Chcesz się dobrze przygotować do egzaminu na kwalifikację indywidualną Google Analytics. Zobacz zebrane pytania, które mogą się pojawić na teście. Test trwa 90 minut. W tym czasie do rozwiązania otrzymasz 70 pytań. W każdym pytaniu jest tylko jedna prawidłowa odpowiedź do zaznaczenia. Aby zdać test, należy otrzymać wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.
Kwalifikacja indywidualna Google Analytics obejmuje podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z Google Analytics, takie jak planowanie i zasady, implementacja i zbieranie danych, konfiguracja i administracja, konwersja i atrybucja, a także raporty, dane i wymiary. Kwalifikacja indywidualna Google Analytics jest ważna przez 18 miesięcy.
Lista 100 pytań
- Których z poniższych elementów NIE możesz udostępniać w Galerii rozwiązań?
- a) Niestandardowe wymiary
- b) Segmenty
- c) Raporty niestandardowe
- d) Cele
- Który raport pomaga określić, jaki procent użytkowników witryny odwiedził ją już wcześniej?
- a) Raport skuteczność sprzedaży
- b) Raport nowi a powracający użytkownicy
- c) Raport częstotliwość wizyt
- d) Raport odesłania
- Co to są „dane” w Google analytics?
- a) Liczby w zbiorze danych, często łączone z wymiarami
- b) Daty w zakresie dat
- c) Wymiar, który umożliwia analizę skuteczności witryny
- d) Segment danych wyodrębniony w raporcie na potrzeby porównania
- Segmenty są stosowane w raportach przed próbkowaniem
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Co się stanie, jeśli zainstalujesz ten sam domyślny kod śledzenia na stronach w różnych domenach?
- a) Analytics będzie kojarzyć tych użytkowników i ich sesje z odpowiadającymi im domenami
- b) Analytics nie będzie kojarzyć tych użytkowników ani ich sesji z żadnymi domenami
- c) Analytics wyświetli ostrzeżenie o duplikacji zbierania danych
- d) Analytics będzie kojarzyć tych użytkowników i ich sesje z pojedynczą domeną
- Która z poniższych możliwości NIE jest korzyścią płynącą z remarketingu w Google Analytics?
- a) Tworzenie list remarketingowych na podstawie niestandardowych celów i segmentów
- b) Tworzenie list remarketingowych bez wprowadzania zmian w obecnym fragmencie kodu analytics
- c) Umożliwienie klientom zmiany kolejności zakupionych wcześniej produktów
- d) Wyświetlanie dostosowanych reklam klientom, którzy odwiedzili wcześniej Twoją stronę
- Jakie cztery poziomy zakresu są dostępne w Google Analytics w przypadku wymiarów i danych?
- a) Zakres na poziomie działania, sesji, produktu i użytkownika
- b) Zakres na poziomie zdarzenia, czasu trwania, transakcji i użytkownika
- c) Zakres na poziomie lokalizacji, czasu trwania, produktu i użytkownika
- d) Zakres na poziomie zdarzenia, sesji, transakcji i użytkownika
- Jak nazywa się zbiór reguł, które określają, w jaki sposób przypisywany jest udział w transakcjach sprzedaży i konwersjach z uwzględnieniem punktów kontaktu na ścieżce do konwersji?
- a) Modelowanie atrybucji
- b) Zgrupowania kanałów
- c) Ścieżki wielokanałowe
- d) Śledzenie konwersji
- Który z poniższych schematów odzwierciedla hierarchiczną strukturę konta Google Analytics?
- a) Widok > Konto > Usługa
- b) Konto > Widok > Usługa
- c) Usługa > Konto > Widok
- d) Konto > Usługa > Widok
- Jeśli użytkownik obejrzy trzy razy podczas jednej sesji film objęty śledzeniem zdarzeń, ile Analytics naliczy unikalnych zdarzeń?
- a) 0
- b) 1
- c) 2
- d) 3
- Do zbierania danych z jakiego rodzaju ruchu służy automatyczne tagowanie?
- a) Z kampanii AdWords
- b) Z wyszukiwarek innych niż Google
- c) Z witryn odsyłających
- d) Z mediów społecznościowych
- Który z poniższych elementów jest zakresem w przypadku niestandardowych danych?
- Cele inteligentne są tworzone automatycznie przez algorytmy systemów uczących się Google
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Który raport może pomóc wykryć przeglądarki mające problemy z Twoją witryną?
- a) Raport nowi a powracający użytkownicy
- b) Raport Źródło/medium
- c) Raport aktywni użytkownicy
- d) Raport przeglądarka i system
- Jakiego rodzaju danych nie można zbierać w Google Analytics?
- a) Kody SKU produktów
- b) Dane umożliwiające identyfikację osoby
- c) Miasto rozliczenia
- d) Kwota do zapłaty
- Którego z poniższych elementów NIE można śledzić w Google Analytics za pomocą celów?
- a) Subskrypcja newslettera
- b) Oglądanie filmu
- c) Wartość klienta od początku śledzenia
- d) Dokonanie zakupu
- Co musisz skonfigurować, by dowiedzieć się, ile komentarzy zamieścili użytkownicy na konkretnej stronie w Twojej witrynie?
- a) Obliczone dane
- b) Niestandardowy wymiar
- c) Niestandardowe grupowanie kanałów
- d) Niestandardowe dane
- Których z poniższych czynności NIE można wykonywać po połączeniu konta AdWords z Google Analytics
- a) Modyfikowanie stawek za słowa kluczowe w Google analytics
- b) Importowanie do AdWords celów i transakcji Analytics jako konwersji
- c) Wyświetlanie danych o kliknięciach i kosztach AdWords razem z danymi Google analytics o zaangażowaniu
- d) Tworzenie w Analytics list remarketingowych do użycia w kampaniach AdWords
- Które raporty wymagają włączenia Funkcji reklamowych
- a) Raporty Dane geograficzne
- b) Raporty Dane demograficzne i Zainteresowania
- c) Raporty Analiza kohortowa
- d) Raporty Czas rzeczywisty
- Które z poniższych wymiarów źródła wizyt są domyślnie rejestrowane przez Google Analytics w przypadku każdego użytkownika odwiedzającego witrynę?
- a) Kampania i Medium
- b) Źródło, Medium, Kampania i Treść reklamy
- c) Kampania i Treść reklamy
- d) Źródło i Medium
- Jak Google Analytics zakwalifikuje kanał, który miał udział w konwersji przed transakcją?
- a) Atrybucja przedostatniego kliknięcia
- b) Atrybucja ostatniego kliknięcia
- c) Konwersja wspomagana
- d) Główna konwersja
- Danych nie można łączyć z wymiarami o tym samym zakresie
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Która z poniższych okoliczności uniemożliwi wyświetlanie danych w niestandardowym raporcie?
- a) Zastosowanie w niestandardowym raporcie zbyt wielu danych
- b) Zastosowanie filtra, który odfiltrowuje wszystkie dane
- c) Zastosowanie w niestandardowym raporcie zbyt wielu wymiarów
- d) Brak udostępnienia niestandardowego raportu użytkownikom korzystającym z tego samego widoku
- Domyślnie Google Analytics może pobierać dane o zachowaniu tylko z systemów połączonych z Internetem
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Które cztery parametry służące do raportowania możesz uwzględnić w działaniu związanym ze zdarzeniem?
- a) Kategoria, Działanie, Etykieta, Całkowita liczba zdarzeń
- b) Kategoria, Działanie, Etykieta, Wartość
- c) Kategoria, Działanie, Etykieta, Unikalne zdarzenia
- d) Zdarzenie, Kategoria, Działanie, Etykieta
- Które z poniższych elementów są niezbędne w przypadku ścieżek kanałowych?
- a) Cele lub e-commerce
- b) Niestandardowe wymiary
- c) Funkcje reklamowe
- d) Nakładka Analytics na stronę
- Który z poniższych kanałów NIE jest uznawany za „źródło” w Google Analytics?
- a) (wejścia bezpośrednie)
- b) com
- c) Google
- d) E-mail
- Którego raportu użyjesz do sprawdzania, gdzie użytkownicy rozpoczynali lub opuszczali ścieżkę konwersji?
- a) Raport Czas działań użytkownika
- b) Raport Przepływ celów
- c) Raport Analiza kohortowa
- d) Raport Diagramy
- Kiedy kod śledzenia Analytics wyśle do Google Analytics działanie związane z odsłoną strony?
- a) Za każdym razem, gdy użytkownik wykona wyszukiwanie w witrynie
- b) Za każdym razem, gdy użytkownik doda pozycję do koszyka
- c) Za każdym razem, gdy użytkownik wczyta stronę internetową z osadzonym w niej kodem śledzenia
- d) Za każdym razem, gdy użytkownik kliknie film w witrynie
- Który filtr zastosujesz, by uwzględnić w raportach Kampania tylko dane kampanii „Powrót do szkoły”?
- a) Niestandardowy filtr wyszukiwania i zastępowania z polem „Nazwa kampanii”, ciągiem „powrót do szkoły” i wzorcem „uwzględnij”
- b) Zdefiniowany wstępnie filtr uwzględniania o konfiguracji: „liczba wizyt na tej nazwie hosta” „równe” „powrót do szkoły”
- c) Niestandardowy filtr uwzględniania z polem „Tytuł strony” i wzorcem „powrót do szkoły”
- d) Niestandardowy filtr uwzględniania z polem „Nazwa kampanii” i wzorcem „powrót do szkoły”
- Którego z tych narzędzi Google Analytics używa do rozróżniania nowych i powracających użytkowników?
- a) Sztuczna inteligencja
- b) Technologia rozpoznawania twarzy
- c) Przypisywany sekwencyjnie unikalny identyfikator i plik cookie w przeglądarce
- d) Przypisywany losowo unikalny identyfikator i plik cookie w przeglądarce
- Którego z poniższych kryteriów NIE można stosować do odbiorców remarketingu dynamicznego?
- a) Użytkownicy, którzy wyświetlili w Twojej witrynie stronę z wynikami wyszukiwania
- b) Użytkownicy, którzy zwrócili zakupiony produkt
- c) Użytkownicy, którzy wyświetlili stronę główną Twojej witryny
- d) Użytkownicy, którzy wyświetlali strony ze szczegółowymi informacjami o produktach
- Której informacji o użytkowniku NIE można używać do zmiany stawek za słowa kluczowe w AdWords
- a) Pora dnia
- b) Preferencja reklam
- c) Lokalizacja
- d) Urządzenie
- Który z poniższych kanałów NIE wchodzi w skład domyślnego raportu Kanały?
- a) Bezpłatne wyniki wyszukiwania
- b) Wejścia bezpośrednie
- c) Reklamy displayowe
- d) Urządzenia
- Czego należy użyć, by przesyłać do Google Analytics dane z urządzenia połączonego z Internetem, np. z punktu sprzedaży w sklepie?
- a) Importu danych
- b) Measurement Protocol
- c) Protokołu sieciowego
- d) Plików cookie przeglądarki
- Filtry Google Analytics są stosowane w kolejności, w której są skonfigurowane w widoku
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Która tabela danych zawiera porównanie danych z raportu ze średnimi wartościami witryny?
- a) Skuteczność
- b) Porównanie
- c) Tabela przestawna
- d) Zestawienie procentowe
- Udostępnienie niestandardowego raportu spowoduje udostępnienie zawartych w nim danych
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Który raport zawiera informacje, na jakich stronach witryny odnotowujesz największe natężenie ruchu i najwyższy poziom zaangażowania?
- a) Raport Zaangażowanie
- b) Raport Częstotliwość wizyt
- c) Raport Aktywni użytkownicy
- d) Raport wszystkie strony
- Jeśli sklep Google Marchandise Store ustawi cel adresu URL „/ordercomplete” oraz typ dopasowania „Zaczyna się od”, które z poniższych stron w witrynie www.googlemerchandisestore.com NIE będą zliczane jako cele?
- a) /ordercomplete/index.html
- b) /ordercomplete.php
- c) /order/complete.php
- d) /ordercomplete/thank_you.html
- Których z tych danych o użytkownikach NIE można stosować do tworzenia niestandardowych segmentów?
- a) Użytkownicy w wieku 25-34 lata, którzy mieli w przeglądarce ustawiony język hiszpański
- b) Użytkownicy, którzy mieli do czynienia z Twoimi mediami społecznościowymi lub kampaniami e-mailowymi
- c) Użytkownicy, którzy mają dzieci
- d) Użytkownicy, którzy po wyświetleniu strony w Twojej witrynie obejrzeli film
- Który raport zawiera informację o ostatniej stronie wyświetlanej przez użytkowników przed opuszczeniem witryny?
- a) Raport Wszystkie strony
- b) Raport Strony
- c) Raport Strony wyjścia
- d) Raport Strony docelowe
- Z których raportów możesz się dowiedzieć, jak witryny odsyłające, bezpłatne wyniki wyszukiwania i kampanie reklamowe pomogły w procesie konwersji?
- a) Z raportów E-commerce
- b) Z raportów Ścieżki wielokanałowe
- c) Z raportów Pozyskiwanie
- d) Z raportów Cele
- Co musisz skonfigurować, by śledzić, jakich wyszukiwanych haseł używają klienci do znajdowania produktów w Twojej witrynie?
- a) Import danych
- b) Ulepszone e-commerce
- c) Wyszukiwanie w witrynie
- d) Filtry wyszukiwania
- Który parametr kampanii NIE występuje standardowo w Google Analytics?
- a) Utm_adgroup
- b) Utm_source
- c) Utm_medium
- d) Utm_content
- Jak możesz skrócić czas generowania raportów w Google Analytics?
- a) W menu próbkowania wybrać „Większa precyzja”
- b) W menu próbkowania wybrać „Krótszy czas reakcji”
- c) Usunąć wszystkie wymiary dodatkowe dodane do raportu
- d) Usunąć wszystkie filtry dodane do widoku
- Który raport zawiera wizualizację interakcji użytkowników w witrynie?
- a) Raport Zmiany w zachowaniu
- b) Raport Analiza treści
- c) Raport Strony docelowe
- d) Raport diagramy
- Których z poniższych kryteriów NIE MOŻNA używać do tworzenia niestandardowych segmentów?
- a) Typu reklamy
- b) Wymiarów
- c) Sekwencji działań użytkowników
- d) Danych
- Które tagi poleca zespół Google Analytics do dokładnego śledzenia kampanii?
- a) Źródło, treść i termin
- b) Medium, źródło i treść
- c) Kampania, treść i termin
- d) Medium, źródło i kampania
- Które raporty podają listę witryn odsyłających ruch na Twoje strony?
- a) Położenie geograficzne
- b) Zachowanie
- c) Cały ruch
- d) Dane demograficzne
- Która z poniższych funkcji umożliwia łączenie danych offline wygenerowanych przez systemy używane w firmie z danymi online zebranymi przez Google Analytics?
- a) Import danych
- b) Łączenie z AdWords
- c) Identyfikator User ID
- d) Śledzenie celów
- Których z poniższych danych NIE można zbierać za pomocą domyślnego kodu śledzenia Analytics?
- a) Ustawienie języka w przeglądarce
- b) Ulubiona witryna użytkownika
- c) Urządzenie i system operacyjny
- d) Wizyty na stronie
- Kiedy domyślnie Google Analytics NIE może rozpoznawać sesji tego samego użytkownika?
- a) Gdy sesje miały miejsce w różnych przeglądarkach na tym samym urządzeniu
- b) Gdy sesje miały miejsce w tej samej przeglądarce na tym samym urządzeniu
- c) Gdy sesje miały miejsce w tej samej przeglądarce tego samego dnia
- d) Gdy sesje korzystają z tego samego pliku cookie w przeglądarce
- W jakiego typu niestandardowym raporcie można zobaczyć statyczną, możliwą do sortowania tabelę z wierszami danych?
- a) Tabela przestawna
- b) Nakładka mapy
- c) Tabela kartotekowa
- d) Eksplorator
- Kiedy kod śledzenia Analytics wysyła działanie związane ze zdarzeniem?
- a) Za każdym razem, gdy użytkownik doda zdarzenie do kalendarza
- b) Za każdym razem, gdy użytkownik wykonuje działanie objęte śledzeniem odsłon
- c) Za każdym razem, gdy użytkownik wykonuje działanie objęte śledzeniem zdarzeń
- d) Za każdym razem, gdy użytkownik dokona rezerwacji
- Jaką funkcję musisz skonfigurować, by zbierać dane związane z firmą, np. status członkowski?
- a) Niestandardowy filtr
- b) Śledzenie zdarzeń
- c) Niestandardowy wymiar
- d) Niestandardowe dane
- Jakiego rodzaju działania śledzi Google Analytics?
- a) Działania związane ze śledzeniem stron
- b) Działania związane ze śledzeniem zdarzeń
- c) Działania związane ze śledzeniem e-commerce
- d) Wszystkie powyższe
- Którym z poniższych kanałów NIE zostanie przypisana konwersja w raportach ścieżek wielokanałowych?
- a) Witryny odsyłające
- b) Reklamy telewizyjne
- c) Kampanie w mediach społecznościowych
- d) Płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
- Co się stanie, gdy użytkownik usunie z przeglądarki plik cookie Analytics
- a) Analytics straci możliwość powiązania danych o zachowaniu użytkownika z zebranymi wcześniej danymi
- b) Po kolejnym wczytaniu strony objętej śledzeniem Analytics utworzy nowy unikalny identyfikator
- c) Po kolejnym wczytaniu strony objętej śledzeniem Analytics utworzy w przeglądarce nowy plik cookie
- d) Wszystko powyżej
- Który raport pomaga dowiedzieć się, z jakiego typu urządzeń mobilnych korzystają użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę?
- a) Raport Cały ruch > Źródło/medium
- b) Raport Technologia > Sieć
- c) Raport Zawartość witryny > Strona docelowa
- d) Raport Urządzenia mobilne > Urządzenia
- Co to jest „wymiar” w Google Analytics
- a) Atrybut zbioru danych umożliwiający jego uporządkowanie w celu dokładniejszej analizy
- b) Porównanie danych w dwóch zakresach dat
- c) Raport zawierający informacje o odbiorcach
- d) Łączna kwota przychodów firmy w danym zakresie dat
- Ile Google Analytics odnotuje konwersji celu, jeśli jako cel miejsca docelowego zdefiniujesz subskrypcję newslettera, a użytkownik zarejestruje ją trzy razy w trzech osobnych sesjach?
- a) 0
- b) 1
- c) 2
- d) 3
- Gdzie w kodzie HTML strony internetowej umieścić kod śledzenia Analytics?
- a) Bezpośrednio przed zamykającym tagiem </body> witryny
- b) Bezpośrednio po otwierającym tagu <body> witryny
- c) Bezpośrednio przez zamykającym tagiem </head> witryny
- d) Bezpośrednio po otwierającym tagu <head> witryny
- Co to jest „wymiar dodatkowy” w Google Analytics
- a) Dodatkowy widżet, który możesz dodać do panelu informacyjnego, by dokładniej analizować dane
- b) Dodatkowe dane, które możesz dodać do raportu, by przeprowadzić bardziej szczegółową analizę
- c) Dodatkowy wymiar, który możesz dodać do raportu, by przeprowadzić bardziej szczegółową analizę
- d) Wizualizacja, która umożliwia poznawanie wpływu danych
- Filtry umożliwiają uwzględnianie, wykluczanie i modyfikowanie danych zebranych w widoku
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Nawet gdy Google Analytics przetworzy już zebrane dane, nadal możesz odtworzyć wszystkie odfiltrowane informacje
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Czego NIE umożliwiają niestandardowe raporty?
- a) Łączenia danych i wymiarów o różnych zakresach
- b) Tworzenia raportów z niestandardowymi danymi
- c) Używania wielu wymiarów naraz w tym samym raporcie
- d) Używania niestandardowego wymiaru jako wymiaru głównego
- Które z poniższych stwierdzeń o segmentach jest nieprawidłowe?
- a) Segmenty mogą być podzbiorami sesji lub użytkowników
- b) Segmenty to filtry, które trwale zmieniają dane
- c) Segmenty umożliwiają wydzielanie i analizowanie danych
- d) Segmenty mogą służyć do tworzenia niestandardowych list remarketingowych
- Które z poniższych grup użytkowników NIE są domyślnie możliwymi do zdefiniowania odbiorcami remarketingu?
- a) Użytkownicy, którzy odwiedzili określoną stronę w Twojej witrynie
- b) Użytkownicy, którzy odwiedzili Twój sklep tradycyjny
- c) Użytkownicy, którzy odtworzyli film w Twojej witrynie
- d) Użytkownicy, którzy posługują się określonym językiem
- Co to jest „współczynnik odrzuceń” w Google Analytics?
