Certyfikat Google Analytics 4 pokazuje, że wiesz, jak wykorzystać Google Analytics 4 do uzyskiwania przydatnych statystyk i podejmowania decyzji marketingowych. Aby zdobyć certyfikat, użytkownicy muszą wykazać się wiedzą o Google Analytics obejmującą między innymi konfigurowanie usługi i tworzenie jej struktury oraz korzystanie z różnych narzędzi i funkcji do raportowania.
Przyznając Certyfikat Google Analytics, Google potwierdza, że potrafisz:
- wskazywać kluczowe funkcje pomiarowe, które mogą wykazać skuteczność działań marketingowych online.
- konfigurować usługę Google Analytics 4 na potrzeby strony internetowej lub aplikacji;
- gromadzić dane, których potrzebuje firma, oraz używać różnych narzędzi i funkcji do raportowania
W nowej formie egzamin certyfikacyjny z Google Analytics 4 obejmuje listę 50 pytań a na jego przejście jest 75 minut. Poniżej jest lista pytań, które są na teście z Google Analytics 4.
1. Chcesz znaleźć metody, które wykraczają poza standardowe raporty i pozwalają odkryć bardziej szczegółowe informacje o zaangażowaniu Twoich klientów. Która sekcja Twojej usługi w Google Analytics zawiera takie rozwiązania?
- Sekcja Eksplorowanie.
- Sekcja Administracja.
- Sekcja Reklamy.
- Sekcja Raporty.
2. Która z tych metod eksploracji pomoże Ci zwizualizować kroki podejmowane przez użytkowników na ścieżce do kluczowego działania lub konwersji i ocenić skuteczność wykonywania tych kroków?
- W wizualizacji tych kroków pomaga eksploracja kohort.
- W wizualizacji tych kroków pomaga eksploracja swobodna.
- W wizualizacji tych kroków pomaga pokrywanie się segmentów.
- W wizualizacji tych kroków pomaga eksploracja ścieżki.
3. Zarządzasz firmą, która zajmuje się budowaniem basenów. Na jej stronie internetowej zamieszczasz nowy film z instrukcjami na temat prawidłowej konserwacji basenu. Google Analytics zawiera sporo informacji o interakcji użytkowników z tym filmem. Która z nich należy do „właściwości użytkownika” rejestrowanych przez Google Analytics?
- Liczba użytkowników, którzy odwiedzili stronę z filmem w Twojej witrynie
- Tytuł filmu, który użytkownicy mogą obejrzeć na Twojej stronie
- Język ustawiony przez użytkowników, którzy oglądają film na Twojej stronie
- Liczba użytkowników, którzy obejrzeli film na Twojej stronie
4. Konfigurujesz Google Analytics i masz przy tym za zadanie ustawić strumień danych. Która odpowiedź go opisuje?
- Strumień danych funkcjonuje w ramach konta i stanowi kontener na dane, które napływają z aplikacji i stron internetowych
- Strumień danych funkcjonuje w ramach usługi i zapewnia przepływ informacji z aplikacji lub strony internetowej do Analytics
- Strumień danych funkcjonuje w ramach sekcji Eksplorowanie, a po zdefiniowaniu można go dodać do dowolnej eksploracji
- Strumień danych funkcjonuje w ramach sekcji Raporty i pozwala segmentować oraz porównywać dane
5. Która funkcja Google Analytics wykorzystuje uczenie maszynowe i AI od Google do pomiaru konwersji, których nie można zaobserwować bezpośrednio?
- Ścieżki atrybucji
- Modelowanie kluczowych zdarzeń
- Okno konwersji
- Zdarzenia konwersji
6. Tworzysz ścieżkę zakupową w sekcji Eksplorowanie. Który z tych wymiarów pozwoli Ci wybrać wyświetlenie strony głównej?
- Aby wybrać wyświetlenie strony głównej, trzeba skorzystać z wymiaru Typ strony.
- Aby wybrać wyświetlenie strony głównej, trzeba skorzystać z wymiaru Ścieżka strony i klasa ekranu.
- Aby wybrać wyświetlenie strony głównej, trzeba skorzystać z wymiaru Nazwa strony głównej.
- Aby wybrać wyświetlenie strony głównej, trzeba skorzystać z wymiaru Zakup.
7. Jak skonfigurujesz konto, jeśli chcesz analizować zdarzenia i użytkowników na stronie internetowej Twojej firmy oraz w jej osobnych aplikacjach na iOS i Androida?
- 1 usługa ze strumieniem danych z sieci dla strony internetowej i osobna usługa ze strumieniem danych dla aplikacji
- 1 usługa ze strumieniem danych z sieci dla strony internetowej i osobna usługa z 2 strumieniami danych dla aplikacji, po 1 dla iOS i Androida
- 1 usługa z 1 strumieniem danych z sieci dla strony internetowej i 1 strumieniem danych dla aplikacji
- 1 usługa z 1 strumieniem danych z sieci dla strony internetowej i 2 strumieniami danych dla aplikacji, po 1 dla iOS i Androida
8. Którą funkcję Analytics wykorzystasz, jeśli chcesz powiązać własne identyfikatory z poszczególnymi klientami, aby połączyć dane o ich zachowaniu w ramach różnych interakcji na różnych platformach i urządzeniach?
- User-ID
- Odbiorcy prognozowani
- Identyfikator urządzenia
- Dołączenie do grupy odbiorców
9. Zdarzenie page_view (odsłona) jest aktywowane za każdym razem, gdy użytkownik wyświetla w Twojej witrynie dowolną stronę. Którą opcję w sekcji Zdarzenia w interfejsie Google Analytics wykorzystasz, gdy chcesz zdefiniować nowe zdarzenie wyświetlenia określonej strony (na przykład strony głównej)?
- Wykorzystasz opcję Utwórz zdarzenie.
- Wykorzystasz opcję Oznacz jako kluczowe zdarzenie.
- Wykorzystasz opcję Importuj zdarzenie.
- Wykorzystasz opcję Zmodyfikuj zdarzenie.
10. Chcesz połączyć usługę w Google Analytics z BigQuery. Jakie 2 opcje będą dostępne przy wyborze częstotliwości eksportowania danych do BigQuery?
- Dostępne 2 opcje to Co tydzień i Strumieniowo.
- Dostępne 2 opcje to Co godzinę i Strumieniowo.
- Dostępne 2 opcje to Codziennie i Strumieniowo.
- Dostępne 2 opcje to Codziennie i Co tydzień.
11. Która z tych funkcji Analytics 360 pozwoli Ci przefiltrować dane i utworzyć nowy zbiór danych na potrzeby określonego przypadku użycia lub konkretnej grupy odbiorców?
- Organizacje
- Strumienie danych
- Usługi o pełnym zakresie
- Usługi podrzędne
12. Twój zespół przygotowuje panel do wyświetlania danych Analytics razem z danymi dotyczącymi zakupów dokonanych przez klientów w sklepach stacjonarnych, dostępnymi w innej aplikacji biznesowej. Którą z tych funkcji Google Analytics należy do tego wykorzystać?
- Należy wykorzystać interfejs Admin API.
- Należy wykorzystać pakiet SDK Firebase.
- Należy wykorzystać interfejs Data API.
- Należy wykorzystać Measurement Protocol.
13. Zauważasz w swojej usłudze w Google Analytics pewne rozbieżności i chcesz rozwiązać dostrzeżone problemy. Które z tych wymiarów możesz wykorzystać, aby znaleźć potencjalne problemy lub anomalie?
- Nazwa produktu, kategoria urządzenia, data.
- Ścieżka do strony, rozdzielczość ekranu, nazwa produktu.
- Wersja systemu operacyjnego, system operacyjny i wersja, kluczowe zdarzenie.
- Kraj, wersja systemu operacyjnego, system operacyjny i wersja.
14. Co pozwalają zrobić reguły dołączenia do grupy odbiorców?
- Utworzyć nowe zdarzenia na podstawie spełnienia reguły dotyczącej grup odbiorców
- Utworzyć nowe grupy odbiorców na podstawie danych prognozowanych
- Utworzyć nowe grupy odbiorców na podstawie konkretnych aktywowanych zdarzeń
- Utworzyć nowe zdarzenia na podstawie dotychczasowych parametrów zdarzeń
15. Co możesz zrobić z danymi, które wyeksportujesz z Google Analytics do BigQuery?
- Możesz użyć zapytań SQL, aby uzyskać z danych odpowiedzi na swoje pytania i zdobyć informacje na temat produktów, użytkowników i kanałów
- Możesz wykorzystać konwersje do określania stawek w kampaniach reklamowych, odbiorców możesz natomiast użyć na potrzeby kierowania kampanii
- Możesz wykorzystać odbiorców do kierowania w eksperymentach w witrynie i testowania wariantów Twoich stron internetowych
- Możesz uzyskać dostęp do raportów dotyczących aplikacji, w tym danych o awariach, skuteczności powiadomień i skuteczności precyzyjnych linków
16. Masz własną firmę. Chcesz analizować pewne informacje, na przykład to, jak użytkownicy trafiają na Twoją stronę internetową i do aplikacji oraz jak wyglądają ścieżki użytkowników na tych 2 platformach. Co wykorzystasz, aby wygenerować te statystyki?
- Wykorzystasz Google Marketing Platform.
- Wykorzystasz usługi w Google Analytics 4.
- Wykorzystasz Firebase.
- Wykorzystasz usługi w Universal Analytics.
17. Chcesz się dowiedzieć, jak Twoje poszczególne reklamy współdziałają ze sobą na ścieżce konwersji, dlatego zaglądasz do raportu Ścieżki atrybucji. W którym miejscu w usłudze w Google Analytics 4 znajdziesz ten raport?
- W sekcji Administracja.
- W sekcji Reklamy.
- W sekcji Raporty.
- W sekcji Eksplorowanie.
18. Aby określić, ilu użytkowników odwiedza stronę z poszczególnych typów urządzeń, takich jak komputery i komórki, przygotowujesz raport z ostatnich 30 dni z odpowiednio podzielonymi danymi. Typ urządzenia jest w tym raporcie reprezentowany przez pewien element. Jaki?
- Zdarzenie
- Wymiar
- Dane
- Użytkownik
19. Z jaką platformą możesz połączyć Analytics, aby uzyskać wgląd w bezpłatne wyniki wyszukiwania, które kierują użytkowników na Twoją stronę?
- Firebase
- Search Console
- Google Ads
- Search Ads 360
20. Chcesz zacząć zbierać informacje dotyczące Twojej strony internetowej i raportować je w Google Analytics. Co musisz wdrożyć, aby zacząć zbierać i wysyłać te dane do Google Analytics?
- Google Ads
- Pakiet SDK Firebase
- Tag Analytics
- Pakiet SDK Analytics
21. Masz utworzoną usługę w Google Analytics 4 dla swojej aplikacji mobilnej i strony internetowej. Jak Google Analytics będzie mierzyć i raportować odrębne interakcje użytkowników?
- Jako zdarzenia
- Jako działania
- Jako sesje
- Jako wyświetlenia
22. Chcesz utworzyć nowe grupy odbiorców dla swojego sklepu internetowego. W tym celu przygotowujesz przydatne dla swojej firmy segmenty użytkowników, wyodrębniając na przykład klientów, którzy dokonali zakupu. Która z podanych grup to odbiorcy prognozowani?
- Użytkownicy, którzy dodali produkty do listy życzeń
- Użytkownicy, którzy dokonali zakupu w ciągu ostatnich 30 dni
- Użytkownicy, którzy prawdopodobnie dokonają zakupu w ciągu najbliższych 7 dni
- Użytkownicy, którzy rozpoczęli proces płatności, ale nie dokonali zakupu
23. Masz już skonfigurowany strumień danych z sieci, a dane z Twojej strony internetowej napływają do usługi w Google Analytics. Zauważasz, że dla strumienia danych z sieci włączony jest pomiar zaawansowany. Co się stanie, gdy to ustawienie pozostanie włączone?
- Z dotychczasowymi danymi ze strony będzie można połączyć zdarzenia z aplikacji mobilnej
- Zdarzenia będzie można połączyć z zalogowanymi użytkownikami na potrzeby raportowania działań użytkowników na różnych urządzeniach
- Na Twojej stronie internetowej będą rejestrowane dodatkowe zdarzenia, przy czym nie będzie to wymagało zmiany jej kodu
- Raportowanie konwersji dla strumienia danych z sieci będzie wykorzystywać systemy uczące się do rozdzielania udziału w konwersji na różne kanały
24. W Google Analytics znajduje się sekcja, która zawiera karty z odpowiedziami na często zadawane pytania dotyczące interakcji użytkowników z aplikacją lub stroną internetową. O którą sekcję chodzi?
- O sekcję Administracja.
- O sekcję Eksplorowanie.
- O sekcję Raporty.
- O sekcję Reklamy.
25. Na blogu, którym zarządzasz, pojawiają się teksty kilku autorów. Chcesz, aby w raportach można było uwzględnić nazwisko twórcy artykułu z każdej strony tekstu. Co możesz do tego wykorzystać?
- Tabela niestandardowa
- Dane niestandardowe
- Wymiar niestandardowy
- Niestandardowy parametr użytkownika
26. Dodajesz do strony internetowej nową funkcję, dzięki której użytkownicy mogą zamówić newsletter. Chcesz oznaczać te nowe zdarzenia subskrypcji jako konwersje i tworzysz grupę odbiorców zawierającą użytkowników, którzy dołączyli do grona odbiorców newslettera. Gdzie w Google Analytics 4 można zarządzać zdarzeniami, konwersjami i grupami odbiorców?
- Trzeba przejść do sekcji Raporty.
- Trzeba przejść do sekcji Administracja.
- Trzeba przejść do sekcji Eksplorowanie.
- Trzeba przejść do sekcji Reklamy.
27. Która funkcja pozwala wyznaczyć czas przechowywania danych na poziomie użytkownika i na poziomie zdarzenia w Google Analytics?
- Okres przechowywania danych
- Tryb uzyskiwania zgody
- Wyłączenie zbierania danych
- Ustawienia adresu IP
28. Chcesz sprawdzić, na które strony najczęściej przechodzą nowi użytkownicy po odwiedzeniu strony głównej. Dlatego w obszarze Eksplorowanie tworzysz nową eksplorację sekwencji ścieżki, którą zamierzasz udostępnić współpracownikom. Kto – zgodnie z ustawieniami domyślnymi – może wyświetlić tę nową eksplorację sekwencji ścieżki?
- Tylko Ty, ale możesz ją udostępnić innym użytkownikom usługi i umożliwić im wprowadzanie zmian.
- Każdy użytkownik usługi może otworzyć nową eksplorację sekwencji ścieżki w trybie „tylko do odczytu”.
- Każdy użytkownik usługi może otworzyć nową eksplorację sekwencji ścieżki i wprowadzać w niej zmiany.
- Tylko Ty, ale możesz ją udostępnić innym użytkownikom usługi w trybie „tylko do odczytu”.
29. Chcesz sprawdzić, czy użytkownicy korzystający z różnych typów urządzeń zachowują się inaczej na stronach ze szczegółami produktów. Który raport zawiera tę informację?
- Raport Zdarzenia
- Raport Pozyskiwanie użytkowników
- Raport Strony i ekrany
- Raport Szczegóły związane z technologią
30. Masz własną firmę i chcesz wyświetlić dokładniejsze zestawienie oraz przeanalizować dane zawarte w standardowym raporcie tabelarycznym. Która funkcja Ci w tym pomoże?
- Do uzyskania dokładniejszego zestawienia i analizy danych przydadzą się filtry.
- Do uzyskania dokładniejszego zestawienia i analizy danych przyda się wymiar dodatkowy.
- Do uzyskania dokładniejszego zestawienia i analizy danych przydadzą się zestawienia.
- Do uzyskania dokładniejszego zestawienia i analizy danych przydadzą się porównania.
31. W systemie punktu sprzedaży zbierasz dane, które mogą uzupełniać dane wysyłane do Google Analytics z Twojej strony internetowej i aplikacji. Która z tych funkcji pozwoli Ci rejestrować i wysyłać zdarzenia bezpośrednio na serwery Google Analytics?
- Measurement Protocol
- Import danych
- Zmodyfikuj zdarzenie
- Żądanie http
32. Jak można wykorzystać odbiorców z Google Analytics w Google Ads, gdy obie te usługi są ze sobą połączone?
- Grupy odbiorców można wykorzystać w Google Ads do dostosowywania kierowania geograficznego kampanii reklamowych
- Grupy odbiorców można wykorzystać w Google Ads do wyświetlania danych branżowej analizy porównawczej
- Grupy odbiorców można wykorzystać w Google Ads do kontaktowania się z klientami w ramach dotyczących ich badań
- Grupy odbiorców można wykorzystać w Google Ads do kierowania kampanii reklamowych
33. Który z tych zakresów byłby ustawiony dla wymiaru niestandardowego informującego o stanie uczestnictwa klienta w programie lojalnościowym?
