Opinie z internetu – nowy element firm i miejsc w Grafie Wiedzy

totupub

Od poniedziałku Google rozpoczęło zbieranie i wyświetlanie zewnętrznych opinii z internetu w Grafie Wiedzy. Do tej pory w tym miejscu były podstawowe dane na temat miejsca lub firmy, a opinie wyłącznie pochodziły od użytkowników Google. Teraz mamy nowe źródła danych.

Google zbiera opinie z tak popularnego serwisu jakim jest Facebook dla wszystkich stron, które również posiadają oceny na Facebook. Dlatego dochodzą inne serwisy społecznościowe jak Goldenline czy Opineo.

silnet

Restauracje i puby otrzymują opinie z takich miejsc jak Zomato, firmy lokalne zbierają opinie z lokalnych portali z wizytówkami.

totupub

Sklepy internetowe mogą otrzymać opinie z Ceneo lub TrustedShops.

babyland

Zapewne jest znacznie więcej portali, które są uznane przez Google za wiarygodne źródło opinii. Trzeba je wyszukać i w miarę możliwości dodać tam informacje o swojej firmie lub miejscu i zbierać pozytywne opinie.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

3 komentarze do “Opinie z internetu – nowy element firm i miejsc w Grafie Wiedzy

  1. Według mnie to dobre zmiany. Zwłaszcza, że wiele firm zbiera zdecydowanie więcej opinii poprzez np. fanpage na Facebooku.

  2. Opinia wyświetlana z serwisu RudaSlaska.com.pl jest hiper ciekawa. Dlaczego? Otóż sam sprawdziłem widgety knowledge graph dla jakichś 150 lokalnych firm usługowych i nie udało mi się znaleźć ANI JEDNEGO przykładu zaciągnięcia ratings ze strony innej niż FB/GoldenLine.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *