W październiku 2019 roku poprowadzę na żywo 2-częściowy cykl szkoleń online (webinar) z zakresu pozycjonowania i optymalizacji sklepu internetowego. Program szkolenia oparłem o zdobyte doświadczenie i wiele lat pracy w tematach, które będą omawiać. Cena szkolenia (399zł netto) jest atrakcyjna a forma uczestnictwa jest bardzo wygodna, bo przed własnym komputerem o dogodnej godzinie.
Szkolenie online
Czego dowiesz się na szkoleniu online?
Sklepy internetowe stale zwiększają swój zasięg i sprzedaż. Każdego dnia, tygodnia i miesiąca coraz więcej osób dokonuje zakupów online. Sklep internetowy posiada duże możliwości optymalizacji w wielu obszarach zarówno technicznych jak i użyteczności. Szkolenie będzie o tym jak poprawić widoczność, skuteczność i pozycje w wynikach wyszukiwania sklepu internetowego.
Dla kogo jest szkolenie?
Przygotowany program szkolenia wychodzi na przeciw oczekiwaniom właścicieli sklepów, którzy chcą aby cieszyły się one stale rosnącą popularnością i ruchem organicznym z wyszukiwarki. Tak samo ze szkolenia skorzystają specjaliści, którzy na co dzień pracują w agencjach i zajmują się optymalizacją oraz pozycjonowaniem wielu sklepów internetowych, a także działy inhouse średnich i dużych sklepów internetowych. Zasadniczo program szkolenia odpowiada na pytania jak optymalizować sklep internetowy i jak pozycjonować sklep internetowy.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą pozycjonować sklepy internetowe w wyszukiwarce Google i znają podstawowe technologie internetowe. Szkolenie szczególnie jest dla osób, które chcą trwale i stabilnie wpłynąć na widoczność swojego sklepu w Google.
Jaki jest program szkolenia?
Program szkolenia obejmuje 3 godziny materiału podzielonego na 2 części. Każda część trwa 90 minut, gdzie 75 minut przeznaczone jest na prezentację treści i przykładów a 15 minut na pytania i odpowiedzi uczestników szkolenia. W zakresie szkolenia umieściłem poniższe tematy.
Część I. Strona główna, kategorie i produkty
W pierwszej części szkolenia omawiam podstawowe elementy w sklepie internetowym. W zakres materiału wchodzą:
- Strona główna sklepu internetowego
- Kategorie produktów (kafelki produktowe, warianty cenowe i kolorystyczne, treści opisu kategorii i listingów)
- Karty produktowe (produkty wielowariantowe, dane strukturalne, opis produktu, zdjęcia i nagłówki, produkty substytucyjne i komplementarne, parametry techniczne produktu, opinie o produkcie, szablony opisów meta, linkowanie wewnętrzne, produkty wycofane i nieaktywne)
Część II. Landingi, optymalizacja techniczna, wersje językowe
W drugiej części szkolenia omawiam dodatkowe, często niestandardowe elementy w sklepie internetowym. W zakres programu wchodzą:
- Strony producentów (linkowanie wewnętrzne, opisy)
- Menu nawigacyjne (dekstop, mobilne, okruszkowe)
- Blog i aktualności w sklepie
- Optymalizacja techniczna (filtrowanie i nawigacja facetowa ,adresy URL i adresy kanoniczne, mapy stron w GSC, dedykowane landingi reklamowe)
- Ekspansja zagraniczna sklepu (adresy TLD (np. .de, .co.uk, .eu), jeden silnik a wiele języków, indeksowanie poprawnych tytułów produktów, znaczniki językowe, słowniki parametrów technicznych, waluty i dostawa, certyfikaty zaufania i opinii, wykorzystanie CDN i przyspieszenie DNS)
Co otrzymam na szkoleniu?
- Każdy uczestnik szkolenia otrzyma po szkoleniu materiały ze szkolenia w postaci PDF. Dokument będzie zawierał wszystkie slajdy wraz z objaśnieniami.
- Każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrania video ze szkolenia.
- 1-miesięczny dostęp do SEMSTORM – pakiet Premium o wartości 149 zł (netto).
Harmonogram szkoleń
- 17 października 2019, godz: 11:00 – I część, powtórka godz: 21:30
- 24 października 2019, godz: 10:00 – II część, powtórka godz: 21:30
Szkolenie zaplanowane jest w czwartki o godzinie 10:00 sesja przedpołudniowa oraz ponownie na żywo o godzinie 21:30 sesja wieczorna na platformie Clickmeeting i potrwa 90 minut (75 minut program szkolenia, 15 minut sesja pytań i odpowiedzi). Szkolenie będzie nagrywane, jeśli ktoś będzie chciał je odtworzyć później. Sesja przedpołudniowa jest dla osób chcących skorzystać ze szkolenia w godzinach pracy, sesja wieczorna jest dla osób chcących skorzystać ze szkolenia po godzinach pracy.
Cena udziału w szkoleniu to kwota 399 zł netto (490,77 zł z VAT). Kwotę można zaliczyć do kosztów firmy podając w trakcie rejestracji dane do faktury VAT.
Naturalnie, w ramach jednej firmy wystarczy zamówić jedno miejsce, a udział może wziąć wiele osób z tej samej firmy.
Kilka słów o mnie
Artur Strzelecki – cóż można o sobie powiedzieć. Z wykształcenia informatyk, z pasji marketer. Na styku tych dwóch światów jest SEO. Na szkoleniu będzie solidny materiał na temat optymalizacji sklepów internetowych. Doświadczenie zdobyłem przez lata pracując z różnymi sklepami internetowymi, optymalizując i pozycjonując je tak, aby sprzedawały i zarabiały jak najwięcej.