- a) Liczba określająca, ile razy unikalni użytkownicy powrócili do Twojej witryny w danym przedziale czasu
- b) Odsetek wizyt, podczas których użytkownik wszedł na stronę w Twojej witrynie i opuścił ją bez żadnych interakcji
- c) Odsetek wszystkich wyjść z witryny
- d) Odsetek sesji, podczas użytkownik opuścił witrynę ze strony głównej
- Jaką funkcję w poniższych raportach mogą pełnić niestandardowe wymiary?
- a) Wymiarów dodatkowych w standardowych raportach
- b) Wymiarów głównych w niestandardowych raportach
- c) Wymiarów dodatkowych w niestandardowych raportach
- d) Wszystkie powyższe
- W raportach ścieżki wielokanałowe konwersje i transakcje e-commerce są przypisywane do ostatnich kampanii, wyszukiwań lub reklam odsyłających użytkownika.
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Widoki mogą zawierać dane witryny sprzed dnia swojego utworzenia
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Które kampanie wymagają ręcznego dodawania do docelowych adresów URL tagów umożliwiających śledzenie
- a) Kampanie AdWords
- b) Kampanie e-mailowe
- c) Kampanie AdWords i e-mailowe
- d) Żadna z tych odpowiedzi
- Co umożliwia przypisanie wartości celowi Google Analytics?
- a) Porównywanie konwersji celu oraz pomiar zmian i udoskonaleń witryny
- b) Analizowanie ścieżki do konwersji w witrynie
- c) Śledzenie bieżących przychodów firmy
- d) Śledzienie rzeczywistych przychodów z konwersji
- Niestandardowy wymiar możesz zastosować tylko do danych zebranych przed jego utworzeniem.
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Po usunięciu widoku masz ograniczoną liczbę dni na jego odtworzenie.
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Co musisz skonfigurować, by śledzić użytkowników i sesje w wielu domenach?
- a) Łączenie z AdWords
- b) Śledzenie w wielu domenach
- c) Import danych
- d) Łączenie z Ad Exchange
- Które z poniższych elementów NIE jest domyślnie „medium” w Google Analytics?
- a) Bezpłatne
- b) Odesłanie
- c) CPC
- d) Google
- Który raport pokazuje odsetek użytkowników, którzy odwiedzili już wcześniej Twoją witrynę?
- a) Zainteresowania > Raport kategorie podobieństw
- b) Cały ruch > Raport odesłania
- c) Zachowanie > Raport nowi a powracający
- d) Zachowanie > Raporty Częstotliwość i Czas od poprzedniej wizyty
- Jeśli użytkownik odwiedzi w witrynie stronę główną, na której znajduje się osadzony film, i opuści ją bez kliknięcia czegokolwiek, GA zaliczy tę sesję do odrzuceń?
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Nową grupę kanałów niestandardowych możesz zastosować wstecznie, by uporządkować zebrane wcześniej dane.
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Jeśli filtr wyklucza dane z widoku, tych informacji nie można już wyświetlić w tym widoku.
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Którą funkcję musisz włączyć, by umożliwić rozpoznawanie użytkowników na różnych urządzeniach?
- a) Identyfikator User ID
- b) Definicje list odbiorców
- c) Łącznie z AdWords
- d) Modele atrybucji
- Filtry można stosować wstecznie do dowolnych danych, które zostały już przetworzone.
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Jaki raport zawiera listę stron Twojej witryny, które użytkownicy odwiedzili jako pierwsze?
- a) Raport Wszystkie strony
- b) Raport Lokalizacja
- c) Raport Strony
- d) Raport Strony docelowe
- Jakie są cztery rodzaje celów w GA?
- a) Miejsce docelowe. Zdarzenie. Czas trwania. Strony/ekrany na sesję
- b) Odsłona. Zdarzenie. Transakcja. Medium społecznościowe
- c) Zdarzenie. Godzina. Użytkownicy na sesję
- d) Miejsce docelowe. Zdarzenie. Odsłona. Medium społecznościowe
- Który raport zawiera listę użytkowników, którzy rozpoczęli sesję w witrynie w okresie 1 dnia albo 7, 14 lub 30 dni?
- a) Raport analiza kohortowa
- b) Raport Aktywni użytkownicy
- c) Raport Przepływ użytkowników
- d) Raport Eksplorator użytkownika
- W GA nie można zmienić domyślnego limitu czasu sesji.
- a) Prawda
- b) Fałsz
- Co musisz skonfigurować, by zbierać dane o liczbie pobrań katalogu produktów przez użytkowników?
- a) Raport niestandardowy
- b) Niestandardowy wymiar
- c) Obliczone dane
- d) Śledzenie zdarzeń
- Kiedy domyślnie wygasa sesja w GA?
- a) Gdy użytkownik otworzy inne okno przeglądarki
- b) Po 30 minutach niezależnie od aktywności użytkownika w witrynie
- c) Codziennie w południe
- d) Gdy użytkownik nie wykazuje aktywności w witrynie przez ponad 30 minut
- Która z poniższych możliwości NIE jest korzyścią płynącą z używania segmentów do analizy danych?
- a) Za pomocą opcji Segmenty konwersji możesz wyodrębnić i analizować określone ścieżki konwersji
- b) Możesz porównywać zachowania grup użytkowników, takich jak Użytkownicy dokonujący konwersji i Użytkownicy nie dokonujący konwersji
- c) Możesz analizować użytkowników według warunków obejmujących pojedynczą sesję lub większą ich liczbę
- d) Możesz stale modyfikować dane w widoku
- Który filtr lub które filtry zastosujesz, by uwzględnić w raportach tylko użytkowników z Brazylii lub Argentyny?
- a) Filtr 1: uwzględnij Brazylia lub Argentyna
- b) Filtr 1: uwzględnij Brazylia Filtr 2: uwzględnij Argentyna
- c) Filtr 1: uwzględnij Argentyna Filtr 2: uwzględnij Brazylia
- d) Filtr 1: wyklucz Peru i Boliwia
- Co jest niezbędne w przypadku identyfikatora User ID do śledzenia użytkowników na różnych urządzeniach?
- a) Menedżer tagów Google
- b) Nowe konto Analytics do raportowania
- c) Wszystko powyżej
- d) Logowanie, które powoduje generowanie i ustawianie unikalnych identyfikatorów
- Który raport umożliwia porównywanie danych na podstawie daty pozyskania użytkownika w wybranej liczbie kolejnych tygodni?
- a) Raport Eksplorator użytkownika
- b) Raport Przepływ użytkowników
- c) Raport Aktywni użytkownicy
- d) Raport Analiza kohortowa
- Jaki zakres zastosujesz w niestandardowym wymiarze zbierającym dane o użytkownikach, którzy logują się w Twojej witrynie?
- a) Działanie
- b) Użytkownik
- c) Produkt
- d) Sesja
- Jaki tag adresu URL AdWords dodaje do docelowego adresu URL w ramach automatycznego tagowania?
- a) Utm=
- b) Urlid=
- c) Gclid=
- d) Adid=
- Który z poniższych elementów można zaimportować, by zdefiniować listę odbiorców remarketingu?
- a) Niestandardowy segment
- b) Niestandardowy wymiar
- c) Niestandardowe dane
- d) Raport niestandardowy
- Które z poniższych zestawień NIE jest prawidłową kombinacją danych i wymiaru?
- a) Całkowita liczba zdarzeń/typ użytkownika
- b) Sesje/współczynnik odrzuceń
- c) Czas spędzony na stronie/typ urządzenia
- d) Sesje/źródło
- Który raport podaje skuteczność poszczególnych fragmentów witryny?
- a) Raport Częstotliwość wizyt
- b) Raport Lokalizacja
- c) Raport Analiza treści
- d) Raport Najczęstsze zdarzenia
The following two tabs change content below.
Artur Strzelecki
Teacher w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.
A odpowiedzi można w jakiś sposób uzyskać? 🙂
Ponawiam pytanie kolegi Adama, czy istnieje możliwość uzyskania odpowiedzi?
XD minęły 2 lata prawie i dalej nic nie wiadomo, fajnie, fajnie
Głąby sami się uczcie, a nie całe życie ściąganie. I tak, zamiast podziękować za zestawienie pytań, z których można się przygotować, to znajdą się tumany co by jedynie chcieli liste odpowiedzi.
Do książek i kursów cymbały, a nie hejtować w komentarzach.
@Szczery przygadał kocioł. Jak mamy sie uczyć jak nie wiemy czy popełniamy błąd, a jak mamy wiedzieć że popełniamy błąd jak nie mamy klucza odpowiedzi do testu? Nikt nie hejtuje tylko prosi o uzupełnienie artykułu, bo byłby dwadziescia razy bardziej pomocny z kluczem odpowiedzi.