Planujesz się bardzo dobrze przygotować do egzaminu na kwalifikację indywidualną Google Analytics. Sprawdź poniżej zebrane pytania, które z pewnością pojawiają się na teście. Czas trwania testu to 90 minut. W tym czasie do rozwiązania jest 70 pytań. To test jednokrotnego wyboru, więc tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Aby zdać test, trzeba mieć wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.
Kwalifikacja indywidualna Google Analytics to podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z analityką internetow, takie jak planowanie i zasady, wdrożenie i zbieranie danych, konfiguracja i administracja, konwersja i atrybucja, oraz także raporty, dane i wymiary.
Lista 103 pytań
- Z których systemów Google Analytics nie może domyślnie pobierać danych?
- Z internetowych systemów obsługi punktów sprzedaży
- Z urządzeń mobilnych
- Z witryn
- Z baz danych zasobów offline
- Który raport pokazuje rodzaje urządzeń mobilnych, z których odwiedzono witrynę?
- Raport Technologia > Sieć
- Raport Cały ruch > Źródło/medium
- Raport Zawartość witryny > Strona docelowa
- Raport Urządzenia mobilne > Urządzenia
- Który raport porównuje dane na podstawie daty pozyskania użytkownika w wybranej liczbie kolejnych tygodni?
- Próbkowanie jest stosowane w raportach przed podziałem na segmenty.
- PRAWDA
- FAŁSZ
- Którą funkcję należy włączyć, by umożliwić rozpoznawanie użytkowników na różnych urządzeniach?
- Identyfikator User ID
- Definicje list odbiorców
- Łączenie z Google Ads
- Modele atrybucji
- Kiedy wygasa domyślna sesja Analytics?
- Codziennie w południe
- Gdy użytkownik otworzy nowe okno przeglądarki
- Po 30 minutach niezależnie od aktywności użytkownika w witrynie
- Gdy użytkownik nie wykazuje aktywności w witrynie przez ponad 30 minut
- Po ilu minutach upływa domyślny limit czasu sesji Google Analytics?
- 5
- 30
- 10
- 20
- Jakie działanie pozwala przypisać wartość celowi Google Analytics?
- Porównywanie konwersji celu oraz pomiaru zmian na stronie
- Śledzenie przychodów z działalności w czasie rzeczywistym
- Analizowanie ścieżki konwersji w witrynie
- Śledzenie rzeczywistych przychodów z konwersji
- Który z elementów nie jest domyślnym „medium” w Google Analytics?
- cpc
- odesłanie
- bezpłatne
- Jaka funkcja jest wymagana, by dowiedzieć się, ile komentarzy zamieścili użytkownicy na stronie internetowej?
- Niestandardowe grupowanie kanałów
- Dane niestandardowe
- Wymiar niestandardowy
- Obliczone dane
- Które domyślne wymiary źródła wizyt są raportowane przez Google Analytics dla każdego użytkownika odwiedzającego witrynę?
- Kampania i Medium
- Kampania i Treść reklamy
- Źródło i Medium
- Źródło i Kampania
- W jakiego typu raporcie niestandardowym znajdziesz statyczną tabelę z wierszami danych, które można sortować?
- Tabela kartotekowa
- Tabela przestawna
- Nakładka mapy
- Eksplorator
- Których kryteriów nie można używać do tworzenia segmentów niestandardowych?
- Dane
- Typ reklamy
- Sekwencje działań użytkowników
- Wymiary
- Której informacji o użytkowniku NIE można używać do zmiany stawek za słowa kluczowe w Google Ads?
- Lokalizacja
- Preferencje reklam
- Urządzenie
- Pora dnia
- Jaka tabela danych zawiera porównanie danych z raportu ze średnimi wartościami z witryny?
- Tabela przestawna
- Procent
- Skuteczność
- Porównanie
- Która z opcji nie jest domyślnie rodzajem „źródła” w Google Analytics?
- com
- (wejścia bezpośrednie)
- Jaki zakres byłby ustawiony dla wymiaru niestandardowego zgłaszającego stan członkostwa w programie lojalnościowym klienta?
- Produkt
- Działanie
- Użytkownik
- Sesja
- Który schemat odzwierciedla hierarchiczną strukturę konta Google Analytics?
- Konto > Widok > Usługa
- Widok > Konto > Usługa
- Usługa > Konto > Widok
- Konto > Usługa > Widok
- Który raport wskazuje, gdzie użytkownicy rozpoczynali lub opuszczali ścieżkę konwersji?
- Analiza kohortowa
- Czas działań użytkownika
- Przepływ celów
- Diagramy
- W jakiej kolejności są stosowane filtry widoku?
- Data utworzenia
- Porządek alfabetyczny
- Ustalona kolejność
- Kolejność losowa
- Jaki raport zawiera listę użytkowników, którzy rozpoczęli sesje w witrynie w okresie 1 dnia, 7 dni, 14 dni lub 30 dni?
- Raport Aktywni użytkownicy
- Raport Eksplorator użytkownika
- Raport Analiza kohortowa
- Raport Przepływ użytkowników
- Który raport pokazuje odsetek użytkowników, którzy odwiedzili już wcześniej witrynę?
- Zachowanie > Częstotliwość wizyt
- Cały ruch > Witryny odsyłające
- Zainteresowania > Kategorie podobieństwa
- Zachowanie > Nowi a powracający
- Jakiej funkcji użyjesz, by zbierać dane o liczbie pobrań katalogu produktów przez użytkowników?
- Wymiar niestandardowy
- Raport niestandardowy
- Śledzenie zdarzeń
- Obliczone dane
- Co to jest „wymiar” w Google Analytics?
- Raport zawierający różne dane demograficzne o odbiorcach
- Wartość użytkownika od początku śledzenia w danym zakresie dat
- Porównanie danych w dwóch zakresach dat
- Atrybut zbioru danych umożliwiający jego uporządkowanie w celu dokładniejszej analizy
- Która funkcja umożliwia łączenie danych offline wygenerowanych przez systemy używane w firmie z danymi online zebranymi przez Google Analytics?
- Śledzenie celów
- Łączenie z Google Ads
- Import danych
- User ID
- Który raport wykrywa przeglądarki mogące mieć problemy z witryną?
- Źródło/medium
- Przeglądarka i system
- Nowi a powracający
- Aktywni użytkownicy
- Ile konwersji celu odnotuje Google Analytics, jeśli jako cel miejsca docelowego zdefiniowana zostanie subskrypcja newslettera, a użytkownik zarejestruje ją trzy razy w trzech osobnych sesjach?
- 1
- 2
- 3
- 6
- Jaka funkcja zbiera dane związane z firmą, np. status członkowski?
- Śledzenie zdarzeń
- Dane niestandardowe
- Wymiar niestandardowy
- Filtr niestandardowy
- Jak powinien zostać skonfigurowany filtr widoku, by uwzględnić w raportach tylko użytkowników z Brazylii i Argentyny?
- Filtr 1: uwzględnij Argentyna > Filtr 2: uwzględnij Brazylia
- Filtr 1: wyklucz wszystkie kraje oprócz Brazylia i Argentyna
- Filtr 1: uwzględnij Brazylia lub Argentyna
- Filtr 1: uwzględnij Brazylia > Filtr 2: uwzględnij Argentyna
- Któremu z kanałów nie zostanie przypisana konwersja w raportach ścieżek wielokanałowych?
- Reklamy telewizyjne
- Sieć społecznościowa
- Witryny odsyłające
- Płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
- Który zasób jest wykorzystywany do tworzenia listy remarketingowej?
- Segment niestandardowy
- Dane niestandardowe
- Raport niestandardowy
- Wymiar niestandardowy
- Czego nie umożliwią Ci segmenty?
- Tworzenia niestandardowych list remarketingowych
- Tworzenia podzbiorów sesji lub użytkowników
- Izolowania i analizowania danych
- Wprowadzania trwałych zmian danych
- Który filtr uwzględni w raportach Kampania tylko dane kampanii „Powrót do szkoły”?
- Niestandardowy filtr wyszukiwania i zastępowania z polem „Nazwa kampanii”, ciągiem „powrót do szkoły” i wzorcem „uwzględnij”
- Niestandardowy filtr uwzględniania z polem „Tytuł strony” i wzorcem „powrót do szkoły”
- Niestandardowy filtr uwzględniania z polem „Nazwa kampanii” i wzorcem „powrót do szkoły”
- Zdefiniowany wstępnie filtr uwzględniania o konfiguracji: „liczba wizyt na tej nazwie hosta” „równe” „powrót do szkoły”
- Które raporty pokazują, skąd pochodzi ruch na witrynie?
- Zachowanie
- Położenie geograficzne
- Dane demograficzne
- Cały ruch
- Co to jest „wymiar dodatkowy” w Google Analytics?
- Dodatkowe dane w raporcie pozwalające przeprowadzać bardziej szczegółową analizę
- Widżet na panelu informacyjnym, który pozwala dokładniej analizować dane
- Wizualizacja, która umożliwia przeanalizowanie wpływu danych
- Dodatkowy wymiar w raporcie pozwalający przeprowadzać bardziej szczegółową analizę
- W widokach bez włączonego importu danych wartości wymiarów niestandardowych mogą być przeglądane dla dat sprzed utworzenia wymiaru niestandardowego.
- PRAWDA
- FAŁSZ
- Jakiego działania należy unikać, by wyświetlić dokładne dane w raporcie niestandardowym?
- Tworzenia raportów z danymi niestandardowymi
- Używania wielu wymiarów naraz w tym samym raporcie
- Łączenia danych i wymiarów o różnych zakresach
- Używania wymiaru niestandardowego jako wymiaru głównego
- Udostępnienie raportu niestandardowego spowoduje udostępnienie zawartych w nim konfiguracji i danych.
- PRAWDA
- FAŁSZ
- Jak nazywa się zbiór reguł, które określają sposób przypisywania udziału w transakcjach sprzedaży i konwersjach z uwzględnieniem punktów kontaktu na ścieżce konwersji?
- Ścieżki wielokanałowe
- Śledzenie konwersji
- Grupowania kanałów
- Modelowanie atrybucji
- Które parametry służące do raportowania możesz uwzględnić w działaniu związanym ze zdarzeniem?
- Kategoria, Działanie, Etykieta, Wartość
- Kategoria, Działanie, Etykieta, Unikalne zdarzenia
- Kategoria, Działanie, Etykieta, Całkowita liczba zdarzeń
- Zdarzenie, Kategoria, Działanie, Etykieta
- Co nie jest ustawieniem filtra dla danych w widokach?
- Zmień
- Wyklucz
- Uwzględnij
- Przywróć
- Które kampanie wymagają ręcznego dodawania do docelowych adresów URL tagów umożliwiających śledzenie?
- Kampanie e-mailowe
- Żadne z powyższych
- Kampanie Google Ads
- Kampanie automatycznie oznaczone tagami
- Których z tych danych o użytkownikach nie można stosować do tworzenia segmentów niestandardowych, używając standardowej konfiguracji Google Analytics?
- Użytkownicy w wieku 25–34 lata, którzy mieli w przeglądarce ustawiony język hiszpański
- Użytkownicy, którzy po wyświetleniu strony w witrynie obejrzeli film
- Użytkownicy, którzy mieli do czynienia z mediami społecznościowymi lub kampanią e-mailową
- Kobiety z dziećmi
- Jakie poziomy zakresu są dostępne w przypadku wymiarów i danych?
- Zakres na poziomie zdarzenia, sesji, transakcji i użytkownika
- Zakres na poziomie zdarzenia, czasu trwania, transakcji i użytkownika
- Zakres na poziomie działania, sesji, produktu i użytkownika
- Zakres na poziomie lokalizacji, czasu trwania, produktu i użytkownika
- Kiedy kod śledzenia wysyła do Google Analytics działanie związane ze zdarzeniem?
- Za każdym razem, gdy użytkownik wykonuje działanie objęte śledzeniem odsłon
- Za każdym razem, gdy użytkownik wykonuje działanie objęte śledzeniem zdarzeń
- Za każdym razem, gdy użytkownik doda zdarzenie do kalendarza
- Za każdym razem, gdy użytkownik dokona rezerwacji
- Które trzy parametry kampanii są zalecane do ręcznego śledzenia kampanii?
- Źródło, treść i termin
- Medium, źródło i treść
- Kampania, treść i termin
- Medium, źródło i kampania
- Który parametr kampanii nie jest domyślnie dostępny w Google Analytics?
- utm_content
- utm_medium
- utm_source
- utm_adgroup
- Jaką funkcję należy włączyć, by korzystać ze ścieżek wielokanałowych?
- Niestandardowe wymiary
- Nakładka Analytics na stronę
- Funkcje reklamowe
- Cele lub e-commerce
- Nowa grupa kanałów niestandardowych może zostać zastosowana wstecznie, by uporządkować zebrane wcześniej dane.
- Fałsz
- Prawda
- Którego z poniższych kryteriów nie można stosować do utworzenia odbiorców remarketingu dynamicznego?
- Użytkownicy, którzy zwrócili zakupiony produkt
- Użytkownicy, którzy wyświetlali strony ze szczegółowymi informacjami o produktach
- Użytkownicy, którzy wyświetlili stronę główną
- Użytkownicy, którzy wyświetlili w witrynie stronę z wynikami wyszukiwania
- Gdzie należy umieścić kod śledzenia Google Analytics w źródle HTML na stronie, by zbierać dane?
- Tuż przed zamykającym tagiem </head>
- Tuż za otwierającym tagiem <body>
- Tuż przed zamykającym tagiem </body>
- Tuż za otwierającym tagiem <head>
- Co się stanie, gdy użytkownik usunie ze swojej przeglądarki plik cookie Analytics?
- Analytics straci możliwość powiązania danych o zachowaniu użytkownika z zebranymi wcześniej danymi
- Po kolejnym wczytaniu strony objętej śledzeniem Analytics utworzy w przeglądarce nowy plik cookie
- Wszystko powyżej
- Po kolejnym wczytaniu strony objętej śledzeniem Analytics utworzy nowy unikalny identyfikator
- Jakich danych nie mogą śledzić Cele Google Analytics?
- Subskrypcja newslettera
- Oglądanie filmu
- Dokonanie zakupu
- Wartość klienta od początku śledzenia
- W jakim okresie można przywrócić odfiltrowane dane, jeśli zastosowano już filtry?
- Dane można przywrócić w ciągu 10 dni
- Dane można przywrócić w ciągu 5 dni
- Nie ma możliwości przywrócenia odfiltrowanych danych
- Dane można przywrócić w ciągu 30 dni
- Co jest niezbędne w przypadku identyfikatora User ID do śledzenia użytkowników na różnych urządzeniach?
- Menedżer tagów Google
- Wszystko powyżej
- Nowe konto Analytics do raportowania
- Logowanie, które powoduje generowanie i ustawianie unikalnych identyfikatorów
- Co nie jest korzyścią płynącą z używania segmentów do analizy danych?
- Porównywanie zachowania grup użytkowników, takich jak Użytkownicy dokonujący konwersji i Użytkownicy niedokonujący konwersji
- Izolowanie i analizowanie konkretnych ścieżek konwersji za pomocą segmentów konwersji
- Trwałe modyfikowanie danych w widoku
- Analizowanie użytkowników według warunków pojedynczych lub wielu sesji
- Co nie jest możliwe podczas łączenia konta Google Ads z kontem Google Analytics?
- Wyświetlanie danych o kliknięciach i kosztach z Google Ads razem z danymi o zaangażowaniu użytkowników w witrynie w Analytics
- Dostosowywanie stawek za słowo kluczowe w Google Ads z Google Analytics
- Tworzenie w Analytics list remarketingowych do użycia w kampaniach Google Ads
- Importowanie celów i transakcji z Google Analytics do Google Ads jako konwersji
- Które zasoby nie mogą być udostępniane w Galerii rozwiązań?
- Niestandardowe wymiary
- Segmenty
- Raporty niestandardowe
- Cele
- Który raport pokazuje procent użytkowników witryny, którzy odwiedzili ją już wcześniej?
- Raport skuteczność sprzedaży
- Raport nowi a powracający użytkownicy
- Raport częstotliwość wizyt
- Raport odesłania
- Co się stanie, gdy zostanie zainstalowany ten sam domyślny kod śledzenia na stronach w różnych domenach?
