10 czarnych linków w Google zamiast niebieskich

black

Od kilku dni Google testuje nowe kolory dla najbardziej znanego elementu z wyszukiwarki jakim są wyniki wyszukiwania. Przez wiele lat były one wyświetlane w niebieskim kolorze, znanym z podstawowej wersji kolorowania linków w stylach CSS.

Kilka osób zauważyło, że ich ich interfejs Google zaczął wyświetlać linki w nowych kolorze – czarnym.

Tak wygląda interfejs linków na komputerze.

Podobnie prezentują się linki na urządzeniu mobilnym.

Przez wiele lat atrybutem Google było 10 niebieskim linków. Niektóre firmy wzorowały nawet swoje nazwy na kolorze linków. Często też posługiwaliśmy się terminem TOP10, który dotyczył 10 wyników na pierwszej stronie.

Od kilku lat wyników organicznych może być więcej niż 10, a od teraz nie muszą one być w czarnym kolorze.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

Jeden komentarz do “10 czarnych linków w Google zamiast niebieskich

  1. Ciekawe jak to wpłynie na powroty użytkowników w to samo miejsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *