraz kanapki na bagietce przebite szpadką (1. z łososiem wędzonym, serkiem Philadelphia, rukolą i pomidorkiem koktajlowym, 2. z sałatą radicho podawana z grillowanym kurczakiem i majonezem, 3. z sałatą rukolą wypchana serem brie, pomidorami i zielonym ogórkiem).