- Analytics będzie kojarzyć tych użytkowników i ich sesje z odpowiadającymi im domenami
- Analytics nie będzie kojarzyć tych użytkowników ani ich sesji z żadnymi domenami
- Analytics wyświetli ostrzeżenie o duplikacji zbierania danych
- Analytics będzie kojarzyć tych użytkowników i ich sesje z pojedynczą domeną
- Co nie jest korzyścią płynącą z remarketingu w Google Analytics?
- Tworzenie list remarketingowych na podstawie niestandardowych celów i segmentów
- Tworzenie list remarketingowych bez wprowadzania zmian w obecnym fragmencie kodu analytics
- Umożliwienie klientom zmiany kolejności zakupionych wcześniej produktów
- Wyświetlanie dostosowanych reklam klientom, którzy odwiedzili wcześniej Twoją stronę
- Jeśli użytkownik obejrzy trzy razy podczas jednej sesji film objęty śledzeniem zdarzeń, ile Analytics naliczy unikalnych zdarzeń?
- 0
- 1
- 2
- 3
- Co uniemożliwi wyświetlanie danych w raporcie niestandardowym?
- Zastosowanie w niestandardowym raporcie zbyt wielu danych
- Zastosowanie filtra, który odfiltrowuje wszystkie dane
- Zastosowanie w niestandardowym raporcie zbyt wielu wymiarów
- Brak udostępnienia niestandardowego raportu użytkownikom korzystającym z tego samego widoku
- Których z tych danych o użytkownikach NIE można stosować do tworzenia niestandardowych segmentów?
- Użytkownicy w wieku 25-34 lata, którzy mieli w przeglądarce ustawiony język hiszpański
- Użytkownicy, którzy mieli do czynienia z Twoimi mediami społecznościowymi lub kampaniami e-mailowymi
- Użytkownicy, którzy mają dzieci
- Użytkownicy, którzy po wyświetleniu strony w Twojej witrynie obejrzeli film
- Który raport zawiera informację o ostatniej stronie wyświetlanej przez użytkowników przed opuszczeniem witryny?
- Raport Wszystkie strony
- Raport Strony
- Raport Strony wyjścia
- Raport Strony docelowe
- Które raporty wskazują, jak witryny odsyłające, bezpłatne wyniki wyszukiwania i kampanie reklamowe pomogły w konwersjach?
- Z raportów E-commerce
- Z raportów Ścieżki wielokanałowe
- Z raportów Pozyskiwanie
- Z raportów Cele
- Jaka funkcja jest wymagana do śledzenia wyszukiwanych słów na stronie?
- Import danych
- Ulepszone e-commerce
- Wyszukiwanie w witrynie
- Filtry wyszukiwania
- Co można zrobić, by zwiększyć szybkość tworzenia raportów przez Google Analytics?
- W menu próbkowania wybrać „Większa precyzja”
- W menu próbkowania wybrać „Krótszy czas reakcji”
- Usunąć wszystkie wymiary dodatkowe dodane do raportu
- Usunąć wszystkie filtry dodane do widoku
- Który raport zawiera wizualizację interakcji użytkowników w witrynie?
- Raport Zmiany w zachowaniu
- Raport Analiza treści
- Raport Strony docelowe
- Raport diagramy
- Która z poniższych funkcji umożliwia łączenie danych offline wygenerowanych przez systemy używane w firmie z danymi online zebranymi przez Google Analytics?
- Import danych
- Łączenie z AdWords
- Identyfikator User ID
- Śledzenie celów
- Jakich danych nie można zbierać za pomocą domyślnego kodu śledzenia Analytics?
- Ustawienie języka w przeglądarce
- Ulubiona witryna użytkownika
- Urządzenie i system operacyjny
- Wizyty na stronie
- Kiedy Google Analytics nie może domyślnie rozpoznawać sesji tego samego użytkownika?
- Gdy sesje miały miejsce w różnych przeglądarkach na tym samym urządzeniu
- Gdy sesje miały miejsce w tej samej przeglądarce na tym samym urządzeniu
- Gdy sesje miały miejsce w tej samej przeglądarce tego samego dnia
- Gdy sesje korzystając z tego samego pliku cookie w przeglądarce
- Jakiego rodzaju działania śledzi Google Analytics?