- Byłby to zakres zdarzenia.
- Byłby to zakres sesji.
- Byłby to zakres produktu.
- Byłby to zakres użytkownika.
34. Na Twojej stronie internetowej jest wiele wartościowych zdarzeń, takich jak zakup produktów lub subskrypcja newslettera. Chcesz oznaczyć te zdarzenia jako ważne. Jak należy je oznaczyć w usłudze w Google Analytics 4?
- Zdarzenia niestandardowe
- Zdarzenia automatyczne
- Zalecane zdarzenia
- Kluczowe zdarzenia
35. Tworzysz raport, aby pokazać typy urządzeń, z których użytkownicy odwiedzili stronę w ostatnich 30 dniach. Chodzi o to, czy były to na przykład komputery czy komórki. Która z tych informacji stanowi w tym raporcie „dane” w Google Analytics?
- Zakres dat ustawiony na ostatnie 30 dni
- Miejsce, z którego użytkownicy przeszli na Twoją stronę
- Typy urządzeń, komputery i komórki
- Liczba użytkowników komórek
36. Twój zespół chce dodać do menu nawigacyjnego po lewej stronie całkiem nowy raport z informacjami o źródle i medium przefiltrowanymi tak, aby obejmowały tylko użytkowników komputerów. Którego szablonu nowego raportu powinien użyć zespół w tym celu?
- Powinien użyć szablonu Szczegółowe dane demograficzne.
- Powinien użyć szablonu Pozyskiwanie ruchu.
- Powinien użyć szablonu Strona docelowa.
- Powinien użyć szablonu Szczegóły związane z technologią.
37. Ruch na Twojej stronie ma wiele źródeł. Chcesz sprawdzić, skąd napływają na nią użytkownicy, i ustalić, czy źródłem ruchu są na przykład „bezpłatne wyniki wyszukiwania” czy „odesłania”. Który wymiar pozwoli Ci to stwierdzić?
- Te informacje zawiera wymiar Tytuł strony i klasa ekranu.
- Te informacje zawiera wymiar Sesja – główna grupa kanałów (domyślna grupa kanałów).
- Te informacje zawiera wymiar Kampania Google Ads.
- Te informacje zawiera wymiar Sesja – źródło/medium.
38. Czym przede wszystkim różnią się informacje wyświetlane w raportach Pozyskiwanie użytkowników i Pozyskiwanie ruchu?
- Raport Pozyskiwanie użytkowników przedstawia pierwszą kampanię, źródło i medium, przez które użytkownik trafił na stronę. Raport Pozyskiwanie ruchu przedstawia natomiast kampanię, źródło i medium sesji.
- Raport Pozyskiwanie użytkowników przedstawia pierwszą kampanię, źródło i medium sesji. Raport Pozyskiwanie ruchu przedstawia natomiast kampanię, źródło i medium ostatniej interakcji.
- Raport Pozyskiwanie ruchu wykorzystuje model atrybucji opartej na danych, aby przedstawić kampanię, źródło i medium, przez które użytkownik trafił na stronę. Raport Pozyskiwanie użytkowników przedstawia natomiast kampanię, źródło i medium ostatniej interakcji.
- Raport Pozyskiwanie ruchu przedstawia pierwszą kampanię, źródło i medium, przez które użytkownik trafił na stronę. Raport Pozyskiwanie użytkowników przedstawia natomiast kampanię, źródło i medium sesji.
39. Twój zespół musi zmienić domyślny wymiar podstawowy w raporcie Pozyskiwanie użytkowników w usłudze w Google Analytics. Co może zrobić?
- Może wybrać nowy wymiar podstawowy.
- Może użyć funkcji dostosowywania, aby zmodyfikować wbudowany raport.
- Może dodać do raportu wymiar niestandardowy.
- Może utworzyć eksplorację z nowym wymiarem podstawowym.
40. Co znajdziesz w raporcie Czas rzeczywisty?
- Zdarzenia, które miały miejsce w ciągu ostatnich 12 godzin
- Zdarzenia, które miały miejsce w ciągu ostatnich 8 godzin
- Zdarzenia, które miały miejsce w ciągu ostatnich 60 minut
- Zdarzenia, które miały miejsce w ciągu ostatnich 30 minut
41. Na Twojej stronie jest skonfigurowane zdarzenie, które jest aktywowane, gdy użytkownik ogląda dostępny na niej film. Która z tych informacji może być parametrem tego zdarzenia?
- Liczba użytkowników, którzy obejrzeli film na Twojej stronie
- Urządzenia, na których użytkownicy obejrzeli film na Twojej stronie
- Liczba użytkowników, którzy odwiedzili stronę z filmem w Twojej witrynie
- Tytuł filmu oglądanego na Twojej stronie
42. Włączasz w swojej usłudze personalizację reklam, ale chcesz wykluczyć konkretne zdarzenia. Co stanie się z danymi dotyczącymi tych zdarzeń?
- Dane te będą dostępne tylko w sekcjach Raporty i Eksplorowanie
- Dane te będą wykorzystywane tylko na potrzeby odbiorców w Google Ads
- Dane te będą dostępne tylko w sekcji Reklamy
- Dane te będą wykorzystywane tylko do celów pomiarowych
43. Do której sekcji trzeba dodać dostosowany raport, jeśli ma on wyświetlać się w menu nawigacyjnym po lewej stronie?
- Eksplorowanie
- Administracja
- Biblioteka
- Zbieranie danych
44. Która z tych sekcji w Raportach w Google Analytics pozwala określić, skąd użytkownicy przeszli na Twoją stronę (na przykład z mediów społecznościowych)?
- Pozyskanie
- Dane demograficzne
- Zaangażowanie
- Zarabianie
45. Musisz przejrzeć kilka zbiorów danych i postanawiasz utworzyć raport w formie tabeli, aby wyświetlić dane obok siebie. Który komponent interfejsu Analytics Ci w tym pomoże?
- Komponent Segmenty
- Komponent Porównania
- Komponent Filtry
- Komponent Selektor daty
46. W jaki sposób Google Ads może wykorzystać zdarzenia konwersji z Google Analytics, gdy obie te usługi są połączone?
- Może wygenerować nowe propozycje słów kluczowych.
- Może zoptymalizować stawki dla miejsc docelowych reklam.
- Może wyróżnić dane branżowej analizy porównawczej.
- Może dostosować i zoptymalizować tekst reklamy.
47. Twój zespół chce wykrywać wszelkie nieoczekiwane skoki lub spadki ruchu w witrynie. Która wbudowana funkcja Google Analytics pokazuje takie zdarzenia?
- Służy do tego atrybucja oparta na danych.
- Służy do tego uczenie maszynowe.
- Służy do tego AI od Google.
- Służy do tego Wykrywanie anomalii.
48. Która funkcja Analytics 360 pozwoli Ci utworzyć nowy zbiór danych przez połączenie danych z wielu usług źródłowych, a przez to uzyskać szeroki wgląd w informacje o firmie prezentowane według marek, produktów lub regionów?
- Strumienie danych
- Usługi podrzędne
- Usługi o pełnym zakresie
- Organizacje
49. Jakie rodzaje wizualizacji są dostępne w raporcie typu eksploracja swobodna?
- Wykres kołowy, wykres pierścieniowy, mapa geograficzna, wykres w formie okręgu
- Wykres liniowy, wykres słupkowy, histogram, mapa geograficzna
- Tabela, wykres liniowy, wykres w formie okręgu, wykres pierścieniowy
- Tabela, wykres liniowy, wykres rozproszony, wykres słupkowy
50. Jesteś w sekcji Eksplorowanie swojej usługi w Google Analytics i chcesz dostosować dane i wymiary w formacie tabeli. Która metoda eksploracji pozwoli Ci to zrobić?
- Pokrywanie się segmentów
- Eksploracja kohort
- Eksploracja swobodna
- Eksploracja ścieżki
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki
Teacher w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- 50 pytań i odpowiedzi do certyfikatu Google Analytics 4 - 4 lutego 2025
- Błąd adresów kanonicznych w All in One SEO dla WordPressa - 2 lutego 2025
- Ciemne strony sztucznej inteligencji: zagrożenia automatyzacji w reklamie w wyszukiwarkach - 15 stycznia 2025