- Działania związane ze śledzeniem stron
- Działania związane ze śledzeniem zdarzeń
- Działania związane ze śledzeniem e-commerce
- Wszystkie powyższe
- Jak można stosować wymiary niestandardowe?
- Wymiarów dodatkowych w standardowych raportach
- Wymiarów głównych w niestandardowych raportach
- Wymiarów dodatkowych w niestandardowych raportach
- Wszystkie powyższe
- Co to jest „współczynnik odrzuceń” w Google Analytics?
- Liczba określająca, ile razy unikalni użytkownicy powrócili do Twojej witryny w danym przedziale czasu
- Odsetek wizyt, podczas których użytkownik wszedł na stronę w Twojej witrynie i opuścił ją bez żadnych interakcji
- Odsetek wszystkich wyjść z witryny
- Odsetek sesji, podczas użytkownik opuścił witrynę ze strony głównej
- Którzy odbiorcy remarketingu nie mogą być zdefiniowani domyślnie?
- Użytkownicy, którzy odwiedzili określoną stronę w Twojej witrynie
- Użytkownicy, którzy odwiedzili Twój sklep tradycyjny
- Użytkownicy, którzy odtworzyli film w Twojej witrynie
- Użytkownicy, którzy posługują się określonym językiem
- Widoki mogą zawierać dane witryny sprzed dnia swojego utworzenia.
- Prawda
- Fałsz
- Co musisz skonfigurować, by śledzić użytkowników i sesje w wielu domenach?
- Łączenie z AdWords
- Śledzenie w wielu domenach
- Import danych
- Łącznie z Ad Exchange
- Który raport pokazuje odsetek użytkowników, którzy odwiedzili już wcześniej Twoją witrynę?
- Zainteresowania > Raport kategorie podobieństw
- Cały ruch > Raport odesłania
- Zachowanie > Raport nowi a powracający
- Zachowanie > Raporty Częstotliwość i Czas od poprzedniej wizyty
- Jaki raport zawiera listę stron witryny, które użytkownicy odwiedzili jako pierwsze?
- Raport Wszystkie strony
- Raport Lokalizacja
- Raport Strony
- Raport Strony docelowe
- Jaki parametr zostaje dodany przez Google Ads w docelowym adresie URL, by włączyć automatyczne tagowanie?
- Utm=
- Urlid=
- Gclid=
- Adid=
- Która kombinacja danych i wymiaru jest nieprawidłowa?
- Całkowita liczba zdarzeń/typ użytkownika
- Sesje/współczynnik odrzuceń
- Czas spędzony na stronie/typ urządzenia
- Sesje/źródło
- Które dane pokazują, jak często kanał miał udział w konwersji przed atrybucją ostatniego kliknięcia?
- Dodatkowa konwersja
- Główna konwersja
- Atrybucja przedostatniego kliknięcia
- Konwersja wspomagana
- Który raport pokazuje strony z największym natężeniem ruchu i najwyższym poziomem zaangażowania?
- Raport Zaangażowanie
- Raport Wszystkie strony
- Częstotliwość wizyt
- Aktywni użytkownicy
- Jakiej czynności na zebranych danych nie mogą wykonać filtry?
- Uwzględniania danych z określonych subdomen
- Uwzględniania preferencji dotyczących zakupów
- Przekształcania adresów URL stron dynamicznych w czytelne ciągi tekstowe
- Wykluczania ruchu z określonych adresów IP
- Jaki zakres ma zastosowanie do danych niestandardowych?
- Działanie
- Użytkownik
- Klient
- Sesja
- Jeśli użytkownik odwiedzi witrynę z osadzonym filmem i opuści ją bez klikania czegokolwiek, a sesja przekroczy limit czasu, jak Google Analytics oznaczy tę sesję?
- Jako interakcję
- Jako kliknięcie
- Jako odrzucenie
- Jako zdarzenie
- Po ilu dniach można przywrócić usunięty widok?
- 25
- 5
- 15
- 35
- Które raporty wymagają włączenia Funkcji reklamowych?
- Raporty Dane demograficzne i Zainteresowania
- Raporty Dane geograficzne
- Raporty Czas rzeczywisty
- Raporty Analiza kohortowa
- Która funkcja jest wymagana do wysyłania danych z urządzenia połączonego z internetem (jak system kasowy) do Google Analytics?
- Import danych
- Protokół sieciowy
- Measurement Protocol
- Pliki cookie przeglądarki
- Jak są przypisywane domyślne konwersje w raportach Ścieżka wielokanałowa?
- Ostatnia kampania, ostatnie wyszukiwanie lub ostatnia reklama
- Równy udział przy punktach kontaktu konwersji
- Od drugiej do ostatniej kampanii, od drugiego do ostatniego wyszukiwania lub od drugiej do ostatniej reklamy
- Pierwsza kampania, pierwsze wyszukiwanie lub pierwsza reklama
- Co musi być takie samo dla danych i wymiarów w raportach niestandardowych, by zapewniać dokładnie informacje?
- Indeks
- Widok danych
- Raport niestandardowy
- Zakres
- Co jest wykorzystywane do tworzenia celów inteligentnych?
- Odbiorcy remarketingu
- Algorytmy systemów uczących się
- Cele Analytics
- Raporty niestandardowe
- Jakiego rodzaju danych nie można zbierać w Google Analytics?
- Miasto rozliczenia
- Kody SKU produktów
- Dane umożliwiające identyfikację osoby
- Kwota do zapłaty
- Który kanał nie wchodzi w skład domyślnego raportu Kanały?
- Bezpłatne wyniki wyszukiwania
- Urządzenie
- Wejścia bezpośrednie
- Sieć reklamowa
- Jeśli sklep Google Merchandise Store ustawi cel adresu URL „/ordercomplete” oraz typ dopasowania „Zaczyna się od”, które z poniższych stron w witrynie googlemerchandisestore.com NIE będą zliczane jako cele?
- /order/complete.php
- /ordercomplete.php
- /ordercomplete/thank_you.html
- /ordercomplete/index.html
- Do zbierania danych z jakiego rodzaju ruchu służy automatyczne tagowanie?
- Z mediów społecznościowych
- Z witryn odsyłających
- Z kampanii Google Ads
- Jakie Cele są dostępne w Google Analytics?
- Lokalizacja, Zdarzenie, Godzina, Użytkownicy na sesję
- Miejsce docelowe, Zdarzenie, Czas trwania, Strony/ekrany na sesję
- Odsłona, Zdarzenie, Transakcja, Medium społecznościowe
- Miejsce docelowe, Zdarzenie, Odsłona, Medium społecznościowe
- Co to są „dane” w Google Analytics?
- Wymiar, który umożliwia analizę wyników witryny
- Segment danych wyodrębniony w raporcie na potrzeby porównania
- Daty w zakresie dat
- Liczby w zbiorze danych, często łączone z wymiarami
- Co jest niezbędne w przypadku identyfikatora User ID do śledzenia użytkowników na różnych urządzeniach?
- Nowe konto Analytics do raportowania
- Logowanie, które powoduje generowanie i ustawianie unikalnych identyfikatorów
- Menedżer tagów Google
- Wszystko powyżej
- Kiedy kod śledzenia Analytics wyśle do Google Analytics działanie związane z odsłoną strony?
- Za każdym razem, gdy użytkownik doda pozycję do koszyka
- Za każdym razem, gdy użytkownik kliknie film w witrynie
- Za każdym razem, gdy użytkownik wykona wyszukiwanie w witrynie
- Za każdym razem, gdy użytkownik wczyta stronę internetową z osadzonym w niej kodem śledzenia
- Filtry widoku można stosować wstecznie do dowolnych danych, które zostały już przetworzone.
- Prawda
- Fałsz
- Który raport zapewnia dane o skuteczności poszczególnych fragmentów witryny?
- Najczęstsze zdarzenia
- Analiza treści
- Lokalizacja
- Częstotliwość wizyt
The following two tabs change content below.
Artur Strzelecki
Teacher w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.
Dzień dobry, dziękuję, to bardzo pomocny test. A gdzie mogę znaleźć odpowiedzi?
Pozdrowienia
Kaśka